Markku Flinck

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Markku Flinck

Make kahden vuoden sopparilla mikkeliin.

https://jukurit.fi/fi-fi/article/etusivu/tuttu-tekija-palaa-tarinaan/1472/
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 351
Vs: Markku Flinck

Olen samaa mieltä siitä, että runkosarjassa Make oli suorastaan huono ja nimenomaan flegu. Playoffseissa nähtiin tuttua Sika-Makea, ja mies oli yksi parhaista hyökkääjistämme kokonaisuutta arvioiden. Ei voi eikä saa olla "korvaamaton" mies, mutta kyllä jonkun verran jännittää, kuka korvaa Sika-Maken jääpreesensin esimerkiksi ensi kevään pudotuspelien koittaessa.

Summa summarum: Kiitos Make kun kävit, posin puolelle jäi - etenkin, jos odotti huonompaa, kuten itse tein.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Vs: Markku Flinck

Carabasin Markiisi sanoi:
Olen samaa mieltä siitä, että runkosarjassa Make oli suorastaan huono ja nimenomaan flegu. Playoffseissa nähtiin tuttua Sika-Makea, ja mies oli yksi parhaista hyökkääjistämme kokonaisuutta arvioiden. Ei voi eikä saa olla "korvaamaton" mies, mutta kyllä jonkun verran jännittää, kuka korvaa Sika-Maken jääpreesensin esimerkiksi ensi kevään pudotuspelien koittaessa.

Summa summarum: Kiitos Make kun kävit, posin puolelle jäi - etenkin, jos odotti huonompaa, kuten itse tein.

Flinck ei ollut niin tuloksekas kuin vuosi sitten, mutta olihan tämä paras nelossentteri pitkiin aikoihin ja tasainen suorittaja. Aloituksissa ja karvauksessa hän oli joukkueen parhaita.

Flinck-Jokinen -kaksikko oli ainakin allekirjoittaneen papereissa kauden onnistujia.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Ei kyl oikein aukee itelle mitä järkee tässä on:) No jos tuolta sit paikkaan Kooveen tai Ilveksen sentteri vajetta kauden edetessä. Tekeekös Ilves yhteistyötä Nokialaisten kanssa? Nyt kun Tappara tuli KooVeeseen siipeileen, pistetään miehiä Pyryyn.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Oiskohan Markulla jo muutakin mielessä ku kiekkoura? Suomi-sarjassa jää vähän eri tavalla aikaa muillekin työ-/opiskelukuvioille.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Ei kyl oikein aukee itelle mitä järkee tässä on:) No jos tuolta sit paikkaan Kooveen tai Ilveksen sentteri vajetta kauden edetessä. Tekeekös Ilves yhteistyötä Nokialaisten kanssa? Nyt kun Tappara tuli KooVeeseen siipeileen, pistetään miehiä Pyryyn.

Taitaa Tappara henkiset rahamiehet nostaa pyryn Mestikseen, jotta saadaan Tapparalle oma farmi.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
457
Oiskohan Markulla jo muutakin mielessä ku kiekkoura? Suomi-sarjassa jää vähän eri tavalla aikaa muillekin työ-/opiskelukuvioille.
Alkukeväästä tuli jo tieto, että rouva Flinck palaa töihin Tampereelle. Luulis että tässä olis ollu aikaa löytää edes Mestistasolta joukkue. Vai olikohan sitten Markun omaa tahtotilaa ettei halunnut mennä kiekkoilemaan kauhean pitkälle? Tietty jos suunnitelmissa on jäähdyttelyvuosi ja kauden jälkeen kutsuu uudet hommat. Et hyvinkin voit olla oikeassa tuon suhteen et tarkotus on tehdä jotain muutakin kiekon ohella.
 
Ylös