Miten tukea seuraa?

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Eiköhän joku täällä ole koulurehtori niin nyt tilaa noita tärkeitä oppikirjoja
 

Tzap

Rivipelaaja
Viestejä
23
Ajatus oli alunperin järjestää joululahjakamppis esim. Hope ry:n vähävaraisille muksuille (esim. ostetaan porukalla lippuvouchereita, jotka lahjoitetaan Hopelle). Tämä on tilassa bubbling under toistaiseksi.

En löytänyt Ilveksen sivuilta helppoa tapaa hankkia vaikka irtolippunippuja ja jakaa niitä eteenpäin, joten jos vaikka joku haluaa antaa aikaisen joululahjan lapselleen tai esittää idean Hopelle lahjoittamisesta, niin ottakaa minuun yhteyttä yksityisviestillä.

Nämä olisivat juuri sellaisia ideoita joihin osallistuisin mielelläni itsekin.

@Miika, mainitset että ajatus on hieman bubbling under toistaiseksi mutta osaatko sanoa onko homma kokonaan jäissä vai onko odotettavissa jotain tapahtuvan ennen joulua? Eli ts. otanko itse yhteyttä toimistoon ja yritän järjestää asiaa omaltakohdaltani vai odottelenko rauhassa lisäinformaatiota?

Kiitos!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 992
Toimisto voisi ideoida jonkun hyvän tempauksen, olisin varmasti mukana muutamalla kympillä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 064
Nimimerkki Tzap: siihen, mitä toimistolla tapahtuu, niin jos haluat päivityksen, laita vaikka suoraan meiliä markus.kulmanen@ilves.com.

Itsellä ei ole tämän päivän tietoa, mutta sen tiedän, että homma ei ole unohtunut. Markuksen kanssa sanaa on vaihdettu.

Minua on pari kaveria lähestynyt jo yv:llä ja olen toistaiseksi itseni kanssa sopinut, että mikäli halua on tehdä lahjoitus kootusti kauttani, se on mahdollista ja nämä rahat laitetaan tässä vaiheessa 1) lippuvouchereihin ja 2) Tuntematon huoltaja -kirjoihin. Jälkimmäisen voi myös lukea fanituotteisiin (kirja Ilves-henkiselle varmasti erittäin mieluisa "kova paketti").

Eli käytännössä katson, mikä kokonaisbudjetti on ja sen mukaan teen "ostokset". Vanha tuttuni Suonsyrjän Vesa on lupautunut tonttuilemaan puolestani siellä päässä..

P.S. Laitoin Poliisihallinnon arpajaispuolelle rahankeruusta meiliä jo 1,5kk sitten eikä ole tullut vastausta, joten mä meen nyt tälleen... :)
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 672
Itsellä ei nyt juuri taloudellinen tilanne ole aivan parhaimmasta päästä koska korona ja yleinen epävarmuus (Onneksi sentään työ on ja pysyy vakaana ilmeisesti)

Siltikin voisin osallistua juurikin tuommoiseen mahdolliseen lippuhommaan 20-30eurolla tai vastaavaa! Viimekaudella ostin pelipaidan, vaikka nyttenkin moisen haluaisin niin toistaiseksi oma panos pienehkö, mutta pienistä summista kertyy äkkiä suuri :)
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
195
Keräyksen järjestäminen ja sen tuoton jakaminen lahjoituksena (vaikka lippuvouchereiden muodossa) lienee perustellusti säädösten alaista. Olen kausikorttilaisena valmis ostamaan myös yksittäisiä ottelulippuja, mutta miten tämä lippu päätyisi siitä iloitsevalle esim. mainitun Hope ry:n, Taysin tai työttömiä edustavan yhdistyksen kautta?
Olisiko mahdollista ostaa otteluihin ”toimistolippuja”, jotka Ilves jakaisi eteenpäin parhaaksi katsomallaan tavalla?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 064
Lippuvouchereita voi ymmärtääkseni ostaa suoraan toimistolta vaikka juuri Markusen kautta jokainen halukas.

Sitten kun ne vaikka "korvamerkkaa" tyyliin "Hopen joulu 2020", niin kasaavat nipun toimistolla ja Vesa toimittaa perille.

Turhaan mä välissä toimin. Kirjoitin, että voin toimia, jos joku näin toivoo, mutta ei mikään liika hinku ole. :)

EDIT: ja en tiedä onko tämä "keräys" nyt se maaginen sana, mitä vasten täytyy selvittää viranomaisten kanssa asioita. Miksei tehdä niin että jos tstolla on esim. "kympin vouchereita", niin 30e osallistuva ostaa niitä kolme kpl suoraan tstolta?
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
195
Näin. "Toimistolipulla" tarkoitin, ettei lippu.fi:ltä ostamani ylimääräinen lippu tai vaihtoehtoisesti Ilveksen lippuvoucher tekisi turhaa mutkaa kauttani, vaan hoitusi loppukäyttäjälle suoraan. Toivottavasti tällainen yksinkertaistettu tukimuoto olisi mahdollista :).
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 064
Mitä tähän seuran tukemiseen tulee yleisemmin, niin itse kyllä takoisin toimistolla nyt kiireenvilkkaa, kun rauta on kuumaa eli NHL-avut vielä remmissä. Eli...

