Lauri Marjamäki Ilveksen päävalmentajaksi 2023-X

Status
Viestiketju on suljettu.

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 135
Tämä Marjamäki oli siis se kaikkien aikojen varmin huhu ja Shumakov oli myös 100-prosenttisen varma ja Mingoiaa oikein mehusteltiin tippa tipalta, että kukas se varma siirtyjä on. Tuukka Raskin piti myös satavarmasti pelata Ilveksessä aivan kohta, mutta mies lopettikin uransa, eli memo ei mennyt perille asti.

Haapalan jatkosopimus taisi saman kaverin mukaan olla 110-prosenttisen varma, tulee ainakin ensi tiistaille jännitystä, kun todennäköisyyslaskenta on näin kovaa luokkaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 114
Tämä Marjamäki oli siis se kaikkien aikojen varmin huhu ja Shumakov oli myös 100-prosenttisen varma ja Mingoiaa oikein mehusteltiin tippa tipalta, että kukas se varma siirtyjä on. Tuukka Raskin piti myös satavarmasti pelata Ilveksessä aivan kohta, mutta mies lopettikin uransa, eli memo ei mennyt perille asti.

Haapalan jatkosopimus taisi saman kaverin mukaan olla 110-prosenttisen varma, tulee ainakin ensi tiistaille jännitystä, kun todennäköisyyslaskenta on näin kovaa luokkaa.
Montako kertaa tämä Mingoia-case täytyy oikein käydä läpi?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Tämä Marjamäki oli siis se kaikkien aikojen varmin huhu ja Shumakov oli myös 100-prosenttisen varma ja Mingoiaa oikein mehusteltiin tippa tipalta, että kukas se varma siirtyjä on.

Haapalan jatkosopimus taisi saman kaverin mukaan olla 110-prosenttisen varma, tulee ainakin ensi tiistaille jännitystä, kun todennäköisyyslaskenta on näin kovaa luokkaa.

Lisätään listaan Raskien 100% varmuudella täällä pelaaminen ensi kaudella. Jännä nähdä onko edes toinen tulossa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 135
Montako kertaa tämä Mingoia-case täytyy oikein käydä läpi?

Ei tarvitse enää käydä. "En ymmärrä mitä tapahtui, varmaan oli sitten jotain pykäliä miksi ei ollutkaan satavarma. Näähän on hei vaan huhuja." käy selitykseksi ihan jokaiselle "100-prosenttisen varmalle", mutta silti kariutuneelle sopimukselle.

Itse olen ihan yliopistossa asti opiskellut tilastotiedettä ja todennäköisyysmatematiikkaa ja kyllä se 100 prosenttia tarkoittaa täysin varmaa ja 110 prosenttia todennäköisyyslaskennassa on vitsi, joka tarkoittaa "ihan saatanan varppina 100 prosenttia".
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Nyt onkin sitten mielenkiintoista nähdä, että tietääkö tämä lisävuosia Joken sopimukseen, vai mikä on Ilveksen tulevaisuuden plääni. Jotenkin sitä itse toivoo, että tulisi hieman "mediaseksikkäämpi" nimi Joken tilalle, mutta katotaan jos Jokke johdattaa laivan ensi kauden päätteeksi voittoisasti satamaan :D
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
Tämä Marjamäki oli siis se kaikkien aikojen varmin huhu ja Shumakov oli myös 100-prosenttisen varma ja Mingoiaa oikein mehusteltiin tippa tipalta, että kukas se varma siirtyjä on. Tuukka Raskin piti myös satavarmasti pelata Ilveksessä aivan kohta, mutta mies lopettikin uransa, eli memo ei mennyt perille asti.

Haapalan jatkosopimus taisi saman kaverin mukaan olla 110-prosenttisen varma, tulee ainakin ensi tiistaille jännitystä, kun todennäköisyyslaskenta on näin kovaa luokkaa.
Juu en minä Punakone ole :D en varmasti jaksa avata enää näitä tapauksia. Voit kysellä asian kulut Aamulehden toimittajalta Mingoiasta, Punakone mainitsi, että venäläisen piti siirtyä Ilvekseen, Rask lopetti loukkaantumiseen.

Eli kaikkiin oli aika selvä todiste, että perää on jutuissa. Minä en voi sille mitään jos asiat muuttuvat asioiden olleen valmiina? Vai voinko?

avasin silti.

