Lahden Pelicans

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 794
Voisi Nupe mennä kohta valmentamaan itse tota porukkaa.

Nupe funtsinut että mitenkähän Hölöä rankaisisi Ilves-sopimuksesta ja sitten miettinyt että jos sille potkut antaa niin pääsee liian helpolla ja se vaan auttaa Ilvestä. Niin sitten Pöyhösen kanssa keksineet että voihan sen elämää muutenkin hankaloittaa.

Ja aitioon astuminen taitaa olla vain ajan kysymys.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436
Tyrväisen Antti palaa Pelicansiin:

Ei varmaan tarvi arvailla onko tämän kaverin "kotiuttamisen" takana ollut päävalmentaja vai omistajaporras :D

No ei kai siinä mitää, Lahen omat shortsipojat kusee Niemelän muroihin sen kun kerkiävät niin se pääsee aiottua aikasemmin keskittymään meidän ens kauden kuvioihin
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 157
Nupe funtsinut että mitenkähän Hölöä rankaisisi Ilves-sopimuksesta ja sitten miettinyt että jos sille potkut antaa niin pääsee liian helpolla ja se vaan auttaa Ilvestä. Niin sitten Pöyhösen kanssa keksineet että voihan sen elämää muutenkin hankaloittaa.

Ja aitioon astuminen taitaa olla vain ajan kysymys.
Niillä on saletisti toimistolla joku pikkujouluveto Hölön hymystä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 728
Nupe oli pienissä pieruissa lentänyt kavereiden kanssa Saksaan hakeen Tyrväistä ja hoksannu vasta Dortmundin nurkilla, että Antti onkin reenannu laadukasta arkea Lahes kauden alusta?
Kieltämättä vaikuttaa vähän Kummeli-tyyppiseltä ratkaisulta; "Nupe sen siinä keksi viime metreillä, veti niin kuin ässän hihastaan..."
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 415
Noni, Tyrsky haettu. Sitte arvaillaan, koska se ajaa jonkun aivan totaalisen pystyyn ja paljonko liiga arpoo pelikieltoa ja kuka maksaa sakot..
On niin väsynyt haku jopa Nupelta!
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
*Bottas maksaa

Onneksi hänellä näyttää kukkoron nyörit olevan varsin kireällä, kun Tyrväisiä hankitaan.

Itse olen tyytyväinen tähän hankintaan. Uskon, että siitä on haittaa Pelicansille. Alkuun voi tulla muutama vahva peli, kun huomaavat, että wau me ryskätään ja taklataan. Sitten se latistuu siitä ja todellinen taso alkaa näyttäytyä.

Ei varmaan tarvi arvailla onko tämän kaverin "kotiuttamisen" takana ollut päävalmentaja vai omistajaporras :D

Kumpi kotoutti veripenan? Ratkaisu ei ollut ainakaan kokonaan huono.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 756
Onneksi hänellä näyttää kukkoron nyörit olevan varsin kireällä, kun Tyrväisiä hankitaan.

Itse olen tyytyväinen tähän hankintaan. Uskon, että siitä on haittaa Pelicansille. Alkuun voi tulla muutama vahva peli, kun huomaavat, että wau me ryskätään ja taklataan. Sitten se latistuu siitä ja todellinen taso alkaa näyttäytyä.



Kumpi kotoutti veripenan? Ratkaisu ei ollut ainakaan kokonaan huono.
Veripena oli ainakin mitä olen Pelsujen palstalta katsonut niin Nupen hankinta sekin. Halusi rouheutta pakistoon. Onnistuneenahan tuota voi pitää vaikka inhoankin kyseistä pelaajaa. Saa nähän mitä tämän kanssa käy mutta en nyt kyllä ihan hirveitä odota Tyrskyltä.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Kovasti huhutaan vielä lisävahvistuksista. Määttä twitterissä ja hyvin Pelsujen asioista perillä oleva Le Deal jatkoaika.comissa esimerkiksi.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 157
Kovasti huhutaan vielä lisävahvistuksista. Määttä twitterissä ja hyvin Pelsujen asioista perillä oleva Le Deal jatkoaika.comissa esimerkiksi.
Pakkohan se on. Jos ei noilla vielä pärjää, niin ainakin nyt yks kentällinen vielä.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436


Linkki vie instagramiin.

Lahilaisilla on niin hemmetisti varaa kettuilla, niin kyllä tämä menee taas myötähäpeän puolelle.

Kyllähän tuon toisaalta ymmärtää. Ylimääräinen vittuilu ja toisille uhoaminen kielii pahasta olosta ja tyytymättömyydestä omaan itseensä. Näin ollen on pelkästään loogista että Pelsut käyttäytyy sekä organisaatio- että fanitasolla jatkuvasti näin. Koska kyllähän se söis vahvempaakin miestä asua jossain vitun Lahessa; jonnekin se vitutus on pakko purkaa, niin huudellaan sitten vieraisiin pöytiin :D
 
Ylös