Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 tänään klo 15:47 #63 Tämän näki jo tulevan.
Mää Vakiokokoonpanossa Viestejä 211 tänään klo 15:47 #64 Jaahas, tuttua juttua. Kusessa ollaan taas kerran.
DonJulio Vakiokokoonpanossa Viestejä 499 tänään klo 15:47 #65 Kaikki ulos. Aivan hirveetä puolustamista.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 741 tänään klo 15:47 #66 Anteeksi vaan, olette te surkeita.
Toppapöksy Luottopelaaja Viestejä 9 220 tänään klo 15:47 #67 Toppapöksy sanoi: Joo o. Tasuri tuoksahtaa. Laajenna klikkaamalla Unohtakaa tämä. Hävitään.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 741 tänään klo 15:47 #69 Kilo ja Pettersson pyörivät kun suristemet pyllyssä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 tänään klo 15:47 #70 Laadukas tekeminen boksissa jatkuu, on tuo taidetta miten tuossakin pääsi noin vapaasti lataan sisään.
Laadukas tekeminen boksissa jatkuu, on tuo taidetta miten tuossakin pääsi noin vapaasti lataan sisään.
Ike76 Rivipelaaja Viestejä 41 tänään klo 15:48 #71 Lehtosen Ilves…saatana kun on heikkopäinen porukka!
Dynastia Vakiokokoonpanossa Viestejä 177 tänään klo 15:48 #73 Olis tästä edelleen voitto ansaittu vaikka vika vartti paskaa on ollutkin
viltur Luottopelaaja Viestejä 1 484 tänään klo 15:49 #74 Säälittävä sakki. Nyt niitä peli liikkeitä pikkuhiljaa. Valmennus voitaisiin ulostaa jo tän pelin jälkeen. Kiitos
Säälittävä sakki. Nyt niitä peli liikkeitä pikkuhiljaa. Valmennus voitaisiin ulostaa jo tän pelin jälkeen. Kiitos
Toppapöksy Luottopelaaja Viestejä 9 220 tänään klo 15:50 #76 Surullisinta tässä on se, että kaikki näki tämän tulevan.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 tänään klo 15:53 #77 Huikeita noi Kilon kesot.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 19 741 tänään klo 15:54 #78 Joko saataisiin porukkaa kilometritehtaalle?
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 31 462 tänään klo 15:55 #79 Ei olis enää varaa näihin puppelointeihin. Ikkunan aukeamista odotellessa kun Miettinen tuo messiaan sisään.
Ei olis enää varaa näihin puppelointeihin. Ikkunan aukeamista odotellessa kun Miettinen tuo messiaan sisään.
DonJulio Vakiokokoonpanossa Viestejä 499 tänään klo 15:55 #80 Petterssonin alibipuolistamista oli "ilo" katsoa toiseen maaliin johtavassa tilanteessa. Taas menetettyjä pisteitä, joita tarvitaan yläsarjaa varten. Jotain pitäisi tehdä.
Petterssonin alibipuolistamista oli "ilo" katsoa toiseen maaliin johtavassa tilanteessa. Taas menetettyjä pisteitä, joita tarvitaan yläsarjaa varten. Jotain pitäisi tehdä.