Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuo vähän pyyhkäisylle voisi näyttääkkin. Katsotaan miten käy.Tuossa ensimmäisessä mitään pyyhkäisyä ollut. Selkeä, kevyt potku toisessa klipissä eli eiköhän ansaitusti tule pari peliä.
Samaa mieltä. On vaarallisia tuollaiset.Kyllä tuo vähän pyyhkäisylle voisi näyttääkkin. Katsotaan miten käy.
Kyllä tuo vähän pyyhkäisylle voisi näyttääkkin. Katsotaan miten käy.
Samaa mieltä. On vaarallisia tuollaiset.
Jahas. Taas mitataan kurinpidon lottoarvontakonetta. Mäntykivi potkaisee ohi mailasta ja saa pelirangaistuksen, Curry potkaisee Lehterää ja saa.....
Veikkaisin, että ei mitään, koska kevään pelit ja ei tehnyt tahallaan tms.
Tuossahan on jo selvä potku, ei sellainen mäntykivimäinen potkunkaltainen liike, pari peliä tuskin on hirveän väärin tuosta.
Pikku kisut alkanut itkemään. Ei voi arvostaa. No 5000 € meni kankkulankaivoon.
Mun silmään näyttää, että ensin kyynerpää rinnan puolelle ja sitten kaato jalkaa vasten = jalkapyyhkäisy. Mutta onhan tuo hieman huono klippi.Juuri tuon vuoksi itse näen, että mahdollisesta jalkapyyhkäisystä tuskin tulee kakkua, koska sen voi laittaa vahingoksi. Sen sijaan meillä on potkaisuista jo selvä ja todella tarkkaan valittu linja, joten tuosta on linjaan perustuen melkein pakko antaa kakkua.
Pikku kisut alkanut itkemään. Ei voi arvostaa. No 5000 € meni kankkulankaivoon.
Mun silmään näyttää, että ensin kyynerpää rinnan puolelle ja sitten kaato jalkaa vasten = jalkapyyhkäisy. Mutta onhan tuo hieman huono klippi.
Mun silmään näyttää, että ensin kyynerpää rinnan puolelle ja sitten kaato jalkaa vasten = jalkapyyhkäisy. Mutta onhan tuo hieman huono klippi.
Joo kyllä tosta yhden tai kaks vois antaa.Tästä kyllä huomaa selkeästi, että ensin käsi rinnan puolelle ja sit jalkaa perään.
Videoiden hinkkaus tappaa tunteen. Hyvä jos maalia uskaltaa enää tuulettaa.Mutta ymmärrän kyllä senkin mielipiteen, joka haluaa vain antaa poikien pelata.
Videoiden hinkkaus tappaa tunteen. Hyvä jos maalia uskaltaa enää tuulettaa.