Mitä tapahtuu KooKoo-pelissä 20.12.2022?

Status
Viestiketju on suljettu.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 489
Eiköhän tässä oo jotain tällä viikolla tulossa, some aktivoitunut kohta noin viikon ajalta taas tuttuun tapaan.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Alkaakohan tänään vai huomenna kuulumaan tästä? Mielellään tässä jotain launchiakin toivoisi.

Launchia jostain asiasta, joka ei liity millään tavalla pelaajasopimuksiin tai mihinkään vastaavaan, ja josta tiedetään tasan sen verran, että yksi foorumin käyttäjä pitää asiaa (itselleen) todella tärkeänä?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 684
Launchia jostain asiasta, joka ei liity millään tavalla pelaajasopimuksiin tai mihinkään vastaavaan, ja josta tiedetään tasan sen verran, että yksi foorumin käyttäjä pitää asiaa (itselleen) todella tärkeänä?
Osta lippu. Mieluummin kaksi.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Osta lippu. Mieluummin kaksi.

Mä en yhtään tiedä, miksi lainasit tähän mun viestiäni. Sanon nyt varmuuden vuoksi, että mä en vähätellyt asiaa millään tapaa ja mua kiinnostaa todella paljon mitä sieltä tulee. Kommentoin vain launch-toiveeseen, joka tuntui tässä tapauksessa varsin kummalliselta.
 

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
"Nouse ylös, sinä nuori ilves!

Kuule ääni, joka rummun lailla rinnassasi lyö. Kuule, kuinka se murtaa yksinäisyyden kierteen: kuule, kuinka se yhtyy tähän hurjaan joukkoon.

Nähdään ensi tiistaina Nokia Arenalla!
️ Liput: Redirect

#Ilves #Liiga https://t.co/xpWB7sWbVr"

:rolleyes:
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olisi ihanaa, jos tähän osallistuttaisiin jollain tavalla…
Mutta en ymmärrä mitä Hakametsällä on tekemistä tämän kanssa.

Tosiaan Hakametsässä tuo kai tapahtui. Täytyy myös huomioida, että se oli @Blegifan, joka Hakametsää alun perin huuteli(ja myöhemmin vielä Kooveeta, joka ei ilmeisesti kuitenkaan liity tähän ketjun tapaukseen). @punakone taisi todeta vain jotain, että "mielestäni Hakametsä liittyy asiaan" (sen jälkeen, kun blegin puheista alettiin Hakametsällä spekuloida).

En voi tietää, ollaanko tässä oikeilla jäljillä kuitenkaan, mutta selvennetään taustoja silti tämän verran.
 

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Jos tämä tapahtuma 20.12.2022 Ilves-Kookoo ei liity yllä olevaan niin todellakin toivoisi, että seura osallistuisi. Vaikka sitten siihen kuuluisi yleinen keräyskin. Pitäisi osoittaa, että seura pitää yhtä olet junnuissa, Liigassa tai lopettanut Ilves-hahmo.
 

raipe jyrää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Näppilän twitteristä otettu
5FE206DF-3D8A-413A-998C-BF850F6ECD77.png
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 684
Jos tämä tapahtuma 20.12.2022 Ilves-Kookoo ei liity yllä olevaan niin todellakin toivoisi, että seura osallistuisi. Vaikka sitten siihen kuuluisi yleinen keräyskin. Pitäisi osoittaa, että seura pitää yhtä olet junnuissa, Liigassa tai lopettanut Ilves-hahmo.
Ilves- kookoo/ ”kaikki kynnelle kykenevät halliin” .
Itse toivon ja oletan että tarkoitus lipputuloilla tukea Nemon kuntoutusta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös