Kysymyksiä ylläpidolle ja jäsenille

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 320
Näkyykö jostain foorumilla viettetty aika? Joskus ainakin näkyi, mutta näkyykö enään? En löytäny, vaikka selailin profiilia läpi.
 

Nukkuvien Puolue

Rivipelaaja
Viestejä
72
Miksi äänestykset täytyy laittaa testialueelle? Tuntuu turhalta mielivaltaiselta säännöltä, joka vain tuhoaa äänestysketjujen näkyvyyden. Mielestäni kuuluisi sille alueelle, jonka mukaista aihetta kukin äänestys koskee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 208
mites saa tykkäys ilmoitukset pois? tulee liikaa tykkäyksiä. Oon varmaan suosittu. ainakin ensiviikolla
Täytyy kyllä myöntää oma tyhmyys, en tiedä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 070
Onkos se vain minä vai näkyykö muillakin linkitettyjen twiittien tagit ja tagaukset tummennettuna täällä?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Nimimerkki @Kirvesrinnat ja spämmi ja muutenkin täysin sisällöttömät viestit.
Musta jopa hyvä että muidenkin joukkueiden kannattajat kirjottelevat täällä ja osallistuvat keskusteluihin, mutta turhanpäiväsiä nostoja jne... Ei se määrä kuitenkaan korvaa laatua. Kaveri vois tosiaan rauhottua.
@Kirvesrinnat

Olisiko mitenkään mahdollista, että jatkossa, kun taas linkkailet joitakin asioita niin laittaisit ne samaan viestiin. Ainahan voi muokata myös viestiä ja liittää siten uuden linkin samaan viestiin.

Kiitos..
Joko ylläpito voisi alkaa toimimaan tän tyypin kohdalla?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 208

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 347
Voisiko joku mode muuttaa futispuolem ketjun "Pelaajahuhut ja scouttaus" otsikon vain muotoon esim. "Scouttausketju". Yksi huhuketju on jo ja keskustelu alkanut monipuolistumaan, niin menisivät viestit oikeisiin ketjuihin.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Joskus on tullut mieleen, että saisiko tänne foorumille kyselyn/"äänestyksen", missä olisi forumilaisten ikäjakauma. Siis esim. 0-15, 16-22, 23-29,30-39, 40-49, 50-59, 60-69, yli 70v. Olisi ihan kiva tietää yleisesti miten kirjoittajien ikäjakauma menee.

Ja itse boomerina en osaa tuollaista kyselyä tehdä :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 208

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 208
Tuntuu omituiselta. Mikäli foorumin sääntöjä ei ole yhtä vaikea päivittää, kuin Yhdysvaltojen perustuslakia, sille voisi tehdä jotain.
Niin itseasiassa tuo sääntö on muuttunut. Äänestykset voi nykyään tehdä tuonne "normaaleihin" alueisiin.
Säännöt on vaan vielä päivittämättä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
P.S. Miten voin vaihtaa nimimerkkiäni :D

En keksi muuta tapaa, kuin että ylläpito poistaa tämän nykyisen profiilisi ja antaa sun tehdä uuden profiilin.

Vai pystyykö @Noma muokkaamaan nimimerkkiä?
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 598
En keksi muuta tapaa, kuin että ylläpito poistaa tämän nykyisen profiilisi ja antaa sun tehdä uuden profiilin.

Vai pystyykö @Noma muokkaamaan nimimerkkiä?

Minä voin vaihtaa nimimerkin. Laita @RaipenLätty yksityisviestillä (tai miksei tähänkin ketjuun, miten vain) vaikka tulemaan haluamasi uusi nicki, niin laitetaan vaihtaen.
 
Ylös