Liigan tilannehuone

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 716
Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.


Onkos se pakosti nyt vähintään yksi ottelu pannaa jos etenee jatkokäsittelyyn?
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Ilveksen pelaajienkin pitäis vaan korostaa vastustajan rikkeitä ja jäädä jäähän makoilemaan. Kid Jämsenkin kuolevan joutsenen jälkeen teki sen maalinsa, vaikka hetken näytti, että Taysissä menee seuraava viikko.
Tätä kun yritetään, niin löydetään itsemme iltalehdestä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.


Onkos se pakosti nyt vähintään yksi ottelu pannaa jos etenee jatkokäsittelyyn?
Outoa myöskin että tulisi Liigan ensimmäinen pääosuma jossa taklattavan pää ei retkahda juuri ollenkaan?
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.


Onkos se pakosti nyt vähintään yksi ottelu pannaa jos etenee jatkokäsittelyyn?
Eikös joku menny jatkokäsittelyyn ja ei tullu mitään tässä taannoin. Joku "ei jatkotoimenpiteitä"?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Saisko joku kaivettua esiin kuvakulman, joka todistaisi pääosuman? Olen nyt eri videoita kelaillut ja en mistään saa semmoista löydettyä.
Jälkilähetyksen ajassa 01:23:09 näkyy aika hyvin. Jostain syystä MTV:n hieno playeri ei anna ottaa screenshottia vaan vetää koko ruudun mustaksi..
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Monikin tältä kaudelta. Eipä tuossakaan mitään väärää ole, väistääkkö Palveen olisi pitänyt kun vastustajalla on pää alhaalla, tai kyykistyä jotta osuisi kroppaan
Joo tosta puuttuu, että Ilveksen. Oliko Ratinen vai menikö se edes jatkoon? Lähinnä vastasin, tuohon, että ei ole välttämättä pelikieltoa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 560
En usko että pelikieltoa tulee. Ainahan sitä voi videoita kelailla.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Nyt pakko sanoa, etten ole perehtynyt, mutta onko Liigassa pelirangaistuksen lisäksi käytössä ottelurangaistus? Eikös siinä mennyt automaattisesti seuraava peli ohi?
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Jos ei osu päähän, niin itse olen kuitenkin näkevinäni osuman kaulan/niskan seudulle. En ole kuitenkaan varma oliko tuo nyt ulosajon paikka, vai olisiko pienempi jäähy riittänyt.

Ei todellakaan näyttänyt siltä, että Palve on päättänyt teloittaa pää munissa luistelevan vastustajan. Pikemminkin näyttää siltä, että tilanne yllätti molemmat. Holmström ei nähnyt yhtään Palven tulevaa taklausta ja Palve ei todennäköisesti odottanut Holmströmin luistelevan tuossa asennossa, kun lähti antamaan taklausta.

Jälleen näitä kuuluisia tilanteita, jossa punnitaan turvallista peliasentoa, taklauksien viemistä loppuun asti ja vastustajan terveyden kunnioittamista. Ratkaisevaa lienee arvio, olisiko Palvella ollut realistinen mahdollisuus vielä olla taklaamatta sen jälkeen, kun huomaa vastustajan olevan huonossa asennossa.
 
Ylös