Marcus Fagerudd

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Marcus Fagerudd

Jumala sanoi:
Miten on tilastoitu tälle luuserille vain -8.. Ei uskalla edes koskea vastustajaan.. Ei ansaitse kantaa Ilveksen paitaa päällään..

Kai siksi että mokansa jälkeen luikkii vaihtoon, on ilmeisesti kerinnyt sinnä äkkiä kun vaan -8
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 586
Vs: Marcus Fagerudd

kirppu sanoi:
Mitä vit.... Kivi näkee tässä sankarissa? Toistan taas itseäni mutta niin kauan peli on paskaa ja hävitään ku tää säfööri on pelaavassa kokoonpanossa.
Oikeesti Karri vaihda vaikka Ilomäkeen tää 'sankari'. Ei voi olla tulevaisuutta ainakaan Ilveksessä PERK5ELE.

Näyttää olevan tämän kauden "joonasriekkinen". Fanien sylkykuppi joka ei kokoonpanosta putoa vaikka kuinka paakasti pelaisi. Pitääkö näitä aina osua juuri Ilvekselle. ?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 029
Vs: Marcus Fagerudd

punakone sanoi:
No onneksi uusi osoite löytyy ensi vuonna Ruotsista...

Huh.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 633
Vs: Marcus Fagerudd

Tätä jannaria ei pitäisi päästää laatikkoon enää lainkaan, oranssilla keilalla p pisteitten välissä olis enemmän käyttöä. Ei yhtään harmita vaikka tämä isäntä heräisikin jossain muualla, tälle logolle taistelusta ei ole kyllä tietoakaan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Marcus Fagerudd

Olin aidosti iloinen, että juuri Fagerudd sai maalin. Ollut varmasti raskas kausi henkisesti, mutta nyt kaksi hyvää peliä takana. Samaan malliin kausi loppuun.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 821
Vs: Marcus Fagerudd

Noma sanoi:
Fageruddin mietteitä avausmaalin jälkeen Kiekkoareenassa. Kauden alussa saatu vamma on varjostanut otteita koko kauden.
Olen ihmetellytkin miehen vaisuja otteita. Viime kaudella niinkuin tänäänkin näkyi valtava potentiaali. Ite pitäisin kaverin jos kerran vamma häirinnyt kautta. Hinta kuitenkin todennäköisesti kohillaan potentiaaliin nähden. Enemmän aikaa vaan ni kaveri dominpi yyveellä viivalla. Mutta ilmeisesti jo menossa Ruotsiin
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
308
Vs: Marcus Fagerudd

Mä tuun tänne negailemaan ja toteamaan: en usko vieläkään. Suonenveto nämä kaksi peliä. Toivottavasti Fagge osoittaa mun olevan väärässä seuraavien pelien aikana.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Vs: Marcus Fagerudd

Hävettää myöntää, olin ihan varma että Fagge vetää päin ensimmäistä vastaantulijaa (oli sitten oma tai vieras). Mitä vielä, äijä heitti pelin ratkaisseen 2-0 YV häkin tylysti HPK:n rysään. Olipa mahtavaa olla väärässä, tästä alkaa #77:n loppukauden nousukiito.

Muutenkin kauden aikaisemmissa peleissä näkynyt hermostuneisuus ja haparointi loisti poissaolollaan. Pelit kovenee ja pelimiehet parantaa otteitaan kentällä.
 

tupsu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
252
Vs: Marcus Fagerudd

no more


https://www.youtube.com/watch?v=W4PtVOSlDck
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 746
Vs: Marcus Fagerudd

Fagge on näyttänyt todelliselta pelimieheltä nyt kaksi peliä... huikeaa suorittamista. Potentiaali on kyllä edelleen valtaisa!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 213
Vs: Marcus Fagerudd

http://m.iltalehti.fi/smliiga/201702172200072367_sm.shtml

Itsekin olen Fageruddia arvostellut.

Marcus tulee vielä. Ura raiteilleen missä ikinä ja verkkoa tötterölle.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 216
Vs: Marcus Fagerudd

HeGe41 sanoi:
http://m.iltalehti.fi/smliiga/201702172200072367_sm.shtml

Itsekin olen Fageruddia arvostellut.

Marcus tulee vielä. Ura raiteilleen missä ikinä ja verkkoa tötterölle.
Ja arvosteluun onkin ollut syksyn mittaan aihetta (vaikka kaikkia taustoja emme tiedäkään). Silti minua monesti oksettaa ne alatyyliset purkaukset mitä omia pelaajia kohtaan netissä jaetaan (enkä tarkoita sinua).

Nyt on tosiaan pari hyvää peliä alla. Toivottavasti meno jatkuu loppukauden samaan malliin. Kun saisi vielä Laatikaisen vielä askiin, niin puolustus alkaisi näyttämään ihan kelvolliselta.
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
452
Vs: Marcus Fagerudd

Nii ei voi muuta sanoa kun, että tällaisina hetkinä hävettää ihan hemmetisti olla Ilvesläinen!

Tuo pelaajien arvostelu on Ilveksessä lähes samalla asteella kuin Torontossa. Ja ylpeästi sanon et it se en pelaajien rumaan kritiikkiin ole ikänä lähtenyt ja sen pitäisikin olla kiellettyä foorumilla!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 029
Vs: Marcus Fagerudd

AksuSusi sanoi:
Nii ei voi muuta sanoa kun, että tällaisina hetkinä hävettää ihan hemmetisti olla Ilvesläinen!

Tuo pelaajien arvostelu on Ilveksessä lähes samalla asteella kuin Torontossa. Ja ylpeästi sanon et it se en pelaajien rumaan kritiikkiin ole ikänä lähtenyt ja sen pitäisikin olla kiellettyä foorumilla!

Onneks Ilves on ainoa joukkue, joka arvostelee pelaajia. Eikun.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 586
Vs: Marcus Fagerudd

AksuSusi sanoi:
Nii ei voi muuta sanoa kun, että tällaisina hetkinä hävettää ihan hemmetisti olla Ilvesläinen!

Tuo pelaajien arvostelu on Ilveksessä lähes samalla asteella kuin Torontossa. Ja ylpeästi sanon et it se en pelaajien rumaan kritiikkiin ole ikänä lähtenyt ja sen pitäisikin olla kiellettyä foorumilla!

Missä menee kritiikin ja ruman kritiikin välinen ero? Kai nyt pelaajaa saa kritisoida jos se huonosti pelaa? Vai pitäisikö pitää mölyt mahassa vain siksi kun voi tulla paha mieli? Miten sellainen pelaaja voisi koskaan pärjätä missään sarjassa, jos ei ole valmis kuulemaan kielteistä palautetta omasta pelaamisestaan?

Jääkiekon pelaaminen korkeimmalla sarjatasolla on julkinen ammatti ja silloin on oltava valmis sietämään sen julkisuuden hyvät ja huonot puolet.

Mitä Fagerruddiin erityisesti tulee, niin ei tämä nyt vielä yhdellä maalilla ihan mitään jatkosopimusta ja suurta roolia minun papereissani lunasta.
 
Ylös