Marko Anttila

Nulikka

Guest
Enpä ole moista sanonutkaan. Nähtiinhän tuo jo viime keväänä, että ei Marko ole pelaajatyyppinä optimaalinen Ilveksen alempiin ketjuihin, vaikka maajoukkueessa ja "jossain muualla" kulkeekin. Huomattavasti ennemmin näitä nuorempia, liikkuvampia ja huomattavasti pienempää palkkaa nostavia meidän alempiin ketjuihin ja alivoimiin.

Juu en mä sillä sanonut. Ajattelin vain että eiköhän se laulu kohta tässä ketjussa ala jos maalitahti jatkuu samana.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 437
Eiköhän Stretsin 20 pistettä ny ainakin tee. Joo tosiaan ei mihkään Myrrän pelitapaan sopinut mutta Pendon olisi voinutkin sopia ihan hyvin. Mutta turha surkutella, vaikka ajatus ketjusta Mieho/Ruokonen-Tikka-Anttila poffeissa olisi ollut aika kermainen. Ns. shutdown ketju.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 404
Uudessa Urheilulehdessä oli aika realistinen ja hyvä henkilökuva Markosta.

"Hän tietää itse vahvuutensa, ja minä puolestani tiedän, miten häntä käytetään". (Marjamäki)

Edit. Taitaa olla koko lailla tässä:

 
Viimeksi muokattu:

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Perheen sisältä kuultua: Myrrän takia ei halunnut jäädä Ilvekseen.
Sitä voipi jokainen itse spekuloida mikä oli syy.. eikö olisi löytynyt haluamaansa ruutua vai bonjasko että ei voi Joccen kaa menestyä kun tuo suomenmestaruus motivoi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
Perheen sisältä kuultua: Myrrän takia ei halunnut jäädä Ilvekseen.
Sitä voipi jokainen itse spekuloida mikä oli syy.. eikö olisi löytynyt haluamaansa ruutua vai bonjasko että ei voi Joccen kaa menestyä kun tuo suomenmestaruus motivoi.
Itse ajattelen että Anttila ei edes sopinut tuohon Myrrän pelitapaan, enkä muutenkaan pidä Anttilaa kovin hyvänä pelaajana. Lisäksi Ilveksen alaketjut lähtökohtaisesti olivat jo aika täynnä.
 

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Itse ajattelen että Anttila ei edes sopinut tuohon Myrrän pelitapaan, enkä muutenkaan pidä Anttilaa kovin hyvänä pelaajana. Lisäksi Ilveksen alaketjut lähtökohtaisesti olivat jo aika täynnä.
Kute sanoin spekulaatiot vapaita. Ite kyllä samalla kannalla kanssasi että ei Myrrän vauhtilätkään ihan omimillaan kun taas Marjamäen sapluunaan menee mukavammin. Mutta eipä huonolla pelaajalla olisi kaappi täynnä mitalleita.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Marko on juuri parhaimmillaan meidän pelin -pelikirjassa, vai mitä mieltä olette mitskutilastosta hänen kohdallansa. Pennasen Ilveksessä olisi ollut erittäin hyvä palanen. Mutta mitä näitä sen enempää, nyt Kärpissä ja jonkin värinen mitali on 100% varmaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
Kute sanoin spekulaatiot vapaita. Ite kyllä samalla kannalla kanssasi että ei Myrrän vauhtilätkään ihan omimillaan kun taas Marjamäen sapluunaan menee mukavammin. Mutta eipä huonolla pelaajalla olisi kaappi täynnä mitalleita.
Oikeassa paikassa, oikeaan aikaan jne. Ei mielestäni sitä mitä Ilves kaipaa.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 284
Anttilahan on oikeen pirtee ilmestys kentällä. Jalka liikkuu kun nuorella miehellä. Näinköhän kun ei tarvitse enää Venäjää kiertää on jalat auennu kunnon kestojumista.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 793
Minusta Anttila ei Kärpissäkään mitenkään ihmeelliseltä ole näyttänyt näkemissäni muutamassa pelissä. Tuntuu, että jokainen hänen pienikin yksittäinen tilanne nähdään aina niin perkeleen hianona pelaamisena, mutta todellisuudessa suurimman osan ajasta on varjojen mailla ja hyöty joukkueelle tulee juurikin lähinnä markkinoinnin näkökulmasta, kun hänen sinänsä pieniäkin onnistumisia hypetetään niin perkeleesti, vaikka ihan samanlaisia tilanteita suurinosa möttösistä suorittaa pelistä ja tilanteesta toiseen.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
Minusta Anttila ei Kärpissäkään mitenkään ihmeelliseltä ole näyttänyt näkemissäni muutamassa pelissä. Tuntuu, että jokainen hänen pienikin yksittäinen tilanne nähdään aina niin perkeleen hianona pelaamisena, mutta todellisuudessa suurimman osan ajasta on varjojen mailla ja hyöty joukkueelle tulee juurikin lähinnä markkinoinnin näkökulmasta, kun hänen sinänsä pieniäkin onnistumisia hypetetään niin perkeleesti, vaikka ihan samanlaisia tilanteita suurinosa möttösistä suorittaa pelistä ja tilanteesta toiseen.
Marko on Suomen huonoin hyvä jääkiekkoilija. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan pari kertaa.