” kaikkien aikojen varmin huhu”. Ilmoitin että 23-> kaudesta eteenpäin syksyllä. Tässä on sodat ja koronat jyllännyt asiat uusiin muotoihin.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 114
Ei tarvitse enää käydä. "En ymmärrä mitä tapahtui, varmaan oli sitten jotain pykäliä miksi ei ollutkaan satavarma. Näähän on hei vaan huhuja." käy selitykseksi ihan jokaiselle "100-prosenttisen varmalle", mutta silti kariutuneelle sopimukselle.

Itse olen ihan yliopistossa asti opiskellut tilastotiedettä ja todennäköisyysmatematiikkaa ja kyllä se 100 prosenttia tarkoittaa täysin varmaa ja 110 prosenttia todennäköisyyslaskennassa on vitsi, joka tarkoittaa "ihan saatanan varppina 100 prosenttia".
Sille nyt ei vaan kukaan mahda mitään että kyseinen herra päätti käyttää ulkomaan optionsa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
En tiedä asiasta mitään enkä ole Latea nähnytkään yli vuoteen..sen mitä nyt Latea tunnen niin en itse usko mihinkään soppariin mikä alkaisi vuoden päästä..Latella on sen verran näyttöjä että jos vapaana on niin kiinnostusta on paljonki Suomen rajojen ulkopuolellakin..mutta niinkun sanottu tämä on vaan minun näkemys asiaan..
Tässä punakoneen viesti mikä mielestäni kertoo kaiken oleellisen.

Ei se nyt niin vakavaa ole jos välillä tulee huteja. Blegillä on kuitenkin hyvä osuma%.
Kannattaako tähän nyt vetää Tuukka Raskia mukaan joka joutui uransa lopettaan loukkaantumiseen?
Hyvähän se on että löytyy huhuja ei niitä kaikkia vaan kannata pitää 100% varmoina, senhän takia ne on huhuja.

On tää kyllä huvittavaa miten huhut menee tunteisiin täälä.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
Ei tarvitse enää käydä. "En ymmärrä mitä tapahtui, varmaan oli sitten jotain pykäliä miksi ei ollutkaan satavarma. Näähän on hei vaan huhuja." käy selitykseksi ihan jokaiselle "100-prosenttisen varmalle", mutta silti kariutuneelle sopimukselle.

Itse olen ihan yliopistossa asti opiskellut tilastotiedettä ja todennäköisyysmatematiikkaa ja kyllä se 100 prosenttia tarkoittaa täysin varmaa ja 110 prosenttia todennäköisyyslaskennassa on vitsi, joka tarkoittaa "ihan saatanan varppina 100 prosenttia".
Ota yhteys Pekka Aaltoon ja selvitä, kun noin paljon asia painaa mieltä. Vuoden vanha juttu. Ja minä kannan vastuun Tuukan loukkaantumisesta. Anteeksi Tuukka!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 798
Juu en minä Punakone ole :D en varmasti jaksa avata enää näitä tapauksia. Voit kysellä asian kulut Aamulehden toimittajalta Mingoiasta, Punakone mainitsi, että venäläisen piti siirtyä Ilvekseen, Rask lopetti loukkaantumiseen.

Eli kaikkiin oli aika selvä todiste, että perää on jutuissa. Minä en voi sille mitään jos asiat muuttuvat asioiden olleen valmiina? Vai voinko?

avasin silti.

” kaikkien aikojen varmin huhu”. Ilmoitin että 23-> kaudesta eteenpäin syksyllä. Tässä on sodat ja koronat jyllännyt asiat uusiin muotoihin.

Siis mikä tuossa todistaa, että Raskit, huom molemmat, olivat tulossa Ilvekseen? Sekö että Tuukka lopetti uransa? Pikkusen erikoinen logiikka..
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Nyt onkin sitten mielenkiintoista nähdä, että tietääkö tämä lisävuosia Joken sopimukseen, vai mikä on Ilveksen tulevaisuuden plääni. Jotenkin sitä itse toivoo, että tulisi hieman "mediaseksikkäämpi" nimi Joken tilalle, mutta katotaan jos Jokke johdattaa laivan ensi kauden päätteeksi voittoisasti satamaan :D

En haluaisi pilata teidän päiviä, mutta naapurista taitaa vapautua Tapola just sopivasti :D Miksei täällä ole itkunauravaa hymiötä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös