Lahden Pelicans

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
258
Nää on futiksen puolella ihan arkipäivää. Joku 3/4 divarin kärkijengi saa vieraspeliin jollain paskalafkalla noin 2 kerrointa vieraspeliin sarjan pohjajengiä vastaan. Turkkilaiset lyö koko omaisuuden peliin ja sitten tän kärkijengin pelaajia ei kiinnostele syksyisenä arki-iltana lähteä johonkin Kyröskoskelle yms. pelaamaan ja häviävät. Jos sitten kyseiseltä joukkueelta Instagram tai X-tili löytyy niin siellä on kymmenet Turkkilaiset vaatimassa päitä vadille sopupelistä.
Tämä ilmiö on ollut olemassa aikalailla yhtä pitkään mitä minä olen ollut somessa. En ole kovin vanha yksilö (2000-luvulla syntynyt), niin muutama vuosi sitten kun törmäsi vihaisiin turkkilaisiin tai muun Lähi-Idän valtion edustajiin, niin olin erittäin hämmentynyt. Jossain vaiheessa sitten osasin laittaa palaset paikalleen ja ymmärsin mistä on kyse. Nykyään nämä pistää kahvit näppäimistölle.

Tuosta eilisestä sen verran, niin tästä keissistä saa kyllä hyvät läpät kavereitten kanssa heitettyä kun KooKoo pelaa Pelicansia vastaan. Pasi Nurminen & CHL-mainokset maajoukkuetauon viimeisenä päivänä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 596
Uutta tiedotetta koskien eilistä.

EDIT: Tässäkin tiedotteessa vähän ontuu tuo suomenkieli tai sitten en itse osaa vähääkään suomea.

"Jää ei täyttänyt CHL:n standardeja: pelipinnan todettiin lohkeilevan ja jäässä olevan reikiä osan siihen asennettujen CHL-mainosten kohdilla."
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 106
Uutta tiedotetta koskien eilistä.

EDIT: Tässäkin tiedotteessa vähän ontuu tuo suomenkieli tai sitten en itse osaa vähääkään suomea.

"Jää ei täyttänyt CHL:n standardeja: pelipinnan todettiin lohkeilevan ja jäässä olevan reikiä osan siihen asennettujen CHL-mainosten kohdilla."
Joku kesähessu ”palkattu” sinne tekee somea ja hirveellä kiireellä kirjottaa tekstit ja lopputulos tässä. Vai onko toi sit jotain Lahen kieltä.
 

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Uutta tiedotetta koskien eilistä.

EDIT: Tässäkin tiedotteessa vähän ontuu tuo suomenkieli tai sitten en itse osaa vähääkään suomea.

"Jää ei täyttänyt CHL:n standardeja: pelipinnan todettiin lohkeilevan ja jäässä olevan reikiä osan siihen asennettujen CHL-mainosten kohdilla."
Toi on ihan kun jossain yläasteen äikän esseessä, kun koitti vääntää niin pitkää lauseketta kun vaan sanoja taivuttamalla pysty
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 260
Siellä on oikein pidetty tuntien kriisipalaveria ja etsitty syyllistä ilman tulosta.

Ovatkohan yhtään miettineet että miten vastaavaa ei jatkossa tapahdu? Syyllisellä niin väliä ole.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 430
No sen verran täytyy sanoa, että onhan tuo jäämainosten vaihtamisen vaatiminen yhtä peliä varten ihan järjetöntä hommaa ja pahimmillaan leikkimistä pelaajien ja tuomarien turvallisuudella.

Mutta tietenkin yhteisillä säännöillä mennään ja etenkin jos/kun kyse on jostain suoranaisista virheistä jään kanssa, niin aivan oikein on, että kotijoukkue kantaa vastuun ja aikatauluja ei tukoteta entisestään uusintamatsilla. Toki lipunostajana olisi kohtuullista saada seuralta hyvityksenä esimerkiksi vapaalippu liigapeleihin jokaista tähän farssiin ostettua lippua kohden.

