Pok
Tähtipelaaja
- Viestejä
- 14 636
Se on vähän kuin se Mr. Bean, että jotenkin vain ajaudutaan noloihin tilanteisiin ja tulee hankituksi näitä valmiiksi loukkaantuneita tai sairaita Ikosia, Virtasia, Vartiaisia ja Airoloita, jotka kas kummaa lähinnä istuvat sairastuvalla.
"Miten tämä nyt olisi voitu tietää?"
"Miten tämä nyt olisi voitu tietää?"