Ei sovelly millään Ilveksen, varsinkaan Myrrän pelitapaan.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 240
Olin ennen kauden alkua isosti sitä mieltä, että oli virhe päästää/olla tarjoamatta jatkoa. Ja pysyn edelleen kannassani.

Anttila monen papereissa korvattiin monta pykälää paremmalla Ruokosella, mutta ainakin näin perustelunsa tarjonneet voivat nyt jälkiviisaina huomata olleensa todella pahasti kujalla. Ruokosesta ei saatu edes kummoistakaan rotaatiopelaajaa. Juniorit suorittivat paljon paremmin.

Marko edelleen olisi nelosessa mestaruutta tavoittelevan joukkeen loistava profiilipelaaja. Avlla käyttökelpoinen ja kopissa mittaamattoman arvokas.
Rahastakaan tuskin jäi kiinni.

Menestystä jatkoon Markolle, tuskin enään Ilveksessä kuitenkaan tavataan.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 393
Ei Marko Myrrän Ilvekseen sopinut. Tuolloin ei ollut valmentajanvaihdos tiedossa. Pennasen Ilveksessä Markolle olisi ollut käyttöä mutta olisiko ollut hintansa arvoinen. En tiedä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Olin ennen kauden alkua isosti sitä mieltä, että oli virhe päästää/olla tarjoamatta jatkoa. Ja pysyn edelleen kannassani.

Anttila monen papereissa korvattiin monta pykälää paremmalla Ruokosella, mutta ainakin näin perustelunsa tarjonneet voivat nyt jälkiviisaina huomata olleensa todella pahasti kujalla. Ruokosesta ei saatu edes kummoistakaan rotaatiopelaajaa. Juniorit suorittivat paljon paremmin.

Marko edelleen olisi nelosessa mestaruutta tavoittelevan joukkeen loistava profiilipelaaja. Avlla käyttökelpoinen ja kopissa mittaamattoman arvokas.
Rahastakaan tuskin jäi kiinni.

Menestystä jatkoon Markolle, tuskin enään Ilveksessä kuitenkaan tavataan.
Myrrän "tämä bändi ei hitaita soita" kiekkoon ei sopinut ollenkaan, joten sikäli oli aivan ymmärrettävää että jatkoi muualle. Pennasen alaisuudessa varmasti olisikin ollut enemmän annettavaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olin ennen kauden alkua isosti sitä mieltä, että oli virhe päästää/olla tarjoamatta jatkoa. Ja pysyn edelleen kannassani.

Anttila monen papereissa korvattiin monta pykälää paremmalla Ruokosella, mutta ainakin näin perustelunsa tarjonneet voivat nyt jälkiviisaina huomata olleensa todella pahasti kujalla. Ruokosesta ei saatu edes kummoistakaan rotaatiopelaajaa. Juniorit suorittivat paljon paremmin.

Marko edelleen olisi nelosessa mestaruutta tavoittelevan joukkeen loistava profiilipelaaja. Avlla käyttökelpoinen ja kopissa mittaamattoman arvokas.
Rahastakaan tuskin jäi kiinni.

Menestystä jatkoon Markolle, tuskin enään Ilveksessä kuitenkaan tavataan.

Sä et voi verrata Anttilaa Ruokoseen tai muihin vastaaviin hankintoihin, joiden kanssa tehtiin tästä kaudesta sopimus ennen kuin Anttilasta oli mitään tietoa. Ilves oli kiinnittänyt alaketjujen osaston jo hyvissä ajoin ennen kuin Anttila tiettyjen sattumusten kautta päätyi kesken kauden Tampereelle.

1678787934998.png
 
Ylös