Lahden Pelicans

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Bradilla on aikamoinen kiertue 18-vuotiaaksi.
Pelicans->Hifk->Jyp->Pelicans
Kolmas joukkuueen vaihto ja varaustilaisuus edessä.

Ei ihme että kehitys laahaa, kun ympyrät vaihtuu yhtä tiheesti ku mulla farkut.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 325
Pelicans on totaalisen hukassa Lukkoa vastaan. Veikkaan joukkueen suunnan olevan sarjataulukossa alaspäin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 508
Siellä on näköjään Niemelä päättänyt jättää tshekkipojat pois Mikkelin reissulta.

Eilen tuli pudotus alempiin ketjuihin ja taisi toisessa erässä olla tilanne, kun vaihdossa Niemelä seisoi miesten edessä ja antoi vähän palautetta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Siellä on näköjään Niemelä päättänyt jättää tshekkipojat pois Mikkelin reissulta.

Eilen tuli pudotus alempiin ketjuihin ja taisi toisessa erässä olla tilanne, kun vaihdossa Niemelä seisoi miesten edessä ja antoi vähän palautetta.

On kova temppu. Höpö pistää isompaa vaihdetta silmään. Tosin nyt sen autosta ei löydy vaihteita enää ollenkaan. Joutuu pyytämään kohta Nurmista apukuskiksi.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 754
Siellä on näköjään Niemelä päättänyt jättää tshekkipojat pois Mikkelin reissulta.

Eilen tuli pudotus alempiin ketjuihin ja taisi toisessa erässä olla tilanne, kun vaihdossa Niemelä seisoi miesten edessä ja antoi vähän palautetta.
Täytyy kyllä hattua nostaa Niemelälle. Kova temppu ja heti kotiin tuomisina 0-3 vierasvoitto. Tämän Niemeläm kelpuuttaisin kyllä tulevaisuudessa myös Ipan valmentajaksi.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 986
Vai onko tsekit maajoukkueensa mukana olympialaisiin menossa ja sen vuoksi poissa?
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 800
Täytyy kyllä hattua nostaa Niemelälle. Kova temppu ja heti kotiin tuomisina 0-3 vierasvoitto. Tämän Niemeläm kelpuuttaisin kyllä tulevaisuudessa myös Ipan valmentajaksi.
No pitkässä juoksussa Pelsut ei tolla pelillä tule pärjäämään. Larmi 40 koppia ja Jukureilta erittäin kyseenalaisesti hylätty maali. Jasek on ollut jo pidempään melko flegu. Taitava kaveri toki.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Tuus ny Signaali itte kertomaan että mikä tässä kaverisi Hönön Pelicansissa oikein mättää?

Mä kysyin Singaalilta, että mikset sä kommentoi Pelicansin otteita, ja sittenhän mä parhaan selityksen sain, johon oon palstahistorian aikana törmännyt. Singaali ei pysty kommentoimaan, koska nimimerkki on bannissa eikä varanimimerkillä voi kirjoittaa, koska se on unohtunu. Mä kysyin sitten Singaalilta, että miksei sulla ole varanimimerkin varanimimerkkiä, jumalauta, kun sentään maailman ykkösfoorumilla kirjoitellaan.

Viekää nyt joku Singaalille nimimerkki lainaan, niin pääsee ihan nettiin asti itse kertomaan tän homman.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 698
Mä kysyin Singaalilta, että mikset sä kommentoi Pelicansin otteita, ja sittenhän mä parhaan selityksen sain, johon oon palstahistorian aikana törmännyt. Singaali ei pysty kommentoimaan, koska nimimerkki on bannissa eikä varanimimerkillä voi kirjoittaa, koska se on unohtunu. Mä kysyin sitten Singaalilta, että miksei sulla ole varanimimerkin varanimimerkkiä, jumalauta, kun sentään maailman ykkösfoorumilla kirjoitellaan.

Viekää nyt joku Singaalille nimimerkki lainaan, niin pääsee ihan nettiin asti itse kertomaan tän homman.

14. Multinimimerkit poistetaan.

Valitettavasti tämän suuren ajattelijan tuotoksista emme pääse näillä näkymin enää nauttimaan.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 024
Pelicans ilmoittautuu menestysjahtiin – Jesse Saarinen ja Karlis Cukste vahvistamaan Pelicansia


 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Pelicans ilmoittautuu menestysjahtiin – Jesse Saarinen ja Karlis Cukste vahvistamaan Pelicansia


Nyt on. Saarisen veikkasinkin suuntaavan Pelicansiin. Kovia hakuja molemmat, varsinkin Saarinen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Hankitaankohan Lahdessa taas velaksi pelaajia... näyttöjä siitä ainakin on. Toki voihan Saarinen olla verkkari palkallakin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Nyt on. Saarisen veikkasinkin suuntaavan Pelicansiin. Kovia hakuja molemmat, varsinkin Saarinen.

Millä perusteella tämä Cukste on kova haku? Ei ainakaan omasta mielestäni vakuuta. Jesse Saarinen tietenkin lähtökohtaisesti kova haku, mutta viime kaudella jo Hifkissä näytti vähän siltä, että olisi kilometrit alkaneet painamaan, eikä Itävallan liigan tehot tältä kaudelta ole myöskään kummoisia.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Millä perusteella tämä Cukste on kova haku? Ei ainakaan omasta mielestäni vakuuta. Jesse Saarinen tietenkin lähtökohtaisesti kova haku, mutta viime kaudella jo Hifkissä näytti vähän siltä, että olisi kilometrit alkaneet painamaan, eikä Itävallan liigan tehot tältä kaudelta ole myöskään kummoisia.
Cukste vaikuttaisi aika hyvältä puolustus suuntaan, isokokoinen järkäle jolla +/- tilasto vain -3 KHLn yhdessä huonoimmista joukkueista. Saarinen ei kyllä itseäkään vakuuta, alkaa ikä painamaan jo.
 
Ylös