Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Entäs joku Lasse Oksanen 80v juhlamatsi?
Eli se ulkoilmaottelu, tai joku koko perheen tapahtuma hakametsässä.Kommentoin tulevaa tapahtumaan vielä yhden ainoon ja viimeisen kerran
-Vaikka Konnan,Lassen ja Ripan hyvin tunnen ei liity heihin mitenkään
-Ei liity sotaan
-Hakametsä liittyy mielestäni tarinaan…
Älkää nyt päätänne puhki miettikö asian suhteen..
Ainoa mitä oon saanut niin ainaskin pöhinää kyseiseen iltaan
Hakametsässä pelattu Liiga ottelu vaan himmentäisi muistoja siitä "viimeisestä" ottelusta. Varsinkin näillä yleisömäärillä ei kannata palataNoh veikataas jotain Back to Hakametsä tai ulkoilmaottelua. Sinäänsä ajankohta varsinkin jälkimmäisen ilmoittamiseen aika myöhä, joten siihen en oikein tahdo uskoa.
Siksi se voitaisiinkin järjestää siinä pihalla, jotta saadaan se 15k väkeä sinne. Itse hallissa jotain tapahtumaa tms?Hakametsässä pelattu Liiga ottelu vaan himmentäisi muistoja siitä "viimeisestä" ottelusta. Varsinkin näillä yleisömäärillä ei kannata palata
Joku tällainen voisi olla, ensi talveksi suunnitteilla. Tuskin enää palataan Hakametsään pelaamaan näillä yleisömäärillä.Siksi se voitaisiinkin järjestää siinä pihalla, jotta saadaan se 15k väkeä sinne. Itse hallissa jotain tapahtumaa tms?
H-A-K-A-M-E-T-S-Ä !
Tuli samanlaista mieleen tuosta kun Hakametsää Blegi toisteli, että Ilves ryhtyisi joksikin osakkaaksi tai vastaavaksi hankkeessa. Hankkeen sivuilla sanotaan että viime kuussa alkoi toimijahaku ja ensi vuonna pitäsi rakentamisen alkaa.Ilves alkaa toimijaksi Hakametsän urheilukampuksella, ostaa jäähallin ja muuttaa nimen Ilvesluolaksi. Kuulitte sen sitten täältä ensimmäisenä.
Erikoista että tämä koskettaisi punakonetta jotenkin kovasti. Toki en tiedä, veikkaan että joku pelitapahtuma liittyen Hakametsään on tuloillaan.Tuli samanlaista mieleen tuosta kun Hakametsää Blegi toisteli, että Ilves ryhtyisi joksikin osakkaaksi tai vastaavaksi hankkeessa. Hankkeen sivuilla sanotaan että viime kuussa alkoi toimijahaku ja ensi vuonna pitäsi rakentamisen alkaa.
Tää on mun veikkaus myös.No oisko se ne jäädytetyt paidat ja mestaruusviirit esille sitten, vaikka viireistä ei kovin moni Hakametsän aikana tullutkaan.
Ei sitä esiintyjälistaa tarvitse sen ihmeemmin ilmoittaa.Ilmoittaako Ilves mestaruusjuhlien esiintyjäkaartin?
Juhlat pidetään tietty Hakametsässä!
Case closed.
Tää ois kova!Ilves alkaa toimijaksi Hakametsän urheilukampuksella, ostaa jäähallin ja muuttaa nimen Ilvesluolaksi. Kuulitte sen sitten täältä ensimmäisenä.