• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan tilannehuone & kurinpito

Jahas. Taas mitataan kurinpidon lottoarvontakonetta. Mäntykivi potkaisee ohi mailasta ja saa pelirangaistuksen, Curry potkaisee Lehterää ja saa.....

Veikkaisin, että ei mitään, koska kevään pelit ja ei tehnyt tahallaan tms.

Kyllä tuo vähän pyyhkäisylle voisi näyttääkkin. Katsotaan miten käy.
Samaa mieltä. On vaarallisia tuollaiset.
Jahas. Taas mitataan kurinpidon lottoarvontakonetta. Mäntykivi potkaisee ohi mailasta ja saa pelirangaistuksen, Curry potkaisee Lehterää ja saa.....

Veikkaisin, että ei mitään, koska kevään pelit ja ei tehnyt tahallaan tms.
Tuossahan on jo selvä potku, ei sellainen mäntykivimäinen potkunkaltainen liike, pari peliä tuskin on hirveän väärin tuosta.

Juuri tuon vuoksi itse näen, että mahdollisesta jalkapyyhkäisystä tuskin tulee kakkua, koska sen voi laittaa vahingoksi. Sen sijaan meillä on potkaisuista jo selvä ja todella tarkkaan valittu linja, joten tuosta on linjaan perustuen melkein pakko antaa kakkua.

Viimeksi muokattu:
Pikku kisut alkanut itkemään. Ei voi arvostaa. No 5000 € meni kankkulankaivoon.

Mielestäni todella fiksu veto HIFK:lta. Rahasumma on näissä karkeloissa pieni. Veikkaan, että jos tuo potku päätyy ilman jatkorangaistusta, nostaa se melkoisesti kysymyksiä aiempien tilanteiden osalta. Tällä on myös mahdollista vaikuttaa tuomaritoimintaan ja otteluvalvontaan isommassakin kuvassa, eikä siitä hyötyisi pelkästään HIFK.

Mutta ymmärrän kyllä senkin mielipiteen, joka haluaa vain antaa poikien pelata.

Viimeksi muokattu:
Juuri tuon vuoksi itse näen, että mahdollisesta jalkapyyhkäisystä tuskin tulee kakkua, koska sen voi laittaa vahingoksi. Sen sijaan meillä on potkaisuista jo selvä ja todella tarkkaan valittu linja, joten tuosta on linjaan perustuen melkein pakko antaa kakkua.
Mun silmään näyttää, että ensin kyynerpää rinnan puolelle ja sitten kaato jalkaa vasten = jalkapyyhkäisy. Mutta onhan tuo hieman huono klippi.

Mun silmään näyttää, että ensin kyynerpää rinnan puolelle ja sitten kaato jalkaa vasten = jalkapyyhkäisy. Mutta onhan tuo hieman huono klippi.

Voi olla. Huono klippi se ehdottomasti on, eli voi olla mahdollista, että siitä on parempaakin tarjolla. Silti näen, että kurinpito voi sen jättää tuomitsematta vahinkona paljon helpommin kuin tuon potkun. Mutta tuomitkoon vaikka molemmista :D

@reiska laittamaan videokuvaan perustuen tuon voisi kyllä tuomita jalkapyyhkäisynä, mutta en siltikään usko, että sitä tullaan tuomitsemaan. Potku on 100 % tuomittava potkuna. Muuten lähtee minultakin valitus Mäntykiven ja Jaakko Lantan potkuista Liigan toimistolle.

Takaisin