Les Lancaster

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 567
Voi hyvin olla ja hänen kannaltaan toivottavasti, mutta olisi tuolloin odottanut neuvotteluiden olleen hieman nopeampia. Siis sillä, että Lancaster on ollut lähtökuopissa jo pidemmän aikaa.
Sen mitä itse kuulin niin ei ole välttämättä siirtymässä ensi kauden seuraansa vaikka joku täällä kirjoitti joskus toisin. Neuvotteluja käyty ihan loppukaudesta vain.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Sen mitä itse kuulin niin ei ole välttämättä siirtymässä ensi kauden seuraansa vaikka joku täällä kirjoitti joskus toisin. Neuvotteluja käyty ihan loppukaudesta vain.

Tarkoittanee sitä, ettei ensi kauden joukkueella ole enää budjetissa tilaa tai rooli tämän kauden osalta on myös siellä tiukassa. Olisi sinänsä hieman erikoinen ratkaisu, mutta ei toki mahdoton.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 567
Tarkoittanee sitä, ettei ensi kauden joukkueella ole enää budjetissa tilaa tai rooli tämän kauden osalta on myös siellä tiukassa. Olisi sinänsä hieman erikoinen ratkaisu, mutta ei toki mahdoton.
Niin tästä ensi kauden pahvista en kyllä tiedä mitään. Tälle kaudelle Muncheniin luulen menevän.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Sen mitä itse kuulin niin ei ole välttämättä siirtymässä ensi kauden seuraansa vaikka joku täällä kirjoitti joskus toisin. Neuvotteluja käyty ihan loppukaudesta vain.

Mies ihan itse lehdessä sanoi, että ensi kauden liigassa suostuu pelaamaan vain ensi kauden joukkueessaan, ei muissa.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 762
Olisivat nyt antaneet yhden pelin vielä kotona pelata jotta oltaisiin päästy kiittämään Lesiä. Vähän paskanmaku jää suuhun nyt tästä.
Kaikkea hyvää jatkoon Lessille ja ehkä/toivottavasti mies vielä joskus Ilveksen nutussa nähdään.

Minua vähän särähtää korvaan tällainen puhe että Ilves ei osoita tyylikkyyttä kun ei antanut kunnollista mahdollisuutta hyvästellä Lesteriä. Samalla Myrrän toiveelle, kuinka olisi vielä halunnut käydä halaamassa ja kiittämässä pelaajat naureskellaan aivan avoimesti täällä foorumilla.

Ja tämä ei ole mikään ulina tai valitusvirsi Myrrän kohtelusta. Molemmat ovat saaneet kokea ammattilaisurheilun raadollisuutta ja siihen pitää tyytyä. Karavaani kulkee ja toivottavasti tiet eroaa asiallisesti ja Les muistelee Ilvestä hyvällä.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Les tuli tänää Kalevan Prismassa vastaan. Mulla oli Ipan lippis päässä. Siinä katseet ja hymyt vaihdetiin.
Teki kyllä vaikutuksen näiden muutaman kausien aikana. Kaikkien aikojen ulkkis Ilves puolustaja. <3

Les is more!
Itsellä ei kyllä mene Alan Measuresin ohi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 318
Minua vähän särähtää korvaan tällainen puhe että Ilves ei osoita tyylikkyyttä kun ei antanut kunnollista mahdollisuutta hyvästellä Lesteriä. Samalla Myrrän toiveelle, kuinka olisi vielä halunnut käydä halaamassa ja kiittämässä pelaajat naureskellaan aivan avoimesti täällä foorumilla.

Ja tämä ei ole mikään ulina tai valitusvirsi Myrrän kohtelusta. Molemmat ovat saaneet kokea ammattilaisurheilun raadollisuutta ja siihen pitää tyytyä. Karavaani kulkee ja toivottavasti tiet eroaa asiallisesti ja Les muistelee Ilvestä hyvällä.
Molemmissa tapauksissa ja on muutama muukin keissi missä Tillu on ikävä kyllä onnistunut polttamaan sillat. Myrräkin tosiaan sen ~15 vuotta uhrasi Ilvekselle.

Tästä tosiaan muutkin kuin minä on täällä kirjoitellut.

Toivotaan toki että Lesin tilanteessa näin ei käy ja että mies joskus vielä täällä pelaisi.

Ja onhan näitä siltoja onnistuttu myös korjaamaan, esim. case Meskanen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 775
Molemmissa tapauksissa ja on muutama muukin keissi missä Tillu on ikävä kyllä onnistunut polttamaan sillat. Myrräkin tosiaan sen ~15 vuotta uhrasi Ilvekselle.

Tästä tosiaan muutkin kuin minä on täällä kirjoitellut.

Toivotaan toki että Lesin tilanteessa näin ei käy ja että mies joskus vielä täällä pelaisi.

Ja onhan näitä siltoja onnistuttu myös korjaamaan, esim. case Meskanen.
Älä nyt sinäkin lähde ipa1970:n kelkkaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 096
Jumalauta noita otsikoita ihan oikeesti.

Tollanen otsikko ja tässä on koko jutun ENSIMMÄINEN lause Jalolta.

"Hän on itse ollut aloitteellinen ja halusi katsoa jotain muuta jo muutamia viikkoja sitten, Jalo sanoi"
Näinpä .. kas kun ei " Kohupelaajan dramaattiset kammopotkut ! ". Ja mitä sanoo Summanen, Sihvonen ja Artsi Cruz.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Miksi? Jos koko ketju on 90%+ puhdasta chattia ja hauskuttelua, niin miksi tämä ihan asiapitoinen keskustelu pitää siirtää sinne?
Kunhan pysyy tässä ketjussa keskustelu pelkästään Lesissä, niin ok

Alkaa taas siirtorajakeskustelu kiihtyä, niin kyllä kipinäketjuunkin alkaa tulla asiapitoisempaa keskustelua
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Harmihan tää on, mutta ammattiurheilu on raadollista ja loppuviimein bisnestä. Hienoja muistoja aivan mahtavasta ihmisestä, mutta ei olisi vienyt Ilvestä enää joukkueenä eteenpäin tässä kokoonpanotilanteessa (sopimustilanne tiedostaen), joten näinhän siinä käy. En jää kaipaamaan sen enempää kuin Alvareziakaan, mutta ehkä olen vain tunteeton. Toivottavasti organisaatio hoitaa tämän tyylillä, mutta ei siinä mielestäni tartte mitään sen suurempaa.
 
Ylös