Laadukkaana A3-kuvajulisteena ja pelaajien aidoilla nimmareilla kehyksissä:

"The Best in Business":
Ruotsalainen, Dostal ja Välimäki

"The Young and the Speedy":
Maccelli, Hayton ja Järventie

"From Atala with love":
Antonen, Meskanen ja Suomi (en kyllä muista yhtään kuka oli Atalan ulkojäiltä mutta menkööt..)

Hinta 50e per juliste ja saa laittaa laskun sähköpostiin :)
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Kirjan 1. painokseen on sijoitettu rahaa, toivottavasti se myydään loppuun eikä kirjoja jää varastoon homehtumaan.
Meneekö tosta tuotosta iso osa Ilvekselle?
Pistän tilaukseen ihan kohta.
 

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
556
Kirjan hinnasta 29,90e menee seuralle painokulujen ja muiden kulujen jälkeen 100%.

Ja se on huomattavasti enemmän kuin 5e
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 064
Olin tänään toimiston kanssa jutuissa yhden ideani tiimoilta ja sen verran voin paljastaa, että pitäkää seteleistänne kiinni vielä hetki.

On tapahtumassa aiheen tiimoilta ja melkolailla aika pian. :)
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Mitä tähän seuran tukemiseen tulee yleisemmin, niin itse kyllä takoisin toimistolla nyt kiireenvilkkaa, kun rauta on kuumaa eli NHL-avut vielä remmissä. Eli...

Laadukkaana A3-kuvajulisteena ja pelaajien aidoilla nimmareilla kehyksissä:

"The Best in Business":
Ruotsalainen, Dostal ja Välimäki

"The Young and the Speedy":
Maccelli, Hayton ja Järventie

"From Atala with love":
Antonen, Meskanen ja Suomi (en kyllä muista yhtään kuka oli Atalan ulkojäiltä mutta menkööt..)

Hinta 50e per juliste ja saa laittaa laskun sähköpostiin :)
Saako jo ennakkotilata?;)
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 572
Mitä tähän seuran tukemiseen tulee yleisemmin, niin itse kyllä takoisin toimistolla nyt kiireenvilkkaa, kun rauta on kuumaa eli NHL-avut vielä remmissä. Eli...

Gamer worn ja issued paitoja ei myöskään ole ollut myynnissä tällä kaudella. NHL-miesten game wornit (ja monen muunkin) lähtis kaupaks nopeesti ja hyvillä hinnoilla.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 064
Saako jo ennakkotilata?;)

Ei ollut valitettavasti näistä puhe. :) Uskon kyllä, että toimistolla seuraillaan foorumia ja toivottavasti "härskisti" viedään pullasta rusinat, eli parhaat toteuttamiskelpoiset ideat käytäntöön.

Oma tiedustelu koski joululahjojen pakkausmahdollisuuden järkkäämistä kauppaan - eli tällaiselle etäurpolle, kuten mä, olis mahdollista hoitaa Ilves-kaupan kautta valmis lahjapaketti esim. juuri Hopelle.
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
325
"Ilves ja Hope – Yhdessä & Yhteisesti
11,00€ – 20,00€
Yhdessä & Yhteisesti -lippukampanja jatkaa kannattajien käynnistämää toimintatapaa. Ajatuksena on lahjoittaa ottelulippu Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:lle eteenpäin jaettavaksi ja tukea samalla seuraa. Ilveksen ja Hopen kampanjan tavoitteena on tarjota vähävaraisille tai kriisin kokeneille perheille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet hyvään arkeen ja vapaa-ajan elämyksiin.
Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry toimittaa myynnissä olevat 11 ja 20 euron hintaiset tukiliput yhteisen hyvän nimissä eteenpäin perheille, jotka pääsevät seuraamaan Ilveksen kotiotteluita Hakametsän jäähallin C-katsomosta.
HUOM!
  • Jos haluat jättää nimen Yhdessä & Yhteisesti -tukilippukampanjan osallistujalistaan, kirjoita kassasivulla ”Tilauksen kommentit” -tekstikenttään haluamasi nimi. Osallistujalista julkaistaan kokonaistuottojen kera Ilves.comissa kampanjan päätyttyä.
  • Jos ostat vain tämän lipputuotteen verkkokaupassa, valitse kassasivulla toimitustavaksi nouto, jotta ostoksellesi ei tule lisäkuluja. Ilves-Hockey Oy toimittaa kaikki ostetut otteluliput Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:lle."




Siel se on ny.
 
Ylös