Kysymyksiä ylläpidolle ja jäsenille

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 766
Totta, vaikka nimimerkkien suojissa toimitaan, niin kunnioitetaan toisiamme. Itse sorruin aikanaan ipa1970:n kanssa miekkailuun, mutta nyt tulen hyvin toimeen hänen kanssaan ja hänellä on asiaakin viesteissään. Kyllä tämä tästä!
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 720
Ihan mitään todella pahaa henkilökohtaisuuksiin menemistä en kyllä itse huomannut täällä Blegiä kohtaan ja omani laitoin ihan huumorilla kuten jo toisessa ketjussa selitin. Tosikkomaista porukkaa tuntuu olevan jos ei kestä kasvottomien ja toisilleen täysin tuntemattomien ihmisten kuittailua jollain foorumilla. Ei kai tätäkään nyt niin vakavasti tarvi ottaa? Toivotaan kuitenkin että Blegi vielä tänne palaa nostattamaan hypeä omilla huhuillaan.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ihan mitään todella pahaa henkilökohtaisuuksiin menemistä en kyllä itse huomannut täällä Blegiä kohtaan ja omani laitoin ihan huumorilla kuten jo toisessa ketjussa selitin. Tosikkomaista porukkaa tuntuu olevan jos ei kestä kasvottomien ja toisilleen täysin tuntemattomien ihmisten kuittailua jollain foorumilla. Ei kai tätäkään nyt niin vakavasti tarvi ottaa? Toivotaan kuitenkin että Blegi vielä tänne palaa nostattamaan hypeä omilla huhuillaan.
Kai sitä kuittailua jonninnverran kestää mutta useampi kymmenen viestiä päivässä olisi ehkä itsellenikin liikaa..
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 924
Mikä tässä pitäisi hävettää? Se että huumorilla kuittailtiin Blegille kun meni vähän sivuun huhut? Tämän takia maailma on pilalla, ihmiset ei kestä nykyään enää yhtään mitään.
Meniköhän nyt edes vähän yli kuittailu Blegille.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 320
Mitään muutosta parempaan ei tullut, kun huhukeju pilkottiin osiin, samaa turhanjauhamista nytkin. Voisi kokonaan poistaa huhuketjun ja mennään fantasiointi ja mutu ketjulla, kun anti kaikilla sinne sopivaa.
 
Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
Mitään muutosta parempaan ei tullut, kun huhukeju pilkottiin osiin, samaa turhanjauhamista nytkin. Voisi kokonaan poistaa huhuketjun ja mennään fantasiointi ja mutu ketjulla, kun anti kaikilla sinne sopivaa.

Tuossa "Viikolla 5, eikun 6, eikun sittenkin 7, no nyt viimeistään 8" -megaketjussa tietysti vaikuttaa se, että huhua jatkettu nyt kolmatta viikkoa, jolloin keskustelukin on mennyt aika turhanjauhamiseksi, kun mitään oikeasti konkreettistä ei ole.

Tuo tuoreempi Simon Johansson -ketju taas toimii hyvin ja tuo tuon uuden mallin hyvät puolet esiin. Muutenhan tuolla keskusteltaisiin tuosta siirrosta ja väliin sitten tuohon megaketjun liittyviä "Joko tänään F5???" -viestejä.

Varovainen peukku siis tällä hetkellä kyllä itseltäni tälle, näkee nyt sitten kuinka oikeasti alkaa toimimaan.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Mistähän mahtaa johtua se, etten ole koskaan päässyt kirjaantumaan ipadilla foorumille? Kaikilla muilla laitteilla onnistuu. Tää herja tulee siinä vaiheessa, kun klikkaan "kirjaudu", en siis pääse syöttään edes tunnuksia. (Välimuistit ym. tyhjätty, laite on palautettu tehdasasetuksiin, ei auta.)
 

Liitteet

  • 29B5022E-4E32-4B42-9EF9-2D54F4C1CEF8.jpeg
    29B5022E-4E32-4B42-9EF9-2D54F4C1CEF8.jpeg
    44,6 KB · kertaa luettu: 171

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Mistähän mahtaa johtua se, etten ole koskaan päässyt kirjaantumaan ipadilla foorumille? Kaikilla muilla laitteilla onnistuu. Tää herja tulee siinä vaiheessa, kun klikkaan "kirjaudu", en siis pääse syöttään edes tunnuksia. (Välimuistit ym. tyhjätty, laite on palautettu tehdasasetuksiin, ei auta.)
Mulla tekee tuota joskus Firefoxilla. Voisiko liittyä evästeisiin? iipadissa ei oo ollut ongelmaa. Tuo herjan ohje painaa bäkkiä ei auta mitään.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
255
Mulla tekee tuota joskus Firefoxilla. Voisiko liittyä evästeisiin? iipadissa ei oo ollut ongelmaa. Tuo herjan ohje painaa bäkkiä ei auta mitään.
En tiedä. Sama ongelma on ollut ipadin safarissa ja myös Chromessa. Tuo kirjaantuminen ei ole onnistunut ko. laitteella siis koskaan. Ei edes uutena. Millään muulla sivustolla ei ongelmaa ole.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
En tiedä. Sama ongelma on ollut ipadin safarissa ja myös Chromessa. Tuo kirjaantuminen ei ole onnistunut ko. laitteella siis koskaan. Ei edes uutena. Millään muulla sivustolla ei ongelmaa ole.
Onko sulla käytössä jotain ad blokkereita tms., jotka ottaa herneen nenään?
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Mistähän mahtaa johtua se, etten ole koskaan päässyt kirjaantumaan ipadilla foorumille? Kaikilla muilla laitteilla onnistuu. Tää herja tulee siinä vaiheessa, kun klikkaan "kirjaudu", en siis pääse syöttään edes tunnuksia. (Välimuistit ym. tyhjätty, laite on palautettu tehdasasetuksiin, ei auta.)

Tämä on kyllä outo ongelma. Testasin viikonloppuna laina-iPadilla sekä omalla tunnuksellani että toisella testitunnuksella enkä saanut sitä toistumaan. Mikäköhän tässä nyt on se ratkaiseva tekijä.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Minulla tulee toistuvasti sama ilmoitus. Kun lataa pääsivun uudelleen (esim klikkaa Ilvesfoorumin logoa tai tekstiä sivun yläosassa), niin yleensä silloin pääsee kirjatumaan sivulle.

Edit: vika ei ole laitteessa, sivusto tunnistaa laitteen/selaimen jotenkin oudosti?
Edit2: minulla selain IOS -safari uusin versio, tämä on ilmennyt aika kauan eri versioilla.
Edit3: ongelma ilmenee jos yrittää kirjautua jostain muualta sivustolta, kuin pääsivulta
 
Viimeksi muokattu:
Ylös