Mikkelin Jukurit

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Pakko toisaalta ihailla sitä, että millaisessa ahdinkossa nämä seurat pyörittävät niinkin urheilullisesti menestyvää toimintaa. Hatun nosto ja tsemppiä !
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 115
Nyt olis ainakin hyvä sauma Mikkelissä mitata liigaosakkeen markkinataloudellinen arvo = mitä ostaja on valmis maksamaan. Voitais jäädä pari pykälää saunakerhon sopiman alle...toki Viitikko sais rahansa ja erääntyneet laskut maksuun.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 677
Nyt olis ainakin hyvä sauma Mikkelissä mitata liigaosakkeen markkinataloudellinen arvo = mitä ostaja on valmis maksamaan. Voitais jäädä pari pykälää saunakerhon sopiman alle...toki Viitikko sais rahansa ja erääntyneet laskut maksuun.
Hiltunen on ainakin puhellut ylen haastattelussa että Liigan osakkaat lunastavat sen siihen asetettuun hintaan jos vapaaehtoisesti luopuu. Eli varmaa rahaa. Saattaa toki olla Hiltusen löysiä puheita.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 115
Hiltunen on ainakin puhellut ylen haastattelussa että Liigan osakkaat lunastavat sen siihen asetettuun hintaan jos vapaaehtoisesti luopuu. Eli varmaa rahaa. Saattaa toki olla Hiltusen löysiä puheita.
Juu, näin se menee Liiga-kuplassa (toki aikoinaan case Espoossa ilmeisesti summat oli "vähän eri" kun puheissa), mä puhuinkin avoimesta markkinataloudesta - en lainoppineidenkin tikunnokkaan nostamista saunakaverihommista.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 677
Juu, näin se menee Liiga-kuplassa (toki aikoinaan case Espoossa ilmeisesti summat oli "vähän eri" kun puheissa), mä puhuinkin avoimesta markkinataloudesta - en lainoppineidenkin tikunnokkaan nostamista saunakaverihommista.
Jeps. Liiga teki itselleen karhunpalveluksen kun arvosti sen osakkeen siinä konkurssipesässä aivan minimiin. Puheilla olisi katetta jos olisivat itsekin maksaneet sen summan millä vaikkapa Jukurit tuli Liigaan. Itsekään en usko että kaikki tämän hetken Liiga-joukkueet edes pystyisi maksamaan omaa osuuttansa jos se osake pitäisi oikeasti lunastaa.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Liiga on tehnyt hyvää työtä ja varannut itselleen etuosto-oikeuden. Niin nyt sekin on typerästi tehty ja ties mitä muuta tulehtunutta "keskustelua" herättävää :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jokinen tämän päivän voitokkaan pelin pressissä:

"Ainoastaan me tiedetään mitä tuolla kopissa on tällä hetkellä meneillään... ja siinä mielessä mä olen erittäin ylpeä tosta peli-ilmeestä...

Meillä ei missään nimessä ole joukkue tällä hetkellä siinä iskussa, missä pitäis olla... sanotaan näin hienovaraisesti"


Mistä mahtaa mies puhua?

EDIT: Jollain vatsataudilla spekuloivat jatkoajassa. Siitä tarttui KooKoo:hon, joka pelaa seuraavaksi Ilvestä vastaan? :D
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 064
Ei tarvitse ihmetellä, että minkä takia Jokista huhuillaan ulkomaille ja kohti NHL:ää. Kyllä repii mies hirmuisesti irti tuosta Jukureiden rosterista.

Ihan kova juttu, että kaavittiin tuossa taannoin Jukureista kaksi peräkkäistä voittoa. Ei nuo meinaa enää muille hävitä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 661
OJ tekee taas todella kovaa jälkeä Mikkelin resursseilla, Mikkelin organisaatiossa.
Kolmen kauden otannalla liigan paras valmentaja.
Jussi Tapola on vahvasti erimieltä, mutta heti Tapolan jälkeen OJ aivan selvä kakkonen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 661
Kyllä OJ olisi kelvannut minun Ilvekseen ennen Pendoa.
Ei ollut vaihtoehto koska oli sopimus Jukureihin.

Ennen Hölöä olisin ottanut OJ:n ja olen sen kyllä tehnyt selväksi. Ilves tais olla kyllä OJ:n perässä, mutta nythän huhut vievät Piälikköä ensi kaudeksi Timrån valmentajaksi.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 521
Ei ollut vaihtoehto koska oli sopimus Jukureihin.

Ennen Hölöä olisin ottanut OJ:n ja olen sen kyllä tehnyt selväksi. Ilves tais olla kyllä OJ:n perässä, mutta nythän huhut vievät Piälikköä ensi kaudeksi Timrån valmentajaksi.
En pidä Hölöä huononpana vaihtoehtona sen takia et pelaajien houkuttelu tänne varmasti hänellä parasta mitä kellään valmentajana.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Avaa vähän et miten pelaajien houkuttelu Hölöllä on parempaa kuin muilla?
Taitaa olla aika ihmisläheinen johtamistyyli hänellä. Tämä pisti silmään tuon Pelicansin Schnarrin haastattelusta:

Pelicansin alkukausi on ollut vaikea, mutta Schnarrin mukaan joukkue on kaukana kriisistä. Lahtelaisseuran pelaajat ja humaanista johtamistyylistään tunnettu päävalmentaja Tommi Niemelä saavat Schnarrilta isot kehut.
– Arvostan Tommia todella paljon. Ennen kuin tulin Suomeen, puhuin hänen kanssaan puhelimessa jääkiekosta ja elämästä yleensä. Hän sanoi, että täällä tavoitteena on tulla paremmaksi joka päivä. Se on juuri sitä mitä haluan, niin jääkiekkoilijana kuin ihmisenä.
 
Ylös