Matias Mäntykivi

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 320
On kyllä mystinen mies. Kaksi maalia mutta silti sanon että pelasi todella heikon pelin. Löysää tekemistä.
Tänään taas selvästi kentän paras pelaaja. Edelleen mystinen mies.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
309
IMG_2428.jpeg

”Jos lento ei lopu, se saa luvan jatkua!”


Onko tässä piilevä vihjaus???
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 833

Täälläkin puhuttu kuinka Mäntykivi haluaisi olla laidassa, niin tuosta lopun kommentista saa kyllä vähän toisen kuvan:

”Tiesin pelaavani keskellä, mikä auttoi minua. Olen voinut keskittyä siihen ja esimerkiksi aloitusten treenaamiseen. Aloituksissa täytyy vielä parantaa. Keskikaistalla saa parhaimmillaan kiekkoa hyvään vauhtiin, mistä tykkään tehdä peliä. Etenkin, kun on nopeat laiturit.”
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Sovitaan että Mäntykivi haluaa pelata jääkiekkoa, oli se sitten laidassa tai keskellä. Monikäyttöinen pelaaja.

Ai nyt pitää sopia niin? Täällähän tupattiin narrattiivia eetteriin, että Mänty haluaisi pelata laidassa, mutta ilkeät Pendo ja Tillu väkisin peluuttavat keskellä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 672
Ai nyt pitää sopia niin? Täällähän tupattiin narrattiivia eetteriin, että Mänty haluaisi pelata laidassa, mutta ilkeät Pendo ja Tillu väkisin peluuttavat keskellä.
Joo siinä puheessa on tainnut olla 90% turhautumista niihin aloituksiin. Jotka lopuviimeksi ovat kuitenkin vain yksi osa-alue sentterinä toimiessa. Kaikista näkyvin mutta ei ainut.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 055
Palven ja Lehterän jälkeen Liigan kolmanneksi tehokkain sentteri 56. 19+28=47, +22. Jos tuo tekeminen ei riitä kärkiketjujen rooliin sentterinä Liigassa, niin sitten ei mikään riitä.

NHL lienee suurin vastus Ilveksessä jatkamiselle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Palven ja Lehterän jälkeen Liigan kolmanneksi tehokkain sentteri 56. 19+28=47, +22. Jos tuo tekeminen ei riitä kärkiketjujen rooliin sentterinä Liigassa, niin sitten ei mikään riitä.

NHL lienee suurin vastus Ilveksessä jatkamiselle.
Oispa senttereitä...

Muotoillaan nyt vaikka näin, että se on ulkomaat tai Ilves.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 320
Sovitaan että Mäntykivi haluaa pelata jääkiekkoa, oli se sitten laidassa tai keskellä. Monikäyttöinen pelaaja.
Legendaarinen sentterilaituri. Sen sijaan että tuodaan ulkomailta arpa, niin kasvatetaan itse :)
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 055
Toivottavasti Mänty jatkaa vielä ensi kaudella meillä. Olikos Raipe hyvä aloittaja? Voisi Tillu pestata Raipen kesäksi opettamaan Mäntykivelle aloituksia mikäli oli. Raipe tulee aina, mikäli Ilves apua tarvitsee.
Olihan Raipe hyvä. Sellainen 55 prossan mies.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Ai nyt pitää sopia niin? Täällähän tupattiin narrattiivia eetteriin, että Mänty haluaisi pelata laidassa, mutta ilkeät Pendo ja Tillu väkisin peluuttavat keskellä.

Niin en sitten tiedä kuinka tässä valkoista pitäisi kääntää mustaksi, jos mies itse sanoo Ilveksen haastattelussa, että pelaisi mielummin laidassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Toivottavasti Mänty jatkaa vielä ensi kaudella meillä. Olikos Raipe hyvä aloittaja? Voisi Tillu pestata Raipen kesäksi opettamaan Mäntykivelle aloituksia mikäli oli. Raipe tulee aina, mikäli Ilves apua tarvitsee.
Oli. Koko ura yli 50%, mutta jos en nyt väärin muista niin Gretzky taas veti koko uransa alle 50%
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Niin en sitten tiedä kuinka tässä valkoista pitäisi kääntää mustaksi, jos mies itse sanoo Ilveksen haastattelussa, että pelaisi mielummin laidassa.
Mikä se haastattelu nyt sitten on ollut? Ilves plussasta löytyi kaksi haastattelua ja kummassakaan ei niin sano, vaikka toisessa sitä suoraan kysytään. Siinä sanoo että pelaa kummassa vaan, ei ole väliä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Mikä se haastattelu nyt sitten on ollut? Ilves plussasta löytyi kaksi haastattelua ja kummassakaan ei niin sano, vaikka toisessa sitä suoraan kysytään. Siinä sanoo että pelaa kummassa vaan, ei ole väliä.
Se haastattelu taitaa olla sen 2-3 vuotta vanha missä sen on todennut. Sieltä ihan Ilves ajan alkuajoilta.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Niin en sitten tiedä kuinka tässä valkoista pitäisi kääntää mustaksi, jos mies itse sanoo Ilveksen haastattelussa, että pelaisi mielummin laidassa.

Sanoiko tämän silloin kun pelasi siellä laidassa? Lähinnä onko vain halunnut tällä vastauksella antaa ymmärtää, että laidalla pelaaminen on hänelle ok?

Yleisesti olisi erikoista, jos sentterin statuksella uransa aloittanut haluaisi siirtyä pelaamaan laidalle. Ainakin palkkapussi on keskellä aivan eri luokkaa.
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
134
Juttelin tässä erään sisäpiiriläisen kanssa ja vastaus oli selvä: sekä Mäntykivi itse että hänen agenttinsa toivovat pelipaikaksi keskushyökkääjää.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös