Liigan tilannehuone

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 359
En tiedä varmaksi, mutta mutuilien ettei jää, koska tilanteesta ei tullut pelikieltoa.
Jos olen väärässä, lupaan syödä kilon irtokarkkia.
Musta toi perustelu vaikuttaa sellaiselta, et on muotoiltu niin, että rangaistus olis ollu muka selkeä, ettei heitetä omia bussin alle. Tosta ois pitänyt tulla max. 2min tai ei mitään.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Itse olen sitä mieltä, että kyllä se kuuppaan osuu. Suhteellisen epäonninen tilanne kuitenkin. En pidä 5+20 vääryytenä, mutta pidempi pelikielto olisi ollut liikaa tuosta tilanteesta.

Itselläni ei hirveästi ole moitittavaa kurinpidosta tällä kaudella. Hienoisesti sellainen olo, että aiemmilla kausilla on tähän ajanhetkeen mennessä ollut useampia huonoja ratkaisuja kokonaisotannalla.
 
Viimeksi muokattu:

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 359
Itse olen sitä mieltä, että kyllä se kuuppaan osuu. Suhteellisen epäonninen tilanne kuitenkin. En pidä 5+20 vääryytenä, mutta pidempi pelikielto olisi ollut liikaa tuosta tilanteesta.

Itselläni ei hirveästi ole moitittavaa kurinpidosta tällä kaudella. Hienoisesti sellainen olo, että aiemmilla kausilla on tähän ajanhetkeen mennessä ollut useampia huonoja ratkaisuja kokonaisotannalla.
Vaikka osuskin, niin se kuuluisa oma vastuu kiekollisena pelaajana keskialueella. Oulan liike ja asento ei ton puhtaampi vois olla, niin jos osuu akvaarioon vähän, on vastaanottajan vastuulla.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Vaikka osuskin, niin se kuuluisa oma vastuu kiekollisena pelaajana keskialueella. Oulan liike ja asento ei ton puhtaampi vois olla, niin jos osuu akvaarioon vähän, on vastaanottajan vastuulla.

Siksi 5+20 ihan hyväksyttävissä, mutta isompi määrä ei. Mielestäni tuosta ei kannata sen enempää rutista, eikä oma kantani asiaan muutu. Näkisin aika perinteisenä tapauksena, jossa osan toimesta viherkeltaisten lasien läpikatsottuna tilanteen ollessa toisinpäin olisi vaadittu useampi peli törkeästä pääniitistä.

0 peliä ja voitto. Etiäpäin.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 027
Siksi 5+20 ihan hyväksyttävissä, mutta isompi määrä ei. Mielestäni tuosta ei kannata sen enempää rutista, eikä oma kantani asiaan muutu. Näkisin aika perinteisenä tapauksena, jossa osan toimesta viherkeltaisten lasien läpikatsottuna tilanteen ollessa toisinpäin olisi vaadittu useampi peli törkeästä pääniitistä.

0 peliä ja voitto. Etiäpäin.
Samaa mieltä. Joku Blood kun olis ton vetänyt Suomeen, niin täällä vaadittaisiin pitkää kakkua. Nyt meni tuomiot oikein.

Sen sijaan ne Lukon pelaajan polvitaklaukset ihmetyttää ja käsille huitomisen eripituiset pelikeillot.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 332
Tulee ihan suoraan edestä. Välistä suhahtaa yksi pelaaja, mutta on siinä silti aikaa taklaukseen. Suoraan edestä ei koskaan voi olla "puskista". Oletushan on, että kiekollista ajetaan milloin tahansa. Alle linkattu streami on paras klippi niitistä. Pelikieltoa tulee vain siinä tapauksessa, että tulkittaisiin isoimman voiman kohdistuneen kupoliin. Eikä välitettäisi taklattavan asennosta ja kiekon kurottelusta.



Katsoin itse pelin yhteydessä, että Holmström olisi yrittänyt vastataklausta, mutta hänhän itse pikemminkin kyyristyy hieman juuri ennen taklauksen osumista. Ei siinä vaiheessa Palvella ole mahdollisuuksia muuttaa liikesuuntaansa. Ehkäpä akvaario peitti näkökenttää ja hän ei oikeasti huomannut Palven tulevaan taklaamaan?
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 359
Siksi 5+20 ihan hyväksyttävissä, mutta isompi määrä ei. Mielestäni tuosta ei kannata sen enempää rutista, eikä oma kantani asiaan muutu. Näkisin aika perinteisenä tapauksena, jossa osan toimesta viherkeltaisten lasien läpikatsottuna tilanteen ollessa toisinpäin olisi vaadittu useampi peli törkeästä pääniitistä.

