MM Guru 2016 | Jutustelut

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Lorppa laittoi kaikki peliin, mutta onneksi onnistuin lohkovaiheessa saamaan riittävät pisteet jatkon kannalta.

Tupsukorva35 on ainoa BEACH -lohkosta, joka jatkaa, mutta loppuottelussa paremmuus ratkaistaneen jurgenin ja Teron kesken. Näin se vain menee ;)

Tosin Ipa41 on erityisen vaikea vastustaja, mutta pitänee käyttää ylempiä voimia pästäkseen finaaliin!
 

JK

Guest
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Tässä tilastojen ystäville hiukan nautittavaa:
-kokonaispisteet alkulohkosta A: 1806
-kokonaispisteet alkulohkosta B: 1887
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Tiukoille meni mutta nyt meni näin. Tattista tupsu taas! Onnea a-lohkon selätykseen.

Futisgurussa nähdään !
 

Ilives

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
306
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Liukas Lätkä sanoi:
Tässä tilastojen ystäville hiukan nautittavaa:
-kokonaispisteet alkulohkosta A: 1806
-kokonaispisteet alkulohkosta B: 1887

Kerta tälle linjalle lähdetään niin, A-Lohkossa Mielensäpahoittaja luovutti jo ensimmäisen päivän jälkeen ja minäkin jätin kolme viimeistä kierrosta kokonaan väilistä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Jaahas, Tero on ainoa, joka ei luota Suomeen. Siinä suuri virhe tälle päivälle ;).

Muutoin aika samansuuntaisia tuloksia, joten parhaat menkööt jatkoon!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Pettymys on käsin kosketeltavissa, mutta tuskaa helpottaa se, että Suomi lyö huomenna finaalissa Kanadan selkein lukemin. Onnittelut Ipa41 finaalipaikasta!

Hieno kisa on taas ollut ja suurkiitos Tupsukorva35 järjestelyistä!

EM -futisgurua odotellessa...
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 494
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Onnittelut Terolle finaalipaikasta! Olin luottavainen, että Kanada onnistuisi tekemään viidennen viimeistään tyhjiin, mutta väärässä olin.

Läpsytellään nyt se pronssipeli alta vielä pois.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Debyytti kaudella finaalissa ;D Jurgen pisti tiukille, mutta ei riittänyt. Jurgen, nappaa pronssi, jotta A-lohko vie kaikki mitalit ;)

Tero on seuraavaksi vastassa. Eiköhän seuraavakin vastustaja voiteta rutiini otteilla. Baloun, jurgen......Tero. Ei vais, paras voittakoon!

Ja mikäs se palkinto olikaan voittajalle? ;D
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Tuumailin Suomi-Venäjä -ottelua veikatessani, että olen onnellinen aina kun Suomi voittaa ja päätin veikata Venäjän voittoa eli pahimmassa tapauksessa saisin edes lohdun osuneesta veikkauksestani. No, onneksi sitä lohtua ei tarvittu.
Tupsukorva35 tuskin on sääliäni paitsi, mutta silti harmittaa hänen puolestaan: vaikka hän järjestää näitä hienoja kisoja, ei hän itse silti pääse koskaan nauttimaan voitosta. Eli jollen itse voittasi, olisin suonut sen T35:lle.

Ipa41 pelaa loistokasta avauskautta Ilves-veikkauksissa ja parantaa jo nyt sijoitustaan Kevätveikkauksen kolmospaikalta.
Hän on kuitenkin jo voittanut meikäläisen tällä kaudella ja eiköhän se saa riittää.

Finaalista tulee kuitenkin uskomattoman kova, sillä kukaan joka voittaa jurgenin, ei ole helppo. jurgen on oiva mittari: hän on periksiantamaton ja sitkeä kuin tilliliha, jurgen on ollut aina pelottava ja kunnioitettava vastus ja nyt saan siis vastaani pelurin joka on kaatanut hänet tällä kaudella kahdesti. Kuten sanottu, finaalista tulee uskomattoman kova.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 494
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Pettynythän tässä pitää olla. Ensin Kevätveikkauksessa kakkostila ja heti perään tappio välierissä pienimmällä mahdollisella erolla. Olenkin harkinnut vakavasti nimimerkin vaihtoa: Tupsukorva35 --> Ikuinen Häviäjä. Taidankin perua sen Futisgurun, sillä ei kolmea pettymystä enää kestä. Ja mikäli sen joku haluaa järjestää niin onpa ainakin paremmat lohkot - ja vielä paremmat säännöt.

Mielenkiintoinen finaali huomenna edessä. Saadaan joko kaksinkertainen mestari tai uusi nimi gurumestareiden kartalle. Suosittelen debytanttia olemaan varuillaan. Tero ei ole sattumalta foorumin veikkausten ykköspaikalla. Hän on monesti ollut selkä seinää vasten, mutta vain ihmeen kaupalla selvittänyt itsensä kuiville. Arvostankin Teron todella korkealle. Kova on se, joka hänet onnistuu nujertamaan!

Toivotan tsemppiä molemmille! Paras tulee nostamaan kannua - se on varma.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Mitalipäivä.
Otteluita odotellessa olen katsellut kotimaisen elokuvan (Lapin kullan kimallus), kuunnellut kotimaista musiikkia (Kristal - Kultaa feat. Stig & Majuri ja Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kultaa ja aloitellut valmistautumista mitalipeleihin nauttimalla kotimaista olutta (Lapin kultaa). En tietenkään ole taikauskoinen, mutta eiköhän tämä päivä tuo sekä Leijonille että minulle KULTAA.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Tero sanoi:
Mitalipäivä.
Otteluita odotellessa olen katsellut kotimaisen elokuvan (Lapin kullan kimallus), kuunnellut kotimaista musiikkia (Kristal - Kultaa feat. Stig & Majuri ja Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kultaa ja aloitellut valmistautumista mitalipeleihin nauttimalla kotimaista olutta (Lapin kultaa). En tietenkään ole taikauskoinen, mutta eiköhän tämä päivä tuo sekä Leijonille että minulle KULTAA.

Ainakin Leijonille ja todennäköisesti myös sinulle ;) Laitoin tänä aamuna jo hyvissä ajoin vähän laadukkaampaa skumppaa kylmenemään, joten usko on siis erityisen kova!
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Pian alkaa tämän mm gurun ratkaiseva ottelu! Jos oikein ymmärsin niin Terolla on vain mahdollisuus mestaruuteen, jos Suomi tekee 3 maalia.
Eli:
Jos Suomi tekee 3 maalia, Tero on mestari.
Jos Suomi tekee 1,2,4,5,6........ maalia, Ipa41 on mestari.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Jaahas, saapa nähdä pitääkö kohta katua niin vuolasta jurgenin kehumista, että turnausuntuvikko hoksasi kopioda konkarin rivin itselleen ihan sellaisenaan... Tuskin pitää, Suomi nimittäin tekee täsmälleen kolme maalia.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Ipa41 voitosta kiitos kuuluu osittain kunnia minulle, päästinhän hänet välieriin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 494
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Lähes parin viikon rupeama on tullut päätökseen. Mestariksi itsensä selvitti debytantti Ipa41! Hopean ripustaa kaulaansa Tero ja pronssi matkaa jurgenille. Kaikille mitalisteille suuret onnittelut, erityisesti tietty voittajalle.

Oma mitalikaappi säilyy gurujen osalta edelleen tyhjänä. Ei suuresti tarvitse hävetä, sillä todella kovat sepät osui pudotuspeleissä vastaan. Tuomaksen kampeaminen oli kova temppu, sillä tämä on aina osallistuessaan ollut vahva. Foorumin veikkausten kärkikaksikko Tero & jurgen olivatkin sitten liikaa, mutta tiukoille nämäkin laitettiin.

Kiitokset vielä kertaalleen kaikille osallistujille! Hieno kisa on takana.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Ymmärrän jokseenkin hyvin miltä Patrik Laineesta tuntui hänen istuessaan jäällä finaalin päätytyä.
Se, ettei "hoppee ei oo häppee" ei lohduta juuri nyt sitten pätkääkään. Huomenna tuntuu paremmalta? Toivottavasti.

Lämmin kiitos T35:lle järjestelyistä, kaikille osallistujille osallistumisesta ja Oscargala tyyppisesti perheelle, ystäville, kavereille, naapureille ja työkavereille kestämisestä. Erityiskiitokset hovimestarille ja turvamiehille paparazzien hätistelystä.

Onnittelut Ipa41:lle mestaruudesta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 943
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Olipa kaikkinensa upea mittelö ja aina paras voittaa, onnittelut siis Ipa41!

Viimeinen peli on aina mukava päättää voittoon, vaikka se kirkkain kruunu jäikin saavuttamatta. Ensi kerralla sitten...
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 589
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Aika mainiota saada uusi mestari tähän sangen laajalti arvostettuun Gurukisaan. Onnittelut siitä!

Jokin taitohan tässä takana on, koska kärkipäässä killuu usein samat hiipparit.

Jospa arvoisa Tupsukorva aikaisemmasta lausunnostaan poiketen tahtoisi sittenkin järjestää myös FutisGuru -kilpailun. Siinä toivossa ilmoittaudun tässä ja nyt jo ennakkoon tuohon koitokseen!
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: MM Guru 2016 | Jutustelut

Kiitos kiitos kaikille onnittelijoille! Fiilis on uskomaton. Tätä hetkeä varten on tehty töitä valtavasti. Ennen kisaa en uskonut voittooni. Vasta alkulohkon päätyttyä mieleeni tuli, jospa pääsisinki nostelee maljaa. Tässä mä olen! IPA41 ON UUSI MM-GURU!

Haluan osoittaa kiitokset koko taustajoukoille henkisestä valmentajasta hierojaan asti. Ei nyt unohdeta Balounia, joka "päästi" minut välieriin ;) On ollut hienot kaksi viikkoa. Tämä kisa on tuonut mielenkiintoa muihin peleihin ja kisan ansiosta on tullut seurattua paljon pelejä parin viikon aikana.

Kiitos Tupsukorvalle! Aivan huikeasti olet ylläpitänyt turnausta. Toivottavasti järjestät Futigurun, olen aivan varmasti mukana.
 
Ylös