Michael Keränen

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Michael Keränen

VP sanoi:
1+1 -mallinen soppari:
http://ilves.com/uutiset/2016/12/06/michael-keranen-palaa-ilvekseen

Seuran vaiko pelaajan optio? Hmm..
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Michael Keränen

Nyt on kyllä hienosti painittu, propsit toimistolle!

Tervetulo takaisin Keränen!

Ja kaikki halliin huomenna toivottamaan Keränen tervetulleksi ja samalla kannustetaan Ilves voittoon!
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Michael Keränen

Kukaan ei usko kun puhuu totta tällä servulla ;D
Mutta missä luuraa puollustaja, tällä hetkelle olen kyll tyytyväinen Keräsen paluuseen.
Ny viisaammat saa alkaa miettiin mihinkäketjuu jne jne
Olipa hyvä huomen uutinen no okei eikös tänään ole jonkinlaiset synttärit Suomi neidollakin
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Michael Keränen

Suuremmat ympyrät tavoitteena, mutta Suomen mestarina on helpompi etsiä uutta seuraa ;D
 

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Vs: Michael Keränen

Hieno signaus. Nyt sitten toivotaan että mies saa pelinsä kasaan mahdollisimman nopeasti.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 929
Vs: Michael Keränen

Mä kattelen tota itsenäisyyspäivän toivotusvideoo uudestaan ja uudestaan. Mahtavat fiilikset tulee tommosesta pikkuvideosta. Varmaan jää tuntematon sotilaskin kattomatta ku fiilistelen tota videoo koko päivän ;)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Michael Keränen

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mä kattelen tota itsenäisyyspäivän toivotusvideoo uudestaan ja uudestaan. Mahtavat fiilikset tulee tommosesta pikkuvideosta. Varmaan jää tuntematon sotilaskin kattomatta ku fiilisten tota videoo koko päivän ;)

Se onkin perkeleen kova video.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Vs: Michael Keränen

HeGe41 sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Mä kattelen tota itsenäisyyspäivän toivotusvideoo uudestaan ja uudestaan. Mahtavat fiilikset tulee tommosesta pikkuvideosta. Varmaan jää tuntematon sotilaskin kattomatta ku fiilisten tota videoo koko päivän ;)

Se onkin perkeleen kova video.

Tässä on nyt viikon aikana tullut lojuttua lähes kaks vuorokautta täällä lueskelemassa huhuja ja mielipiteitä Keräsestä, niin kyllä aika hemmetin iso helpotus oli aamulla ensitöikseen nähdä tuo video! Fiilis on nyt lähes paras mahdollinen, kunhan vaan huominen tulee nopeasti ja pääsee hallille..
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Michael Keränen

Kannattaa muuten alkaa lippua hommaamaan. Näyttää siltä, että aika hyvin liikkuu piletti. Itsehän kotiutun omani hetki sitten. Aitioita ei kannata edes kysellä.

Ei ole ollut vuosiin näin odottava fiilis kiekkopelistä. Olisipa jo huominen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 551
Vs: Michael Keränen

Iso käsi toimistolle! Tätä voi kutsua jo painimiseksi. Ei varmaan tarvitse mikään einstein olla, että arvaa Keräsen ottavan paikkansa ainakin huomenna Laakson ja Bulmerin viereltä.

Niin kuin laulussakin kysytään: Voiko ihanammin päivä enää alkaa? Ei mielestäni. Ja Keräselle sellainen tieto, että hallille ollaan tulossa.

Tämä varmaan tiivistää usean tunnelmat: https://www.youtube.com/watch?v=RjaD22rhIRI
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Vs: Michael Keränen

Näin niitä tulipaloja sammutetaan hienoa!


Tietenkin kausi vielä kesken ja muutama mutka matkan varrella, mutta ensi kaudella Duo Sandell & Keränen säestämässä, niin voi tulla aikamoinen sinfonia.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Michael Keränen

Tupsukorva35 sanoi:
Ei varmaan tarvitse mikään einstein olla, että arvaa Keräsen ottavan paikkansa ainakin huomenna Laakson ja Bulmerin viereltä.

Olen kyllä aivan toisilla linjoilla. D'Amigo ja Keränen samaan. Kolmas voi olla sitten kuka hyvänsä.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös