LA 27.6.2026 Ilves-SJK

Kuka voittaa?

  • ILVES

    Ääniä: 23 85,2%
  • tasuri

    Ääniä: 1 3,7%
  • sarjajärven jussipaita klubi

    Ääniä: 3 11,1%

  • Äänestäjiä
    27
  • Poll closed .
Hyvä Ilves…hankitaan jotain hemmetin pentuja jengiin, kun pitäisi hankkia valmiita pelaajia.

Kaikki mitä kentällä näkyy, on pitemmän aikavälin seurausta; se perseily alkoi viime syksynä.
 
Aivan järkyttävää. Nottajoki oli ekat 65min passiivisin joukkue mitä käynyt Tammelassa tällä kaudella. Peli romahti täysin sillä hetkellä kun Veteli otettiin vaihtoon ja SJK aloitti prässäämään.

Miksi ihmeessä pimputetaan maalipotkusta kerran kerrasta se lyhytsyöttö omaan boksiin kun ne hävittiin vaarallisesti joka kerta lopussa? Oisko vaikka viidennen kerran jälkeen voinut harkita jotain muuta kahden maalin johdossa?

Miksi Raap vaihdetaan aina johtotilanteessa pois? Eikö olis voinut 90min pelata vaikka vähän taso tippuisi, mielummin annetaan koko pelin romahtaa? Ilman Kirkan huippupeliä ois tämäkin hävitty. Lehtonen ulos.
 
Oma pallollinen pelaaminen häipyi kun Raap, Veteli ja jopa Popo otettiin pois. Popo vaihdettiin Riskiin, mitä hittoa?
Tämä. Voiko joku kertoa, miksi Raap laitettiin vaihtoon? Ymmärrän, että Veteli ja Popo otettiin lepäämään. Mut yhtäkkiä kentällä on Riski, ikään kuin kärjessä olisi ollut jotain tilaa hänelle. Eikö paremmin tää nuori Samuel tai vaikka Raymond?
 
Lehtonen pelin jälkeen kertoili suurinpiirtein näin, että 60 min meni hyvin lähtökohtiin nähden ja sitten oltiin pakotettu vaihtoihin ja tehtiin se mikä pystyttiin.
 
Heti kun Jallu Wiss otti kaksi hyökkääjää sisään niin alkoi tapahtumaan. SJK lähti käytännössä nollalla kärjellä peliin joten hetket paremmasta puolustamisesta voidaan unohtaa.

Tämä on käytännössä ollut koko kauden kupletin juoni. Heti, kun vastustaja tosissaan alkaa haluamaan maalia niitä ne myös tekee. Cupissa vielä pataan Klubilta ja kausi oli nopeammin taputeltu kuin vihreä porukka kerkisi asiaan mitenkään reagoida.

Lehtosella mennään ei siinä mitään. Tämä osaamattomuus tulee kyllä niin kalliiksi.
 
Tämä. Voiko joku kertoa, miksi Raap laitettiin vaihtoon? Ymmärrän, että Veteli ja Popo otettiin lepäämään. Mut yhtäkkiä kentällä on Riski, ikään kuin kärjessä olisi ollut jotain tilaa hänelle. Eikö paremmin tää nuori Samuel tai vaikka Raymond?
Suuri plääni oli että Riski piikkiin ja Hytönen alemmaksi. Ei ole toiminut koskaan ja tuskin tulee toimimaan.
 
Tämä on käytännössä ollut koko kauden kupletin juoni. Heti, kun vastustaja tosissaan alkaa haluamaan maalia niitä ne myös tekee. Cupissa vielä pataan Klubilta ja kausi oli nopeammin taputeltu kuin vihreä porukka kerkisi asiaan mitenkään reagoida.

Lehtosella mennään ei siinä mitään. Tämä osaamattomuus tulee kyllä niin kalliiksi.
Hirvittää jo keskiviikko valmiiksi kun vihreäpaitainen porukka pulustamassa boksia. Edes kotona pitäisi pystyä pitämään kahden maalin johto mutta onhan tuo materiaali kapea. Huonoa tuuria tai ei niin ei kyllä ole pysynyt kaikki langat käsissä Iikalla ja kumppaneilla.
 
...

Lehtosella mennään ei siinä mitään. Tämä osaamattomuus tulee kyllä niin kalliiksi.
En laittaisi tätä Lehtosen piikkiin - joukkue kun vaan on heikompi kuin viime vuonna. Lisäksi vielä Popon ja Vetelin loukit (myös Väisänen, Stjopin).

Hila tuon näki jo ennen kautta, että yläloppusarjan paikasta taistellaan.

Eiköhän tästä vielä saada hyvä putki päälle, kun loukit saadaan 100% kuntoon ja mysteerivahvistus/-kset saadaan mukaan.

Tärkeät matsit edessä: Klubi(cup 1.7), Jaro(Veikkausliiga 4.7) ja se "Dingerdonger" (Eurocup 8.7). Ei tässä paljoa ole kuntoutumisaikaa toipilaille...
 
Jos Lehtosella olis saman tasoinen staffi mitä edellisellä niin ongelmat ei olisi tätä tasoa. Joni ei ole päävalmentaja mutta surkea suoritus johdolta.
 
Takaisin
Ylös