Levitön Äijä
Vakiokokoonpanossa
November Rain hifkin dinojen kera..? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi seura jo löytynyt? Luulen, ettei peliäkään pääse enään pelaan, paremmin voidaan voittaa otteluita, kun hän ei ole kok.panossa mukana. Vai vieläkö annetaan aikaa?
Meinaat, että Jasek on huonompi, mitä Lukas? Lukas omalla pelaamisellaan aiheuttanut monta maalia Ilveksen päätyyn, jos vielä hyhyt "vaikeasta luonteesta"(kyrpä?) pitää paikkansa, niin luulen uuden seuran löytyvän suht piakkoin.Itse en kyllä myisi. Mieluummin jopa Jasek pois ja Palve tilalle.
Jokereihin korvaamaan kommentaattoriksi ryhtynyttä NuhaMattiaHelsinkiin ”for november break”,
Sun papereissa siis:Itse en kyllä myisi. Mieluummin jopa Jasek pois ja Palve tilalle.
Sun papereissa siis:
Laituri 2+4 > Sentteri 4+13
Make this make sense.
EDIT: Ja tosiaan kuka tahansa sentteri osaa pelata laidalla. Todella harva laituri osaa pelata sentterinä.
Siinä paljon tykkäämisiä lasketa, kun pelataa tuloksesta, Jasekkikin löysä, mutta Svejkovsky kyllä löysääkin löysempi ja täysin kuriton, paremmin on pelejä voitettu, kun herra ei ole ollu pelaavassa kok.panossa mukana ja se ei voi olla pelkkää sattumaa.Joo tässä ei oo kyse tehoista. Kyllä myisin sentterin mieluummin JOS saataisiin toinen tilalle.
Tykkään Svejstä paljon enemmän kuin Jasekista. That's it.
Siinä paljon tykkäämisiä lasketa, kun pelataa tuloksesta, Jasekkikin löysä, mutta Svejkovsky kyllä löysääkin löysempi ja täysin kuriton, paremmin on pelejä voitettu, kun herra ei ole ollu pelaavassa kok.panossa mukana ja se ei voi olla pelkkää sattumaa.
Ei siinä, onhan Lukas taitava, mutta nyt olosuhteet/jokin muu tekijä aiheuttaa Lukaksen pelaamisessa käytännössä pelkkiä vääriä valintoja kentällä, jotka ei edistä Ilveksen peliä millään tasolla.Kyllä tässä on nimenomaan kyse vain mun mielipiteestä.Turha ihmisten repiä hermoja. Ei kaikkee voikkaan aina ymmärtää.