Lauri Marjamäki Ilveksen päävalmentajaksi 2023-X

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 199
Toivottavasti Late ottaa vuoden happea, asettuu perheen luokse kotiin ja jossain vaiheessa alkaa suunnittelemaan kautta 23-24 yhdessä Tillun ja Ripan kanssa.

Hieno mies!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Nousi kyllä roppa kaupalla pisteet Latea kohtaan tämän tappio pelin jälkeisistä kommenteista....

Olen aina pitänyt tätä Latea sellaisena oikeen aikaan oikeissa paikassa olevana valmentajana, mutta on kyllä pakko sanoa että helkatin hyvää duunia teki tuon loppukauden Kärppien peräsimessä.

Sen toisen Laten kanssa kun Kärpät olisi Ilvestä vastaan tullut, niin tämä sarja olisi menny neljä muna Ipalle.

Suosittelen kaikkia katsomaan tuon tämän iltaisen pressin....ON SE SYDÄMELTÄÄN ILVES TOI LAURI!
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Nousi kyllä roppa kaupalla pisteet Latea kohtaan tämän tappio pelin jälkeisistä kommenteista....

Olen aina pitänyt tätä Latea sellaisena oikeen aikaan oikeissa paikassa olevana valmentajana, mutta on kyllä pakko sanoa että helkatin hyvää duunia teki tuon loppukauden Kärppien peräsimessä.

Sen toisen Laten kanssa kun Kärpät olisi Ilvestä vastaan tullut, niin tämä sarja olisi menny neljä muna Ipalle.

Suosittelen kaikkia katsomaan tuon tämän iltaisen pressin....ON SE SYDÄMELTÄÄN ILVES TOI LAURI!
Tämä! Mua alkoi jo vituttaa Lauri tämän sarjan aikana tuomari-itkuineen. Odottelin pressiä miten Lauri ottaa tappion. Kyllä mä sitä odotin, että rehdisti myöntää tappion, mutta mitään tällaista en odottanut. Kyllä mulla suu loksahti auki kun alkoi Ilves-kehu. Tuollaista kehua Ilvestä kohtaan vastustajan valmentajalta en ole ikinä elämässä nähnyt. Tuntui jotenkin niin epätodelliselta. Voitosta tuli hyvä mieli, mutta niin tuli tästäkin.
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Kyllähän pelin jälkeinen haastattelu oli lähestulkoon julkinen avoin hakemus penkin taakse. Tottakai Marjamäen sarjassa esittämä tuomarikitinä vähän Ilveskannattajana puistatti, mutta tunnen näitä ihmistyyppejä, joilla se voitonnälkä vaan on niin iso, että jokainen pienikin kivi käännetään voiton eteen. Yleensä näitä tyyppejä on kiva löytää omasta joukkueesta. En siis pistä pahakseni, jos Marjamäen kanssa keskustellaan vuosista 2023-2025 ja pakollinen optio siihen päälle.

Hienoa työtä pistopestillä Kärpissä ja hienot kommentit pelin jälkeen. Rispekt.
 

Ralph

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
128
Käsittääkseni se sopimus on syksyllä tehty. @Ralph kumosi tämän, joka yllätti... Kärpissä ensivuosi, sitten Ilvekseen.
Minun käsityksen mukaan Marjamäellä on sopimus kärppiin -24 vuoteen asti. Ainahan nämä voi korkeimmassa oikeudessa muuttua eli jäädään katsomaan mitä Kärpät julkistaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
Siis kyllähän siitä jo jossain uutisoitiin että Marjamäellä on ensi kaudesta soppari Kärppiin. Koitan nyt etsiä sen jostain.

EDIT: "huhu" nyt vielä, mutta kyllä nää usein on osuneet.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös