Lahden Pelicans

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
316
No kyllä juu... En ollut ollenkaan tietoinen herran menneisyydestä.

Omaan silmään jutusta pisti eniten tämä "BARTOSAKILLA on ollut ongelmia aiemminkin. Vuonna 2015 häntä syytettiin perheväkivallasta. Hänet myös tuomittiin syylliseksi vuonna 2017"
Ei hyvä... Ei sitten ollenkaan hyvä! Ei olisi mitään asiaa "minun" Ilvekseen tuolla historialla. Olin niin onnellinen kun Ilves väisti Koistisen juurikin tästä samasta syystä.

Ei liity Lahden Pelicanssiin millään lailla mutta se, että edes verrataan Koistista tähän Tsekkiläiseen sekopäähän on mun mielestä aika kohtuutonta Villeä kohtaan. Joo mies on tehnyt varmasti virheitä ja näin mutta nyt kuitenkin puhutaan lähinnä yhdestä kerrasta kun tämän Pelicanssin kaverin kohdalla se on ollut tätä vuodesta 2015 -->
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 528
Ei liity Lahden Pelicanssiin millään lailla mutta se, että edes verrataan Koistista tähän Tsekkiläiseen sekopäähän on mun mielestä aika kohtuutonta Villeä kohtaan. Joo mies on tehnyt varmasti virheitä ja näin mutta nyt kuitenkin puhutaan lähinnä yhdestä kerrasta kun tämän Pelicanssin kaverin kohdalla se on ollut tätä vuodesta 2015 -->
Juu en verrannut missään nimessä. Oma pointti oli, että yksikin perheväkivalta tapaus on liikaa.
 

kiekkomagnaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
118
No kyllä juu... En ollut ollenkaan tietoinen herran menneisyydestä.

Omaan silmään jutusta pisti eniten tämä "BARTOSAKILLA on ollut ongelmia aiemminkin. Vuonna 2015 häntä syytettiin perheväkivallasta. Hänet myös tuomittiin syylliseksi vuonna 2017"
Ei hyvä... Ei sitten ollenkaan hyvä! Ei olisi mitään asiaa "minun" Ilvekseen tuolla historialla. Olin niin onnellinen kun Ilves väisti Koistisen juurikin tästä samasta syystä.
Käsitin myös Jatkoajan Pelicans osiota lukiessani, että oli sekoillut myös omissa häissään viime vuonna. Melkoinen tapaus. Palicansin pitää ottaa kivet kottikärryyn ja antaa kenkää jos tämä asia pitää paikkansa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 178
Onko Laheen siirtynyt yhtään pelaajaa kauden jälkeen? Siellä taitaa olla jotain isompaa ongelmaa päällä...
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 622
Onko Laheen siirtynyt yhtään pelaajaa kauden jälkeen? Siellä taitaa olla jotain isompaa ongelmaa päällä...

Tällä hetkellä ainoat siirrot meidän Ikos Joni ja ässistä Lenni Killinen. Joitakin tärkeitä jatkosopimuksia kuten Jasek,Kangasniemi he keväällä teki mutta tosiaan puolustuksessa tällä hetkellä 4 miestä ja hyökkäyksessä edellämainittujen herrojen lisäksi ei nyt ihan liikaa pistepotentiaalia tällä haavaa. Vaikea edes verrata muihin kun muut joukkueet hakevat 1-2 täsmähankintaa ja pelsuilta puuttuu lähes kaksi täyttä kenttää. Hyvin erikoinen tilanne ellei siellä tosiaan pantata vaikka viittä sopimusta takataskussa.

Toki, hyökkäyksestä viime kauteen verrattuna ei ole menetetty kuin Smejkal,Nikkanen,Lambert ja Björninen joka saapui siirtotakarajalla. Eivätköhän nuo kaksi ensimmäistä hyökkääjää saa jotenkin korvattua. Vaikea silti nähdä heitä paremmille sijoille kun viime vuonna
 
Viimeksi muokattu:

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 395
Kangasniemi - Jasek - Kivenmäki
Roine - Ikonen - Killinen
Haatanen - Vilen - Tukiainen
A.Jämsen - Hämäläinen - Nordgren
(J.Jämsen - Forslund - Hirvonen)

Vilen - Eronen
Utunen - Rajaniemi
Salminen

Bartosak
(Parviainen/Patrikainen)

Eihän tuo tosiaan hyvältä näytä, ja tällä hetkellä Pulli olisi selkeä vahvistus, vaikka pelaisi pelkästään hyökkääjänä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
Vihdoin kuuluu Pelluista jotain elonmerkkiä, eli jotain teaseria ovat pistäneet someen. Ruotsin lippu ainakin vilahtaa, joten lienee joku Elitserienin alakenttien pelaaja tulossa.
 
Ylös