Lehtivuori, Kivistö vai Jokipakka Ilvekseen kaudeksi 22-23?

Status
Viestiketju on suljettu.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 700
Lehtivuori uusinut sopimuksensa Mannheimin kanssa.
Nyt oli itselläkin kyllä "varma" tieto Lehtivuoren paluusta Ilvekseen, mutta eipä tapahtunut. Pitää jatkossa olla ihan hiljaa ellen ole fyysisesti nähnyt sopimusta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 105
Jep, ei yllättänyt tämä uutinen. Kivistö tuloon en itse usko myöskään joten jos Kivistö muualla jatkaa niin tämän ketjun voinee sulkea
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Johan täällä on kovimmat huhuajat lanseeranneet muutenkin, että "100-prosenttisen varmasta sopimuksesta kerroin, eikä pelaaja tullutkaan, mutta olin silti oikeassa, koska joku muukin huhusi kyseistä pelaajaa."

Eli jos kukaan kolmikosta ei tule, kuten näyttää, niin huhuajat voivat silti itseään onnitella, että oikeassa muka jotenkin olivat.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
No nyt alkaa näyttämään siltä että seuraavaan Launchiin saadaan ihan oikeasti yllätyksiä :D
Ehkä se on oikeasti ollut myös tavoitteena, toisaalta hyvä näinkin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Jep, ei yllättänyt tämä uutinen. Kivistö tuloon en itse usko myöskään joten jos Kivistö muualla jatkaa niin tämän ketjun voinee sulkea

Tämänkin ketjun. Tillu siirtyköön Ruotsin puolelle kalastelemaan. Luulisi, että Johanssonin nousun jälkeen tänne olisi tulijoita.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
En usko edes Kivistön tulevan, joten nyt tarvitaan sit kokonaan ulkopuolelta joku ylläri allround puollustaja.

Eiköhän Tillu hoida.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
620
Kivistön kanssa käytii talvella keskusteluita, kiinnostusta molemmin puolin on. Ei tarkota silti mitään välttämättä…. Lehtivuori mun mielestä näistä kolmesta oli tulossa, en tiä sit mitä tapahtu.
Niin se pykälä sitten vaan Lehtivuoren piti Saksassa. Vaikka toisin piti olla. Näitä sattuu.. Tosin Ilvekselle viime aikoina yllättävän paljon.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Johan täällä on kovimmat huhuajat lanseeranneet muutenkin, että "100-prosenttisen varmasta sopimuksesta kerroin, eikä pelaaja tullutkaan, mutta olin silti oikeassa, koska joku muukin huhusi kyseistä pelaajaa."

Eli jos kukaan kolmikosta ei tule, kuten näyttää, niin huhuajat voivat silti itseään onnitella, että oikeassa muka jotenkin olivat.

Yllättävän hyvin kuitenkin on nämä mystiset pykälät hallussa huhuajilla. Siihen nähden miten vähän huhut konkretisoituvat sopimuksiksi asti.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Niin, se jos jonkun satavarmana (tai jopa 110-prosenttisen varmana) huhuama pelaaja ei tule Ilvekseen, EI ole mikään todiste siitä, että kyseisellä pelaajalla oli sopimus Ilvekseen pykälällä. Ja vaikka näin olisikin, niin lopputulos on kannattajien osalta täsmälleen sama kuin mitään pykäläsopimusta ei olisi ollut, eli pelaaja ei tule Ilvekseen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 700
Toki eihän tämä koko ketju ole vielä kuopattu. Jokipakka ei tule KHL:ssa pelaamaan, ja Kivistön sopimusta ei ole julkaistu.
Että nyt on 100% varmuudella vain Lehtivuori pois kuvioista.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
543
Voisiko tässä nyt olla kyse siitä, että huhuajilla lähteinä on agentteja tai toisen käden lähteinä henkilöitä agenttien lähipiiristä ja että nämä oman etunsa vuoksi syöttävät huhumyllyyn varmoina sopimuksia, joissa kuitenkin on näitä pykäliä tai joista jopa oikeasti vasta neuvotellaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös