Les Lancaster

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Oliko täällä huhua jostain vaihtokaupasta loppukaudeksi?
Lancaster-> saksa. saksasta joku-> liigaan?
Jotain viritelmiä väitetiin olevan, ainakin se Kuhnhackelin nimi nousi esille. Vaihtokauppa olisi jotenkin hieno ja tavallaan Lessin viimeinen palvelus seuralle jos sieltä joku meidän rooliin sopiva pelaaja tulisi tilalle.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei tässä nyt sokea kannata olla. Kaveri ei pelaa vaikka Niku on poissa ja mennään mieluummin 6 puolustajalla. Kyllä se siirto tapahtuu pian. Outoa miksi seurannut kahta seuraa.

Seuraako kahta seuraa? Tuosta @Matoash :in viestistä olisi voinut ajatella, etteivät välttämättä seuroja, vaan esim. DEL:n instagram jne. En itse näe, kun Lancasterilla ei julkista profiilia.
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Seuraako kahta seuraa? Tuosta @Matoash :in viestistä olisi voinut ajatella, etteivät välttämättä seuroja, vaan esim. DEL:n instagram jne. En itse näe, kun Lancasterilla ei julkista profiilia.
Joo kyseessä siis DEL-liigan virallinen instatili ja DEL-liigan sopimus/siirtotili
IMG_4500.jpeg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 299
Seuraako kahta seuraa? Tuosta @Matoash :in viestistä olisi voinut ajatella, etteivät välttämättä seuroja, vaan esim. DEL:n instagram jne. En itse näe, kun Lancasterilla ei julkista profiilia.
Tässä ne mitä Lancaster alkanut seuraamaan tänään tai eilen.
EDIT: @Matoash ehti jo.
Screenshot_2024-01-29-12-06-04-24_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 299

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Aiemmin oli jo jossain jutussa selkeä viite, että Lancaster itse päättää lähteekö. Nyt tässä tuoreessa on tällainen:

1706523168824.png

Sanon edelleen, että mun silmissäni tämä muuttaa asiaa merkittävästi. Tunnepuolella olisi ollut vaikea hyväksyä, että Lancaster savustettaisiin ulos, mutta jos asia on näin, on ihan turha Ilvestä osoitella sormella. Eikä tietysti osoitella Lancasteriakaan, vaan ymmärrän täysin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Aiemmin oli jo jossain jutussa selkeä viite, että Lancaster itse päättää lähteekö. Nyt tässä tuoreessa on tällainen:

katso liitettä 7477
Sanon edelleen, että mun silmissäni tämä muuttaa asiaa merkittävästi. Tunnepuolella olisi ollut vaikea hyväksyä, että Lancaster savustettaisiin ulos, mutta jos asia on näin, on ihan turha Ilvestä osoitella sormella. Eikä tietysti osoitella Lancasteriakaan, vaan ymmärrän täysin.
Eipä tämän pitäisi yllätyksenä tulla. Huippu-urheilija haluaa pelata. Les on vielä sen ikäinen, että ei kiinnosta pelkästään ottaa helppoja rahoja pyörien rotaatiossa.

Tämän takia siihen Nikuunkin varmasti tarrattiin tiukasti kiinni. Johdolla oli tiedossa, että Les haikailee muualle.

Ilves on satsannut joukkueeseen jo merkittävän nipun euroja. Tuosta tulee jotain takaisin. Ehkä riittävästi siihen sentteriin.
 
Ylös