Ps. Itseäni vituttaa, kun eilinen Pitkäveto-voitto kapeni satasista kymppeihin tämän takia, Veikkaus kun ei tästä kuitenkaan tietysti kakkosta anna merkiksi, vaan "kohde peruttu".
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 944
No sen verran täytyy sanoa, että onhan tuo jäämainosten vaihtamisen vaatiminen yhtä peliä varten ihan järjetöntä hommaa ja pahimmillaan leikkimistä pelaajien ja tuomarien turvallisuudella.

Mutta tietenkin yhteisillä säännöillä mennään ja etenkin jos/kun kyse on jostain suoranaisista virheistä jään kanssa, niin aivan oikein on, että kotijoukkue kantaa vastuun ja aikatauluja ei tukoteta entisestään uusintamatsilla. Toki lipunostajana olisi kohtuullista saada seuralta hyvityksenä esimerkiksi vapaalippu liigapeleihin jokaista tähän farssiin ostettua lippua kohden.
Onnistuu aivan mainiosti, muilta seuroilta kyllä. CHL varmaan odotti että kaikki osallistuvat seurat olisi ainakin sen verran ammattilaisia että tämä onnistuisi, mutta Pelicansin tapauksessa oli säästelty väärästä paikasta.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 430
Onnistuu aivan mainiosti, muilta seuroilta kyllä. CHL varmaan odotti että kaikki osallistuvat seurat olisi ainakin sen verran ammattilaisia että tämä onnistuisi, mutta Pelicansin tapauksessa oli säästelty väärästä paikasta.

No onnistuu ja onnistuu. Eikös juuri ollut puhetta, että Areenan EHT-jää oli paska about samasta syystä. Ja MM-kisoissa oli jään kanssa ongelmia. Pointtina se, että turvallisuuden pitäisi olla prioriteetti sikakapitalismissakin.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 329
No onko tuolla nyt sitten ratkaisevaa eroa? Molemmissa tapauksissa jää oli paska ja syy siihen oli loppupeleissä, että mainokset olivat tärkeämmät kuin jään laatu.
No on siinä mielessä, että ovat siirtäneet jäämainosten asennuksen ammattilaisilta amatööreille.

Tommi Turunen Instassa:
 

Liitteet

  • Screenshot_20231116_144435.jpg
    Screenshot_20231116_144435.jpg
    61,8 KB · kertaa luettu: 219

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 814
Hitto kun on tutun näköinen tuo keskiympyrän logo.. missä mä oon sen nähnyt??
IMG_2504.jpeg
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 447
Hitto kun on tutun näköinen tuo keskiympyrän logo.. missä mä oon sen nähnyt??
katso liitettä 6175
Ehei..Ei oo kyllä yhtään tuttu..Vai? Olenko mä sittenkin nähnyt tän jossai...Hei! Täähän selvästi Loimaan jäähallin keskiympyrä!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 260
1700218066678.png
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 246
Haetaanko tässä nyt "License to play" -tyylistä hulvatonta itseironiaa? Nämä Topit ja Tessut munasivat kauden toistaiseksi tärkeimmän pelinsä siihen, että päättivät laittaa mainokset ihan itse amatöörivoimin muutaman tuusan säästääkseen ja nyt hassutellaan, että kyllähän formuloissakin harjoitussessio jouduttiin perumaan.


Sitten kun menevät konkurssiin, niin twiitti myös Hongan konkurssista tunnelmaa keventämään?
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 523
Eiköhän tuo twiitti kuitenkin hymyilytä Pelicansin ydinkannattajaryhmää: matalasti koulutettuja autourheilun seuraajia.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 260
Eiköhän tuo twiitti kuitenkin hymyilytä Pelicansin ydinkannattajaryhmää: matalasti koulutettuja autourheilun seuraajia.
Eikös Ilveksellä kaikki ole korkeakoulutettuja, jotka nautiskelevat oopperasta ja hyvästä viinistä?
 
Ylös