0 peliä ja voitto. Etiäpäin.
Sikäli eri mieltä, että en esim. oo täällä huudellu Frimanin käsille lyötyä viikatetta kovemmaks tai Fontainen törkeyksiä vaatinut rankaistavaksi. Ei ole näissä värilaseja muuta ku jääkiekon puolesta. Nimittäin hyviä puhtaita taklauksia on muutenkin Liigassa tosi vähän. Irti laidoista vieläki vähemmän.
Jos tällaisista puhtaista taklauksistakin tulee 5+PR, koska kaveri luistelee/ottaa taklauksen vastaan vastuuttomasti, kuka enää uskaltaa taklaa? Samaan aikaan mailaviidakko ja salliva mailalinja syö Liigassa taitokiekkoa pois.

Oli väri mikä tahansa, sääntökirjassa on se 2min rangaistus syystä ja taklauksia on puhtaitakin. Vastaanottajalla on omat vastuut eikä seurauksen tulis määrittää tekoa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
Tämmöinen kurinpitoon. Voi herranjestas tota Jämseniä, toivottavasti ei lähtenyt nenä irti.

 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
Vitosen olisin ymmärtänyt salibandyssä, mutta Jämsenin kikkailujen (=kohta sattuu Juhaa leukaan) jälkeen kurinpitoon asti eteneminen oli kyllä melkoinen jokeri Liigalta. No, eipä ole uutta Liigassa.
Ei nämä päätökset yllätä tosiaan pätkän vertaa. Kovasti Jämsen piteli naamaansa, vaikka niitti osu rintaan, oksettavaa.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 499
Puhelimella ku kattoo ni paha sanoa. Camper tulee hieman pelin ulkopuolelta mutta nostaako käsiään ennen taklausta? Jos nostaa ni pelikieltoon ja jos ei ni tuomio kärsitty.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 234
Itse näkisin että kyynärä osuis leuan korkeudelle, mutta vaikea tästä videosta pelkästään sanoa varmaksi. Tämän kaverin teatterit on kyllä niin nähty että joka kerta jättää miehen reaktiot pahan maun suuhun.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
289
Camperille vähintään viis peliä tosta teloituksesta…. Eiku, ei me ollakaan Tappara.co ja kyseessä ei ollutkaan Ilveksen pelaaja
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
403
Tämmöinen kurinpitoon. Voi herranjestas tota Jämseniä, toivottavasti ei lähtenyt nenä irti.


Herra jäi mieleen kevään poffeista, kun hidastuksessa ei osunutkaan yhtään mikään kasvoihin, mutta 2 minuuttia kävi joku meidän pelaaja istumassa. Edellisessä pelsu ottelussa oli kanssa aika räikeä kalastus ja 2 min tuli. Ohan tää jo toinen lyhyen ajan sisällä. Eka oli se hifkiä vastaan sukellus.

Tosiaan tapparan pelaajalle joka aiheutti Jämseenin tämän päivän sukelluksen nii vaiks 5 ottelua pelikieltoa.

Edit: nii juu pitää vielä lisätä, että hirvee sika.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 167
Puhelimella ku kattoo ni paha sanoa. Camper tulee hieman pelin ulkopuolelta mutta nostaako käsiään ennen taklausta? Jos nostaa ni pelikieltoon ja jos ei ni tuomio kärsitty.
Pää osuu ainakin pleksiin ja trendikkään leksamaisesti asetetun kypärän visiiri näyttäisi tekevän nenään haaavan. Pää pyörii tuossa ennen taklausta kuin puolukka ämpärissä, vaikea sanoa, mihin se taklaus lopulta osuu. Vetäisin itse kuitenkin sen "taklattavan vastuu" -kortin tässä esiin.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Pää osuu ainakin pleksiin ja trendikkään leksamaisesti asetetun kypärän visiiri näyttäisi tekevän nenään haaavan. Pää pyörii tuossa ennen taklausta kuin puolukka ämpärissä, vaikea sanoa, mihin se taklaus lopulta osuu. Vetäisin itse kuitenkin sen "taklattavan vastuu" -kortin tässä esiin.
Tulee tilanteen ulkopuolelta.ja kädet nousee.
 
Ylös