Michael Keränen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 582
Vs: Michael Keränen

HeGe41 sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Ei varmaan tarvitse mikään einstein olla, että arvaa Keräsen ottavan paikkansa ainakin huomenna Laakson ja Bulmerin viereltä.
Olen kyllä aivan toisilla linjoilla. D'Amigo ja Keränen samaan. Kolmas voi olla sitten kuka hyvänsä.

Itse olen kyllä tuosta täysin samaa mieltä, että D'Amigo ja Keränen on saatava yhteen. Tuo olikin veikkaus, että Kivi noiden rinnalle huomenna miehen sijoittaa, eli ottaa Heleniuksen paikan ja muuten jyskytetään menemään samoilla ketjuilla kuin lauantaina.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Vs: Michael Keränen

HeGe41 sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Ei varmaan tarvitse mikään einstein olla, että arvaa Keräsen ottavan paikkansa ainakin huomenna Laakson ja Bulmerin viereltä.

Olen kyllä aivan toisilla linjoilla. D'Amigo ja Keränen samaan. Kolmas voi olla sitten kuka hyvänsä.

HeGe:n kanssa samoilla linjoilla, ehdottomasti D'Amigon kanssa samaan.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 759
Vs: Michael Keränen

Tupsukorva35 sanoi:
HeGe41 sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Ei varmaan tarvitse mikään einstein olla, että arvaa Keräsen ottavan paikkansa ainakin huomenna Laakson ja Bulmerin viereltä.
Olen kyllä aivan toisilla linjoilla. D'Amigo ja Keränen samaan. Kolmas voi olla sitten kuka hyvänsä.

Itse olen kyllä tuosta täysin samaa mieltä, että D'Amigo ja Keränen on saatava yhteen. Tuo olikin veikkaus, että Kivi noiden rinnalle huomenna miehen sijoittaa, eli ottaa Heleniuksen paikan ja muuten jyskytetään menemään samoilla ketjuilla kuin lauantaina.

Niin siis Liuksialan paikan?

Jännä nähdä miten ketjut menee ja varsinkin kun Koivula lähtee Kanadan maalle. Itsellä myös pieni mielenkiinto olisi nähdä Keränen tuossa Koivulan paikalla.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Vs: Michael Keränen

Taitokiekkoprojektivm1931 sanoi:
Kaksi lippua ostettu huomiseen peliin, melkein kahden vuoden tauon jälkeen.

Sinun kaltaisten fanien herääminen uuteen kukoistukseen on mahtavaa! Tervetuloa hallille, toivottavasti seuraavaan peliin ei tule yhtä pitkää taukoa!
 

Dealer

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
340
Vs: Michael Keränen

HeGe41 sanoi:
Tupsukorva35 sanoi:
Ei varmaan tarvitse mikään einstein olla, että arvaa Keräsen ottavan paikkansa ainakin huomenna Laakson ja Bulmerin viereltä.

Olen kyllä aivan toisilla linjoilla. D'Amigo ja Keränen samaan. Kolmas voi olla sitten kuka hyvänsä.

Samoilla linjoilla. Sointu jatkakoon keskellä, paras sentteri tällä hetkellä.

Liuksiala Laakson ja Bulmerin kanssa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 936
Vs: Michael Keränen

Pyrstönuha sanoi:
Taitokiekkoprojektivm1931 sanoi:
Kaksi lippua ostettu huomiseen peliin, melkein kahden vuoden tauon jälkeen.

Sinun kaltaisten fanien herääminen uuteen kukoistukseen on mahtavaa! Tervetuloa hallille, toivottavasti seuraavaan peliin ei tule yhtä pitkää taukoa!
Täällä toinen samanlainen. Taukoa kolme vuotta ihan vaan boikotin muodossa. Ulkojäille pojan kans.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Vs: Michael Keränen

Liuksiala tosissaan voisi tuoda myös eloa ykkösketjuun. Itse tuonne toiseen ketjuun vähän sommittelinkin niitä. Tosin hieman eri tavalla. Sorry OT mutta tässä ollaan kuin pikkupoika jouluaamuna.
 

ipa53

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
143
Vs: Michael Keränen

Aatos sanoi:
Jaahas, liput ostoon huomiseen peliin. Upeaa!
Toki minäkin, kuten aina kuin vain ehdin, menen keskiviikkona Kerää katsomaan, mutta tommottia "faneja", jotka menevät hallille vain kun menee hyvin tai on joku uusi pelaaja niin ihmettelen.

Faneja tarvitaan hallille erityisesti silloin, kun peli ei kulje, mutta ymmärrän toki, että täälläkin kirjoittelevista kaikki ei ole tosi faneja. Jonkinmoisia kannattajia silloin, kun ilves pärjää.
Hyvä niinkin, mutta se ei auta joukkuetta yhtään.
Kuka on joskus jollain sarjatasolla pelannut, niin tietää itse, että iso oma kannattajakatsomo on kuudes pelaaja.
Ipa-kannattajien tapa toimia, että ei mennä peleihin, jos peli ei kulje, johtaa siihen, että kuudennen pelaajan sijasta puuttuu se viideskin...
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Michael Keränen

ipa53 sanoi:
Aatos sanoi:
Jaahas, liput ostoon huomiseen peliin. Upeaa!
Toki minäkin, kuten aina kuin vain ehdin, menen keskiviikkona Kerää katsomaan, mutta tommottia "faneja", jotka menevät hallille vain kun menee hyvin tai on joku uusi pelaaja niin ihmettelen.

Minä tulkitsen tuollaisen toiminnan hyvästä työstä palkitsemiseksi. Kova pelaaja sisään ja siitä kiitoksena liput fikkaan. Kullakin meistä on omat syynsä olla käymättä peleissä harvakseltaan tai ei koskaan. Ei siitä sen enempää. Pääasia että nyt saadaan sellaisia aktivoitumaan, joka ovat olleet kauan hallilta pois.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Michael Keränen

Olisipa mahtia saadaa huomenissa Hakametsä täyteen!

Toivottavasti ainakin mahdollisimman moni ostaa lipun ja tulee kannsutamaan Ilveksen voittoon!
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
964
Vs: Michael Keränen

Honkalehto väänsi Keräsen siltaan. Hieno selätys Honkulta. Juupella ei vaan riittänyt vääntö. Toimistolle peukku.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 788
Vs: Michael Keränen

Kerrankin voi nostaa ihan vilpittömästi peukun toimiston suuntaan. Tuo paljon uskottavuutta ja varmasti nostaa ulkojäidenkin lipunmyyntiä. Näin Takojankatu: Aina ei tarvitse säästää itseään hengiltä. Arponenkin sai pidettyä kasvonsa.

Ja nyt lippukaupoille ->
 

harkasammakko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
274
Vs: Michael Keränen

Huomiseen peliin ei oma aika riitä, mutta ulkojääliput menee saman tien ostoon! <3

Edit: En muista olleeni kertaakaan Esan tekemään työhön näin tyytyväinen.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Michael Keränen

Ihanaaaaa saatanaaa!!! Hyvää kannatti odottaa. En muista, koska viimeksi ollut näin innoissani. Kiitos Esalle, kun paini sopimuksen kuntoon. Siihen ei Pajuoja olisi pystynyt.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 759
Vs: Michael Keränen

Ipa41 sanoi:
Ihanaaaaa saatanaaa!!! Hyvää kannatti odottaa. En muista, koska viimeksi ollut näin innoissani. Kiitos Esalle, kun paini sopimuksen kuntoon. Siihen ei Pajuoja olisi pystynyt.

Mitään Honkalehdolta pois viettämättä (hienosti tehty) en nyt suoraan sanoisi, että Pajuoja ei olisi tähän pystynyt. Moni asia kumminkin loksahti Ilveksen kannalta suotuisasti kohdalleen, mutta eiköhän isoimpana tekijänä ollut juurikin Keräsen oma halu tulla takaisin Ilvekseen. Sitä tuskin Pajuojakaan olisi pystynyt torpeidoimaan.
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
217
Vs: Michael Keränen

Olen pulloa juhlan hetkeen säästänyt ja nyt narahti! Suomen itsenäisyydelle ja Keräsen kotiin paluun kunniaksi klasi Ilves viintä!! Ja huomenna täpötäysi Hakametsä odottaa. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille foorumin lukijoille:)
 

Liitteet

  • received_10154824439717863.jpeg
    received_10154824439717863.jpeg
    49,2 KB · kertaa luettu: 221

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 487
Vs: Michael Keränen

Ei ole hetkeen nähty näin korkean profiilin hankintoja kuin tällä kaudella. Keränen, D'Amigo ja Bulmer ovat oikea suunta vahvistusrekrytoinnissa. Kiitos toimiston ja sponsoreiden suuntaan.

Nyt vielä se pakki sekä VMV:n, Mustosen, Jokisen ja Suomen jatkosopimusuutinen kehiin, kiitos. D'Amigokin voisi palata lokakuussa.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
745
Vs: Michael Keränen

En oo krapulaltani lukenut vielä uutisia mutta mitä mä sanoin? Klo 10:00?
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös