Liigan tuomaritoiminta

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 017
Mikkola ja Niemelä varsinkin purki tappioitaan melko vahvasti tuomaritoimintaan tänään.
Ottamatta kantaa tämänpäiväisiin, nyt olisi aika hyvä tilaisuus tarkastella "yleistystä", että tuomarit vetävät kotijoukkueen eduksi yleisön painostuksen vuoksi.
Viime- ja tällä kaudella on otteluita pelattu tyhjille katsomoille jo niin paljon, että aineistoa tarkasteluun olisi riittävästi. Olisiko jollain tilastonikkarilla tietoa tai kiinnostusta selvittää asiaa?
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Tänään 19.2 näin Ilves - Jukurit pelissä kamalinta tuomaritoimintaa kaksikolta Jari Suorsa & Anssi Salonen. Mielestäni vitun järkyttävää, että tämmöiseen peliin tällaista toimintaa tuomareilta, miten on mahdollista?
Miettikää, jos hoitaisitte itse työnne samalla tavalla kun tämä kaksikko tänään, saisitteko pitää työnne? Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta näiltäkään herroilta.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Tänään 19.2 näin Ilves - Jukurit pelissä kamalinta tuomaritoimintaa kaksikolta Jari Suorsa & Anssi Salonen. Mielestäni vitun järkyttävää, että tämmöiseen peliin tällaista toimintaa tuomareilta, miten on mahdollista?
Miettikää, jos hoitaisitte itse työnne samalla tavalla kun tämä kaksikko tänään, saisitteko pitää työnne? Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta näiltäkään herroilta.
Kamalaa, kamalaa. Mielivaltaista, suosivaa, epäpätevää.

Oon ihmetelly miten noi ei kehity ollenkaa vuositasolla tossa hommassa. Tuntuu menevän vaan paskemmaks.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Kehitystä saisi tapahtua, lisäksi, virheitä sattuu, sehän on selvää, mutta eihän mekään töissämme paikata virhettä tekemällä tahallaan väärin, vertaan siis näihin paikkojäähyihin mitä joka pelissä annetaan. Ei vituta edes häviö, vaan se, että Jukureiden 3 ja 4 maali tuli vain, ja ainoastaan tuomareiden kamalan munaamisen, ja pelin menettämisen takia.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Olen sitä mieltä, että tuomareille täytyy asettaa joku vastuu, ei voi lähtökohtana olla se, että peli sekoaa kun Herra Kaukokari päättää vähän tulkita.
E: Ja Kaukokari siksi esimerkkinä, että hän on ensimmäinen kenelle antaisin potkut jos sais päättää.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Tappara-fani Salonen sais muutenkin viheltää muita pelejä, ei oo hirveesti ikinä peitelly antipatioitaan Ipaa kohtaan.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 114
Miten voi neljä tuomaria olla näkemättä selvää kiekko katsomoon -jäähyä? Miten kehtasivat antaa Salmelalle jäähyn poikittaisesta mailasta kun samanlaisia tilanteita oli koko ottelussa toista kymmentä, viimesellä minuutillakin useampi.

Ja kuinka vitussa voi olla noin huono työssään ettei nää täysin selvää kampitusta kun se tapahtuu omien silmien edessä? Ihan tosissaan, kuinka huono pitää olla?
tuomari.PNG
 

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Tämä oli varmasti vähän pilke silmäkulmassa heitetty, mutta toivottavasti kukaan ei ole niin idiootti, että menee häiriköimään kenenkään henkilökohtaiseen ig-profiiliin. Vaikka kuinka vituttaa, niin oikea paikka palautteelle on pelitapahtuma ja
pelin ulkopuolella Liiga, vaikka se varsin turhalta usein tuntuukin.
Joo en edes ajatellu, että joku voisi oikeasti mennä laittamaan jotain... sori en ajatellut yhtään. Mutta kiitos, että laitoit ton niin saa otettua viestin pois :)
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 060
Varmasti Rönni taas jossakin selittelee, kun "meni pieleen jne, ei voi mitään"

Heittäis helvettiin Suorsan ja Salosen, sen ne voi tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Sinänsä Jokinen oli oikeassa valittaessaan seeproista, että aivan paskaa se varmasti oli molempien joukkueiden näkökulmasta. Aika monta selkeää jäähyä jäi meiltäkin viheltämättä. Tasan paska ei kylläkään jakautunut, mutta ei päivän urakkaan voi olla tyytyväinen kukaan. Paitsi tuomarit itse, tuo on niin totuttua laatua heiltä että varmaan olivat mielestänsä ihan hyviä.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 146
Kai se on pakko olla kohtelias ja mennä salosenanssille kertomaan, että on kohtis paska työssään, jos on käynyt niin hassusti että se ei sitä oikeasti tiedä Vielä se ehtis etsimään jonkun muun harrastuksen.

Miettikää kun koettais sama keväällä...En halua edes ajatella että yksi surkimus pilaa joukkueen koko vuoden tekemän työn!
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Huhhuijaa, kylläpä on mennyt yli ja pahasti, jos noin pitää hyökätä tuomareita kohtaan. Vesipäät siellä jo laittamassa privaviestiä.
Moro. Erilaisuus on rikkaus ja tänne palstalle on aivan kaikki tervetulleita lempijoukkueesta huolimatta, mutta jos et aio mitään muuta sisältöä tuoda foorumille kuin pään aukomisen palstalaisille, niin sitten tulee lähtö. Tähän asti ollaan katsottu sormien lävitse, nyt olisi hyvä tulla muutos. Jos siis haluat ylipäätään palstalle kirjoittaa.

EDIT: Näin viestisi Osasto 41 -ketjussa. Se oli hyvä viesti, ja näitä lukisimme sinulta mielellään enemmänkin. Tähän asti on näiden "paska foorumi lol" -viestien suhde ollut vähän turhan iso.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös