Lahden Pelicans

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 574
Ilveksen Lahden-vierailu oli kaikkiaan epäonnistunut. Ottelun päätyttyä Ilveksen kannattajaryhmiä kuljettaneiden linja-autojen oviin ja ikkunoihin oli käyty heittämässä raakoja kananmunia.

Vaikuttaa mukavalle porukalle.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
Aina ollut sitä mieltä, että Lahti on Suomen munapääkaupunki.
Eikös siellä jotain sellaisia kylttejäkin hallissa heiluteltu...
(sori, viesti sisältää vähän spontaania perustelematonta arvostelua ja yleistämistä)
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 747
Jatkoajasta kun vielä lukee niin tuo Pekon tempaus provota Ilves-kannattajia ei jäänyt ainoaksi typeryydeksi vaan Pekko jäi ottelun loputtua maalin päälle heilumaan ja näytti räpylällään L (eli losers) - merkkiä pukukoppiin luisteleville Ilves-pelaajille.

Yksittäinen provo voisi mennä vahingon piikkiin, tuossa ei ole enää selittelemistä. Lahdesta ei rehtiä urheiluhenkeä löydy ja seuran toiminta on yhtä vastenmielistä kuin omistajansakin sekoilut.

Aiemmin olen Tapparan lisäksi inhonnut liigasta eniten JYP:iä mutta alkaa näiden "sattumien" myötä se kunnia mennä vahvasti Päijänteen pohjoispäästä etelään. Onneksi liigasta löytyy myös tyylikkäitä seuroja kuten HIFK jossa moisia idioottimaisuuksia olisi vaikea kuvitella.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 354
Pekko jäi ottelun loputtua maalin päälle heilumaan ja näytti räpylällään L (eli losers) - merkkiä pukukoppiin luisteleville Ilves-pelaajille.
Maskotti on kuitenkin Pelicanssin edustaja. Käyttäytyminen aivan käsittämätöntä, tuolla tavalla Lahdessa kunnioitetaan vastustajaa. Kannattajien puolelta tuon ylilyönnin voisi vielä jollan tasolla ymmärtää. No, tyyliä ei voi ostaa ja toivottavasti moinen moukkamaisuus ei leviä muille paikkakunnille.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 457
Seuraavaan Pelsu-peliin ei pitäs ainakaa enää jäädä tunteesta kiinni. Toimii aika hyvänä motivaattorina nää asiat niin kentällä kuin katsomossakin. Tilit täytyy tasata. Enkä meinaa nyt mitään samanlaisia perseilyjä vaan otetaan kunnon voitto ja katsomosta annetaan infernaalinen tuki.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
482
Aiemmin olen Tapparan lisäksi inhonnut liigasta eniten JYP:iä mutta alkaa näiden "sattumien" myötä se kunnia mennä vahvasti Päijänteen pohjoispäästä etelään. Onneksi liigasta löytyy myös tyylikkäitä seuroja kuten HIFK jossa moisia idioottimaisuuksia olisi vaikea kuvitella.
Tästä täsmälleen samaa mieltä.

Pelicans vielä Twitterissä palkinnut Pekon kruunuemojilla toiminnastaan lauantain pelissä.

Joukkue toki tarvitsisi kaiken tuen vieraspeleissäkin, mutta itse vähän ajatellut, että en taida Pelsuja tukea lippurahoillani.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pekko pelikaani puhutteluun...

Vähästä sitä voi ihminen hörähtää nauruun näin maanantaina :D

Ehdotan Pelicansille sellaista tempausta, että seuraavassa Pelicans-Ilves-ottelussa ensin arvuutellaan Pekon henkilöllisyyttä ja lopulta puku riisutaan ja paljastetaan, kuka siellä luuraa.

Mulla on tapahtumalle nimikin: Masked winger.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 397
Pekolle pussiin lahjaksi iso mätä lahna. Ja kynitään kaupan päälle. Lopuksi wingsit rasvakeittimeen ;)
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 108
Pekko pelikaani puhutteluun...

Vähästä sitä voi ihminen hörähtää nauruun näin maanantaina :D

Ehdotan Pelicansille sellaista tempausta, että seuraavassa Pelicans-Ilves-ottelussa ensin arvuutellaan Pekon henkilöllisyyttä ja lopulta puku riisutaan ja paljastetaan, kuka siellä luuraa.

Mulla on tapahtumalle nimikin: Masked winger.


Voin heittää tähän ekan.
Jos se ei ole kukaan Antsan sukulainen, niin ehkä Singaali?
Se selittäisi äkkipoistumisen foorumilta.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Tavallaan ymmärrän kyllä mitä tuossa on haettu ja haetaan, mutta toteutus on säälittävä. Jopa kotimaisin standardein.
 
Ylös