Markku Flinck

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Vs: Markku Flinck

Olen helvetin pahoillani siitä että olisin itse antanut Flinckille suuremman roolin Ilveksessä mitä on saanut. Toivotaan että ensikaudella lyö itsensä läpi missä ikinä pelaakin.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Markku Flinck

ipa1970 sanoi:
Olen helvetin pahoillani siitä että olisin itse antanut Flinckille suuremman roolin Ilveksessä mitä on saanut. Toivotaan että ensikaudella lyö itsensä läpi missä ikinä pelaakin.

Tämä selvä.

Mutta asiaan. Huomenna on Maken päivä. Patalaput yrittävät taatusti rymistellä menemään. Make ottaa luulot pois. Ja pustänee kiekon häkkiinkin taas.

Mutta ei laitataklausta, tacktack...
 

TyrväänILVES61

Guest
Vs: Markku Flinck

#13 sanoi:
ipa1970 sanoi:
Olen helvetin pahoillani siitä että olisin itse antanut Flinckille suuremman roolin Ilveksessä mitä on saanut. Toivotaan että ensikaudella lyö itsensä läpi missä ikinä pelaakin.

Tämä selvä.

Mutta asiaan. Huomenna on Maken päivä. Patalaput yrittävät taatusti rymistellä menemään. Make ottaa luulot pois. Ja pustänee kiekon häkkiinkin taas.

Mutta ei laitataklausta, tacktack...

Ei j-lauta, kun valmennus jaksaa yhä sössiä ihan kaiken...Markunkin vielä.
..että jannu jaksaa, kyllä on sitkee..niin on sitkee Ilveskin..
Markku on pelannut todella hyvin viimeiset 10-12 ottelua, ihan niinkuin Ilveksen jokainen muukin pelaaja. Jos Jotain Markun kehonkielestä aistii, niin
tuntuu hänkin nauttivan JOUKKUEEN menestyksestä täysillä.
Väitän, että joukkueen sisällä Markku varmasti nauttii pelaajien kunnioituksesta omassa roolissaan. Se on joukkuepelamisessa se paras tunne, kun pelikaverit arvostaa...
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Vs: Markku Flinck

3-0 maalin jälkeen karjas joukkueelle CAMA! läpyissä, olisko jonkunnäkönen sytyttäjä myös kopissa..?
Kyllä Makea oikealla hinnalla Ilveksessä kattelis, tiedettäisiin mitä saadaan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Vs: Markku Flinck

Tuskin menee jukureihin sen takia että olisi tyytymätön täällä rooliinsa. Rahan perässä menee perkele.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Markku Flinck

Ensi kaudella sitten nähdään, pystyykö Flinck syrjäyttämään Koiviston tai Asplundin kärkiketjuista.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 323
Vs: Markku Flinck

Viimeiset 10 peliä Markun ketju ollut Ilveksen top 2:ssa joka ikisessä pelissä.
Todella tärkeä palanen joukkuetta juuri nyt.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 655
Vs: Markku Flinck

Tänäänkin todella hyvä peli Markulta mielestäni! Loistava ajatus pudottaa maalin eteen josta Sointu räppää maalin. Hyviä taklauksia ja fyysisyyttä! Kevään mies!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 767
Vs: Markku Flinck

Flinck oli tänään taas TODELLA hyvä. Yhdessä kohtaa katsoin, kun laidan vierestä luisteli, että Flinckin katse on kyllä täyttä myrkkyä tapparalaisille. Hieno mies ja kovaluinen rymistelijä sekä taitava kiekon kanssa. Harmi, jos lähtee!
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
692
Vs: Markku Flinck

Niin, täälä on joidenkin kirjoittajien toimesta kauden aikana parjattu Markkua. Totta, vaikeampia hetkiäkin on matkaan tänä kautena mahtunut, mutta näinhän se on koko joukkueen osalta.

Itse olen aina tykännyt Markun pelityylistä, on melkoinen voimanpesä luistimilla, kovin helposti ei horjuteta ja toisaalta horjuttaa taklauksillaan taas vastustajia ihan mukiinmenevästi. Tekee lähes poikkeuksetta järkeviä ratkaisuja niin kiekollisena kuin kiekottomanakin. Kykenee myös pisteille, niin syöttäjänä kuin maalintekijänäkin. Omaa hyvän kudinkin. Ja myös tärkeänä asiana, osaa mukavasti sikaillakin tarvittaessa hiillyttääkseen vastustajaa! Huomasitte varmaan mitä Soinnun maalinkin jälkeen tapahtui ;D 8). Pikkasen kovuutta maalinjälkeiseen "törmäilyyn" ja pikkasen kyynärpäällä kaveri uudestaan jäihin ;D.

On lisäksi nimenomaan kevään pelimies. Mitä kovempi paikka, sen paremmin tuntuu herra pelaavan!

On ERITTÄIN suuri harmi, jos ei meillä jatka - toivottavasti ei ole joku ehtinyt sainaamaan jo. Laittaisin hieman kovemman liksankin kaverille, jotta saataisiin pidettyä!!

Hienoo Markku!
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 243
Vs: Markku Flinck

Ei oo Flinck ehtiny ainakaa vielä muuttaa pois Tampereelta kun oli tänää Turtolan Cittarissa
 

VarmaMaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
330
Vs: Markku Flinck

Kyllä harmittaa jos ja kun poistuu. Hyvä av:lla ja aloituksissa, mutta myös hyvä maltti, laukaus ja kiekonkäsittely. Ehkä kaipaa suurempaa roolia, mutta kyllä tollanen ÄIJÄ ois kannattanu pitää pienellä palkankorotuksellakin.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Markku Flinck

Runkosarjassa oli yhden miehen tarpeiksi flegmaattista läpsyttelyä. Sellaiseen ei olisi ollut varaa joukkueessa, joka joutui lunastamaan pudotuspelipaikan vaikeimman kautta.

Pudotuspeleissä Flinck oli hyvä, vaikka saakin kantaa osasyyn Revon tekemään jatkoaikamaaliin. Mutta kyllähän asiansa osaavan organisaation pitää helposti löytää vastaavan tasoisia nelosketjun miehiä.
 

kukkakeppi

Tulokas
Viestejä
8
Vs: Markku Flinck

Flinck iso menetys myös. Moni puhuu nelosketjun miehestä, mutta Markku oli kyllä isossa roolissa kun panokset koveni. Soinnun kanssa playoffseissa ipan parhaimmistoa. Eli kaukana nelosketju kategoriasta.
 
Ylös