Mitä tapahtuu KooKoo-pelissä 20.12.2022?

Status
Viestiketju on suljettu.

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
No johan on jännää, nuo Suomista koskevat viestit voi varmaan siirtää sinne johonkin paidanjäädytysketjuun. Ovat ehkä ajankohtaisia joskus tulevaisuudessa.

Minulla on ideat kyllä ihan loppu, toivottavasti nyt ei mitään negatiivista ole.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
-ei liity mitään paidan jäädytykseen tai kuolemaan
-Pois voi sulkea että Ilves myisi tai ostaisi jotain tai kaupittelisi osakkeita
-tai koskisi ketään Ilves Hockey Oy toiminutta ex pelaaja tai nykyistä pelaajaa/työntekijää/omistajaa

Minulle ei mitään tästä makseta mut pieni asia on saanut tääälkä paljon mielenkiintoa

Ja lopuksi kukaan ei ole ollut edes lähelläkään sinne päin olevaa vastausta..
Jaa. Ideat loppu, kun kerta kukaan ei ole ollut lähelläkään oikeata vastausta :D
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
Asiaa pohdittuani niin lähden itsekin hyväntekeväisyyslinjalle.

Ajankohdan vuoksi lähden veikkaamaan jonkinlaista Ilveksen joulupataa eli osa lipputuotoista ohjataan vähävaraisille perheille. Tämä olisi todella hienoa, jos joku tällainen olisi.

Iloinen asia siinä mielessä että mahdollisuus tehdä muille hyvää ja surullinen sillä tapaa, että valitettavasti Suomessa on avun tarpeessa olevia perheitä.

Tämä on nyt toistaiseksi parasta mitä itseltä irtoaa. Pahoittelen jos joku jotain vastaavaa on jo veikannut. Viestejä tulee siihen tahtiin ettei ihan kaikkia muista.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Asiaa pohdittuani niin lähden itsekin hyväntekeväisyyslinjalle.

Ajankohdan vuoksi lähden veikkaamaan jonkinlaista Ilveksen joulupataa eli osa lipputuotoista ohjataan vähävaraisille perheille. Tämä olisi mielettömän hienoa, jos joku tällainen olisi.

Iloinen asia siinä mielessä että mahdollisuus tehdä muille hyvää ja surullinen sillä tapaa, että valitettavasti Suomessa on avun tarpeessa olevia perheitä.

Tämä on nyt toistaiseksi parasta mitä itseltä irtoaa. Pahoittelen jos joku jotain vastaavaa on jo veikannut. Viestejä tulee siihen tahtiin ettei ihan kaikkia muista.
Tää voisi olla kyllä. Kylkeen vielä ilmoitus jostain alumnien hyväntekeväisyysmatsista Hakametsässä, niin saadaan sekin liitettyä tarinaan.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mä en tiedä yhtään, mitä @punakone tarkoitti, mutta...

"Niin kun sanoin asia koskettaa enemmän kun mitkään sopimukset tai muut asiat..tarinoita on monenlaisia hyviä ja surullisia.."

Eihän tällainen muotoilu välttämättä tarkoita, että tapaukseen liittyy sekä positiivista että negatiivista. Tuota ennen oli veikkailtu pitkälti positiivisia juttuja, niin tuohan saattoi tarkoittaa vain, että tämä ei välttämättä ole sellainen.

Ja siis voi tarkoittaa mitä tahansa, mutta niin kovasti on nyt juututtu tuohon, että pakko ottaa esille. Kyseessä kuitenkin vain yksi melko epäselvä ilmaus.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
No johan on jännää, nuo Suomista koskevat viestit voi varmaan siirtää sinne johonkin paidanjäädytysketjuun. Ovat ehkä ajankohtaisia joskus tulevaisuudessa.

Minulla on ideat kyllä ihan loppu, toivottavasti nyt ei mitään negatiivista ole.
Sen verran pakko palata aiheeseen, että valaiskaa tyhmää. Onko tämä poismeno joskus vahvistettu ns. henkilökohtaiseksi ratkaisuksi ?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Turha näitä on arvuutella vaan antaa ajan näyttää.

Hyväntekeväisyyttä, kun on itse jo vuosia jo harrastanut, olis itelle aika makea jos järkättäisiin joku 100% dedikoitu Hope/Ukraina-peli, missä merkittävä osa ottelutuotoista lahjoitettaisiin kohteelle, tuotais käytäville näitä joululahjakuusia, tai myytäisiin kohteeseen liittyviä asusteita ja joulutarvetta.

Eli teemaottelu, ei ainoastaan hyväntekeväisyysteemalla vaan vielä vähän perusteellisemmin...liikahtais ainakin nätit eurot :)
 

jokipolvi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
399
Oiskohan kuitenkin oikea arvaus vilahtanut tänään keskustelussa?
Täsmäs ainakin annettuihin vihjeisiin
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 822
Ilveksen avausmaalin jälkeen heitetään pehmoleluja jäälle.
Tämähän oli Hakametsässä ja toimi mainiosti, eli voisi liittyä vihjeet tähän.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 295
Sen verran pakko palata aiheeseen, että valaiskaa tyhmää. Onko tämä poismeno joskus vahvistettu ns. henkilökohtaiseksi ratkaisuksi ?
En ainakaan itse ole kuullut mitään muuta teoriaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös