Matias Mäntykivi

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 500
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun läpimurtokauden jälkeen omat ja yleisön odotukset nousee stratosfääreihin ja sitten kun homma ei lähdekään skulaamaan tanssien, niin peli menee tukkoon ja pata jumiin. Toki en nyt lähde sellaista povaamaan, ennenkuin Liiga-kausi todenteolla pyörähtää käyntiin ja hyvän matkaa pelattuna.
 

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
411
Lähtökohtasesti tän pitäis olla meidän nelosen sentteri, ennenku osottaa piirteitä että pystyy oikeesti kantaan joukkuetta omilla avuillaan, edes hetkellisesti. Ei osaa alottaa, eikä oo mikään taikuri (vielä) muutakun sillontällön jossain peleissä häntäpään joukkueita vastaan.

Meillä on nyt huono tilanne tässä kun on Mäntykivi ja Oden samassa kentässä Suomen kanssa, eli pitäs olla ykkösheppoja, mutta on pojat viä todella kaukana siitä statuksesta.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Lähtökohtasesti tän pitäis olla meidän nelosen sentteri, ennenku osottaa piirteitä että pystyy oikeesti kantaan joukkuetta omilla avuillaan, edes hetkellisesti. Ei osaa alottaa, eikä oo mikään taikuri (vielä) muutakun sillontällön jossain peleissä häntäpään joukkueita vastaan.

Meillä on nyt huono tilanne tässä kun on Mäntykivi ja Oden samassa kentässä Suomen kanssa, eli pitäs olla ykkösheppoja, mutta on pojat viä todella kaukana siitä statuksesta.

Lähtökohtaisesti ei lähdetty, mutta silti lähdettiin oletuksella että on meidän ykkössentteri. Alla 30pinnan puhkaisu. Oliko meidän paras sena, pisteissä viimekaudella, eli sai siis myös aikaiseksi ja paljon.
Pelaa meidän parhaan pelaajan vierellä.
Naapuri otti Lehterän. Meillä oltiin vahvasti luotolla että tulee olemaan jopa parempi.
Nyt CHL peleissä näyttänyt ihan Saipan kolmoskentän senalta.

Eikös Ilveksessä pitänyt olla maan tarkin yksilöiden henk.koht ominaisuuksia parantava valmennus. Tässä kohtaa kautta ehkä yksi isoin pettymys. Kyllä pitäisi olla valmis jo näissä peleissä!! Osoitetaan taas myös fysiikkavalmennusta, joka tosin ratsastaa tietyn sortin pyhälehmä statuksella, mitään ei voi sinne suuntaan antaa palautetta.

Nyt kaikki tosi tietäjät voi tulla kertomaan että ei kukaan tervejärkinen odottanut mitään ykkössenaa. Vaikka oikeasti odotti.

En heittäisi luiskaan silti. Pitäisin edelleen kovimpien pelimiesten rinnalla. Oden on se jonka tuolta olettaa tippuvan jopa rotaatioon.
Mänty tulee vielä, pakko tulla!! Joken on aika pohtia ketjukoostumuksia.
 

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
411
Meillä on kontiola, haapala, suomi, sebök, tikka.
Tämän jälkeen 15 hyökkääjää joista kukaan ei ole lähelläkään eht tasoa.
Itse ihmettelen tätä hyökkäyksen yliarvostamista.
Tuulola ja Virtanen lisäks tohon, Tuulola oikeet miehet ympärillä varmasti eht tasoa ja Virtanen yleispelaajana, ei oo mikään pisterohmu, mutta tekee paljon oikeita asioita.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 500
Ehkä nyt ei kannata vielä kuitenkaan tehdä kauheen pitkälle meneviä johtopäätöksiä Mäntykiven pärjäämisestä Liiga-peleissä näiden parin CHL-pelin perusteella.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Oli tänään Ilveksen paras sentteri. Joku ehti jo epäilemään. Hienoa tarinaa tulossa tällä kaudella.
No katellaan muutama peli, että pysyykö taso, vai jääkö suonenvedoksi. Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että Mäntykiven ei tule pelata mitään ykkössentterin minuutteja, jos Ilves mielii mennä pitkälle.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
No katellaan muutama peli, että pysyykö taso, vai jääkö suonenvedoksi. Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että Mäntykiven ei tule pelata mitään ykkössentterin minuutteja, jos Ilves mielii mennä pitkälle.
Meillä on 4 niin kovaa sentteriä, että ei oo yhtää mitää tarvetta kenenkään pelata sen isompia "ykkössentterin" minuutteja. Todella harva seura voi sanoa samaa. Tottakai sitten yyveet ja aaveet tuo eroja ja jos Konna haluaa joskus levätä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Meillä on 4 niin kovaa sentteriä, että ei oo yhtää mitää tarvetta kenenkään pelata sen isompia "ykkössentterin" minuutteja. Todella harva seura voi sanoa samaa. Tottakai sitten yyveet ja aaveet tuo eroja ja jos Konna haluaa joskus levätä.
Totta tämäkin.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 788
No katellaan muutama peli, että pysyykö taso, vai jääkö suonenvedoksi. Itse olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että Mäntykiven ei tule pelata mitään ykkössentterin minuutteja, jos Ilves mielii mennä pitkälle.
Sentterien peliajat menivät tänään Ilveksellä välillä 14:48-16:51 eli melko tasaisesti peluutettiin. Mikä viittaa suonenvetoon? En keksi yhtään syytä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Mikä viittaa suonenvetoon? En keksi yhtään syytä.
Enkä tämä oli vaan jonkunlainen itseni muodostama mielikuva, jotenkin vaan jäänyt viime kaudesta mieleen että eihän pysty sellaiseen tasaiseen suorittamiseen, mikä toki tuossa iässä on ihan ymmärrettävää.
 

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Aivan mahtavaa että mäntykivi alkaa heräileen. Tänään erittäin hyvä ja varmasti tuo itseluottamusta kun pääsi veivaileen naapuria umppariin. Toivottavasti onnistumiset ruokkii onnistumisia.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös