MM Guru 2017 | Jutustelut

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Jarno Saarinen sanoi:
Kyllä tämä riittää, jään oikein mielelläni vilpillisellä rivilläni ulos.
Minä en, eikä kukaan muukaan ole väittänyt rivejäsi vilpillisiksi. Lue vaikka viestini ihan ajatuksen kanssa uudelleen.
Jos näin kuitenkin koet ja haluat vetää marttyyrin viitan yllesi, se on oma valintasi. Se ei ole minun eikä kenenkään muunkaan toive - minä haluan voittaa sinut rehdisti, joten jatka ja tarjoa minulle siihen kunnon mahdollisuus äläkä pötki pakoon kun tosi paikka koittaa.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Tulkitsin väärin tuota herrasmiessopimuksen nostoa tähän, samoin kun koitin selittää mitä tuolla muiden rivien tulkinnalla tarkoitin niin siihen tartutaan kovin tiukasti.

Koska olen foorumin veikkauksia selannut ja päässäni trendin niistä luonut ja antanut sen vaikuttaa vetoihini, niin olenko nyt pelannut vilpillisesti? jos kyllä --> jään ulos, muuten pelaan toki loppuun saakka.

Kovin tärkeältä tän voittaminen tuntuu, mä olin jo ihan fiiliksissä, kun näytti siltä että meikä pääsee jatkoon.

ja pelaa jatkossa kuka tahansa, niin oliskos sääntöjen kertaus mitään? itselleni on täyttä hepreaa miten tää tulee meneen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 502
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Jarno Saarinen sanoi:
Koska olen foorumin veikkauksia selannut ja päässäni trendin niistä luonut ja antanut sen vaikuttaa vetoihini, niin olenko nyt pelannut vilpillisesti? jos kyllä --> jään ulos, muuten pelaan toki loppuun saakka.

Kovin tärkeältä tän voittaminen tuntuu, mä olin jo ihan fiiliksissä, kun näytti siltä että meikä pääsee jatkoon.

ja pelaa jatkossa kuka tahansa, niin oliskos sääntöjen kertaus mitään? itselleni on täyttä hepreaa miten tää tulee meneen.

Mielestäni et, ja toivon sinun jatkavan pelejäsi torstaina. Päätös on kuitenkin täysin sinun.

Ketjun avausviestissä on kerrottu pudotuspelien säännöt ja ne kerrataan vielä tämän päivän otteluiden jälkeen.
 

Uisge

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
579
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Tulipa sitten vahingossa jätetettyä väärä merkki Sveitsi-peliin, no toivottavasti Sveitsi tekee vielä yhden niin saa jotain pisteitä.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

jos joku tuntee Alfredin tosielämässä, ni laittakaas sille viesti et käy lyömässä tuon saksa pelin tulosta, saadaan jännä loppu tälle kapinalle.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Meikäläinen on ahtaalla kuin hampurilaispihvi kahden sämpyläviipaleen välissä. Nyt tosiaan Alfred Lampaalle sanaa, että tämä sota on selllainen joka kaipaa yhtä miestä. Tämä alkusarjan huipentuma on kai jännnin ikinä, pudotusviivasta puhumattakaan: En suostu millään uskomaan että jurgen puuttuisi puolivälierävaiheesta.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 502
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Vähän vaikuttaa siltä, että edessä on taistelu harkasammakon kanssa kotiedusta ja neljännestä sijasta. Sinnikkäästi on roikkunut läpi päivän selässä kiinni.

Kärkipaikasta myös tiukka taistelu ja onhan tuolla viivalla edelleenkin kaikki täysin auki. Pirun tasainen lohkovaihe on nähty.

Toivottavasti Alfed Lammas tosiaan ehtii Saksa - Latvia veikkauksensa jättämään.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Alfred Lampaalla ei ole julkista sähköpostia eikä paikalla ole yhtään modeakaan, joka voisi laittaa viestiä hänen rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamaansa sähköpostiin. Toivotaan ihmettä.
Edit: Laitoin puoli yhdeksältä sähköpostia HeGe41:lle ja pyysin viestissäni HeGeä lähettämään Alfred Lampaan sähköpostiin viestiä. Jos molemmat seuraisivat sähköpostetejaan jatkuvasti, olisi Lammas jo varmaan täydentänyt rivinsä. Ei tainnut tämäkään onnistua.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

No nyt laadunvalvonta petti pahemman kerran. Käsikirjoituksessani olin päätynyt tulokseen: Saksa - Latvia 2 (2-3, Latvia).

Mahdollisestii olen tästä möhläyksestä huolimatta mukana puolivälierissä. Mutta kiitokset avustusyrityksistä. Sain kyllä viestiä hyvinkin, mutta hiivatti kun pitää näin kevään kynnyksellä käydä venettäkin kunnostamassa. Näillä prosesseilla ei kyllä kehtaa mitään laatustandardia hakea.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Nyt vasta ehdin lukemaan tuo aikaisemman keskustelun pelistrategioista. Mielestäni voi kaikkia keksimiään menetelmiä käyttää, kunhan pelin sääntöjä noudatetaan tinkimättä. Itse olen perustanut veikkaukseni reaalipelien tulosten analysointiin pelkästään. Voisi kuitenkin olla tilanteita, missä huomioisin kilpailijoiden veikkaukset, jos se tuntuu tarpeelliselta. En kuitenkaan ole vakuuttunut, että tuo selvittely johtaisi parempaan tulokseen.

Toivon, että kaikki auktorisoidut pelaajat jatkavat puolivälierissä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 502
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Onhan se yllättävää, että se nelossija menee viimeisellä mahdollisella hetkellä. Haastajana lähdetään harkasammakon kaatoon puolivälierissä!

Vielä Saksalle tasoitus, niin nöyryytys on valmis.
 

sepeli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
410
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Kiitokset turnauksen järjestäjälle ja muille vastustajille. Ei riittänyt rahkeet tällä kertaa. Pettymys on kova eilisen kovan nousun jälkeen.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Jarno Saarinen sanoi:
Onnittelut terolle, 10p suomen pelistä nosti alkusarjan voittoon.
Kiitos kovasti, mutta menipä helkkari vieköön ihan loppusuoran päähän.
Ei liene kuitenkaan epäselvää kuka johti pisimpään tätäkin rallia.
Julma laji, ei tunne työvoittoja. Loppupelit on kuitenkin ihan oma maailmansa.
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

För helvete Kanada teki yhden liikaa ja Saksanki oli pakko vielä tasottaa.. Jännä nähä riittääkö jatkoon!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 502
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Tupsukorva35 sanoi:
Vielä Saksalle tasoitus, niin nöyryytys on valmis.

Tietenkin! 8)

Harkasammako 20/20. Ei ihan pysty tähän vastaamaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Vs: MM Guru 2017 | Jutustelut

Itseltäni heikkoa suorittamista, ns. välikausi. Onnittelut kahdeksalle parhaalle... roponi löisin Alfred Lampaan puolesta!
 
Ylös