Lahden Pelicans

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 661
Liigan tunnetuin jäänrikkoja Eemeli Suomi vs. jäämestari Pasi Nurminen.

Tulee tiukka taistelu.
Nupe alkaa heittämään sitä sohjoa Eemelin suuntaan, sanokaa minun sanoneen
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 661
Bartosakihan oli jotain hölmöillyt Tsekeissä, ajellut autolla kännissä tms ja saanut potkut. Lahteen ja Pasin jengiin mahtuu aina, eikös.
Kai ne Penankin jostain kohta kaivaa, siinä sitä uudelleenlämmitettyä keittoa taas olisi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 038

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 098
Kävin lukemassa Pelicansin osiota jatkoajan puolella ja olin yllättynyt, että siellä noinkin paljon toivotaan Bartosäkkiä maalille.

Ilmeisesti riittää, että osaa pelata vähä hokia niin pakko olla hyvä äijjjä. Ihan sama, minkälainen ihminen on muuten.

On kyllä niin vastenmielinen organisaatio ja kaupunki ja kannattajat.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 038
Kävin lukemassa Pelicansin osiota jatkoajan puolella ja olin yllättynyt, että siellä noinkin paljon toivotaan Bartosäkkiä maalille.

Ilmeisesti riittää, että osaa pelata vähä hokia niin pakko olla hyvä äijjjä. Ihan sama, minkälainen ihminen on muuten.

On kyllä niin vastenmielinen organisaatio ja kaupunki ja kannattajat.
Ei tule tosiaan yllätyksenä. Ammattilaisorganisaatiossa haikaillaan siviilielämän sotkujen takia ennenkin otsikoissa olleen, ja niiden takia tällä kaudella kenkää saaneen veskarin perään. Only in Lahi -jutut.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 661
Kävin lukemassa Pelicansin osiota jatkoajan puolella ja olin yllättynyt, että siellä noinkin paljon toivotaan Bartosäkkiä maalille.

Ilmeisesti riittää, että osaa pelata vähä hokia niin pakko olla hyvä äijjjä. Ihan sama, minkälainen ihminen on muuten.

On kyllä niin vastenmielinen organisaatio ja kaupunki ja kannattajat.
Kuten Ilveksen twiitti siihen videoon, "Brändin näköistä mainontaa". Tässä tapauksessa brändin näköistä toimintaa kaukalon molemmin puolin.
 
Ylös