Lukas Svejkovsky

November Rain hifkin dinojen kera..? ;)

Itse en kyllä myisi. Mieluummin jopa Jasek pois ja Palve tilalle.
Meinaat, että Jasek on huonompi, mitä Lukas? Lukas omalla pelaamisellaan aiheuttanut monta maalia Ilveksen päätyyn, jos vielä hyhyt "vaikeasta luonteesta"(kyrpä?) pitää paikkansa, niin luulen uuden seuran löytyvän suht piakkoin.

Viimeksi muokattu:
Itse en kyllä myisi. Mieluummin jopa Jasek pois ja Palve tilalle.
Sun papereissa siis:
Laituri 2+4 > Sentteri 4+13

Make this make sense.

EDIT: Ja tosiaan kuka tahansa sentteri osaa pelata laidalla. Todella harva laituri osaa pelata sentterinä.

Sun papereissa siis:
Laituri 2+4 > Sentteri 4+13

Make this make sense.

EDIT: Ja tosiaan kuka tahansa sentteri osaa pelata laidalla. Todella harva laituri osaa pelata sentterinä.

Joo tässä ei oo kyse tehoista. Kyllä myisin sentterin mieluummin JOS saataisiin toinen tilalle.

Tykkään Svejstä paljon enemmän kuin Jasekista. That's it.

Joo tässä ei oo kyse tehoista. Kyllä myisin sentterin mieluummin JOS saataisiin toinen tilalle.

Tykkään Svejstä paljon enemmän kuin Jasekista. That's it.
Siinä paljon tykkäämisiä lasketa, kun pelataa tuloksesta, Jasekkikin löysä, mutta Svejkovsky kyllä löysääkin löysempi ja täysin kuriton, paremmin on pelejä voitettu, kun herra ei ole ollu pelaavassa kok.panossa mukana ja se ei voi olla pelkkää sattumaa.

Siinä paljon tykkäämisiä lasketa, kun pelataa tuloksesta, Jasekkikin löysä, mutta Svejkovsky kyllä löysääkin löysempi ja täysin kuriton, paremmin on pelejä voitettu, kun herra ei ole ollu pelaavassa kok.panossa mukana ja se ei voi olla pelkkää sattumaa.

Kyllä tässä on nimenomaan kyse vain mun mielipiteestä. :D Turha ihmisten repiä hermoja. Ei kaikkee voikkaan aina ymmärtää.

Kyllä tässä on nimenomaan kyse vain mun mielipiteestä. :D Turha ihmisten repiä hermoja. Ei kaikkee voikkaan aina ymmärtää.
Ei siinä, onhan Lukas taitava, mutta nyt olosuhteet/jokin muu tekijä aiheuttaa Lukaksen pelaamisessa käytännössä pelkkiä vääriä valintoja kentällä, jotka ei edistä Ilveksen peliä millään tasolla.

Jasekin asenne aina välillä ärsyttää, mutta on pelaajana kyllä myös hyödyllinen ja tärkeä. Ilveksen sentteristö missä Jasek lähtisi ja Nättinen jäisi näyttäisi aika surulliselta.

Svejkovsky on kokonaisuutena aika pahasti pakkasella. Selvästi Niemelällekkin välillä paha pala purtavaksi onko joukkue jopa joukkueena parempi jos Svej ei ole pelaamassa.

Mentäis silti kyllä liian kapealla hyökkäyspään talentin suhteen jos Svejkovskysta luovuttaisiin ja ketään ei tulisi tilalle. Nytkin on jo vaikeaa saada tulosta kahden ekan kentän ulkopuolelta.

Takaisin