Edmund Kemper
Luottopelaaja
- Viestejä
- 1 118
Kanga ja Kirka saa peukut muille lampaanperseet hyi vittu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäksi Bampa. Veteli ja Popo ok, mutta ei ole 90min kunnossa.Kanga ja Kirka saa peukut muille lampaanperseet hyi vittu
Huomaa, että Miettunen on sivussa; nimittäin omissa kolissut tänään tasan nolla maalia.
Tämä sen ratkaisi.Kyllä. Toisaalta penkillä ei ole yhtään apuja. Vaikea uskoa, jotta joku heistä toisi pelin kääntävää voimaa kentälle.
Tämä. Voiko joku kertoa, miksi Raap laitettiin vaihtoon? Ymmärrän, että Veteli ja Popo otettiin lepäämään. Mut yhtäkkiä kentällä on Riski, ikään kuin kärjessä olisi ollut jotain tilaa hänelle. Eikö paremmin tää nuori Samuel tai vaikka Raymond?Oma pallollinen pelaaminen häipyi kun Raap, Veteli ja jopa Popo otettiin pois. Popo vaihdettiin Riskiin, mitä hittoa?
Heti kun Jallu Wiss otti kaksi hyökkääjää sisään niin alkoi tapahtumaan. SJK lähti käytännössä nollalla kärjellä peliin joten hetket paremmasta puolustamisesta voidaan unohtaa.
Suuri plääni oli että Riski piikkiin ja Hytönen alemmaksi. Ei ole toiminut koskaan ja tuskin tulee toimimaan.Tämä. Voiko joku kertoa, miksi Raap laitettiin vaihtoon? Ymmärrän, että Veteli ja Popo otettiin lepäämään. Mut yhtäkkiä kentällä on Riski, ikään kuin kärjessä olisi ollut jotain tilaa hänelle. Eikö paremmin tää nuori Samuel tai vaikka Raymond?
Hirvittää jo keskiviikko valmiiksi kun vihreäpaitainen porukka pulustamassa boksia. Edes kotona pitäisi pystyä pitämään kahden maalin johto mutta onhan tuo materiaali kapea. Huonoa tuuria tai ei niin ei kyllä ole pysynyt kaikki langat käsissä Iikalla ja kumppaneilla.Tämä on käytännössä ollut koko kauden kupletin juoni. Heti, kun vastustaja tosissaan alkaa haluamaan maalia niitä ne myös tekee. Cupissa vielä pataan Klubilta ja kausi oli nopeammin taputeltu kuin vihreä porukka kerkisi asiaan mitenkään reagoida.
Lehtosella mennään ei siinä mitään. Tämä osaamattomuus tulee kyllä niin kalliiksi.
En laittaisi tätä Lehtosen piikkiin - joukkue kun vaan on heikompi kuin viime vuonna. Lisäksi vielä Popon ja Vetelin loukit (myös Väisänen, Stjopin)....
Lehtosella mennään ei siinä mitään. Tämä osaamattomuus tulee kyllä niin kalliiksi.