Kouvolan KooKoo

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 421
Otan osaa @Rupture . Mä tiedän miltä tuntuu jäädä pois säälipleljareista. Olisin toivonut, että KooKoo olis päässy. Hiano joukkue. Olis voinu vaikka korvata TePeSin
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 787
Kookoota veikataan yleisesti ottaen melko korkealle. Taisi Johtajakin jopa kutoseksi arvioida. Salo osaa meidän pelin metkut. Puolustus on omaan silmään liian heikko kuitenkin niin korkealle. Nyt tapahtui heti kauden alkuun pahin mahdollinen skenaario kun D'Astou sivuun.
Ihan hyvin hajulla oltiin. Uskoin kuitenkin 10. sijaan.
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Harmittaahan tuo lopputulos. Ihan sama vaikka onkin "pelkästä" säälipaikasta kyse.

Noh, tänään olen ekaa kertaa elämäni aikana baarissa, niin juon itseni humalaan ja herään Ilveksen vankkurien kyydissä.

Kiitos Olli Salo! Onnea hänelle liittoon!
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 421
Harmittaahan tuo lopputulos. Ihan sama vaikka onkin "pelkästä" säälipaikasta kyse.

Noh, tänään olen ekaa kertaa elämäni aikana baarissa, niin juon itseni humalaan ja herään Ilveksen vankkurien kyydissä.

Kiitos Olli Salo! Onnea hänelle liittoon!
Tule muuten tutuksi tuo baarissa oleskelu tutuksi
Oma kokemus
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 741
Harmillinen pudotus playoffien ulkopuolelle Kouvolan kavereille. Tulee ihan mieleen kaikki ne kaudet, jolloin joulusta eteenpäin täytyi laskeskella, että "jos Ilves nyt voittaisi kotonaan Ässät ja SaiPan, niin sitten oltaisiin tuossa ihan viivan tuntumassa, ja KalPa ja Kerho jos häviäisi molemmat pari putkeen niin..." Onnellinen pitää olla, ettei näinä kausina enää tuosta tarvitse jännittää.

Kiitos kaudesta KooKoo, nyt hyvää off-seasonia!
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 066
KooKoon putoaminen menee kyllä täydellisesti Olli Salon piikkiin. Keskittyminen on pressien perusteella ollut jo pitkään aivan väärissä asioissa. Toivottavasti osaa nyt ottaa tästä onkeensa ja onnistuu tekemään uuden nousun jossain toisessa ympäristössä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
KooKoon putoaminen menee kyllä täydellisesti Olli Salon piikkiin. Keskittyminen on pressien perusteella ollut jo pitkään aivan väärissä asioissa. Toivottavasti osaa nyt ottaa tästä onkeensa ja onnistuu tekemään uuden nousun jossain toisessa ympäristössä.
Menee nyt liitolle hommiin, että saas nähdä koska nähdään taas seuraavan kerran penkin takana.

Aivan varmasti vielä joskus koska on hyvä, nuori ja nouseva valmentaja.

Itse nyt en Olli Salon piikkiin tätä laittaisi. Tehnyt uskomattoman hienoa työtä KooKoon peräsimessä. Tänä vuonna ei vaan riittänyt.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 170
KooKoo ilmeisesti tekemässä muiden pikkuseurojen tapaan ison taloudellisen tappion tästä kaudesta.

KooKoolla on useampi taloudellisesti hyvä kausi takana, viime kaudella varsinainen megavoitto, eli ei pitäisi vaikuttaa jokapäiväiseen toimintaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
KooKoo ilmeisesti tekemässä muiden pikkuseurojen tapaan ison taloudellisen tappion tästä kaudesta.

KooKoolla on useampi taloudellisesti hyvä kausi takana, viime kaudella varsinainen megavoitto, eli ei pitäisi vaikuttaa jokapäiväiseen toimintaan.
Eikös se ollut toissa kausi kun niitä osinkoja ja jotain korona korvauksia maksettiin.
Muistaakseni se oli viime kauttakin parempi taloudellisesti.
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Teemu Engberg, Radek Koblizek, Joonas Lehtivuori, Ville Leskinen, Otto Paajanen ja Jesse Nurmi jatkavat KooKoossa.

Lisää jatkosoppareita luvassa ensi viikolla. Myös uusi päävalmentaja julkaistaan 15. päivä.
Kaikki paitsi yhden maalin Leskinen oli jo tiedossa.

Pelaajia jotka ovat esiintyneet huhuissa:

Jan-Mikael Järvinen
Akseli Mäkinen
Joonas Oden
Eetu Randelin
Jimi Suomi
Chris Wilkie
Joku kokenut pelaaja HIFK:sta

Itse olen pohtinut jos Joni Ikonen voisi olla yksi mahdollinen palanen. Senttereitä kaivataan. Heikompi kausi Helsingissä. Myrrä tuttuna luotsina.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 755
Kaikki paitsi yhden maalin Leskinen oli jo tiedossa.

Pelaajia jotka ovat esiintyneet huhuissa:

Jan-Mikael Järvinen
Akseli Mäkinen
Joonas Oden
Eetu Randelin
Jimi Suomi
Chris Wilkie
Joku kokenut pelaaja HIFK:sta

Itse olen pohtinut jos Joni Ikonen voisi olla yksi mahdollinen palanen. Senttereitä kaivataan. Heikompi kausi Helsingissä. Myrrä tuttuna luotsina.
Onkos näistä ensi viikon jatkoista mitään huhuja? Ja huhuttiinko toistakin Odenia jossain kohtaa takaisin Kouvolaan?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Onkos näistä ensi viikon jatkoista mitään huhuja? Ja huhuttiinko toistakin Odenia jossain kohtaa takaisin Kouvolaan?
Muistan ainakin lukeneeni viime syksyllä jo, että Odenia oltais viemässä kouvostoliittoon. Sitä en tiedä oliko ne jonkun mutuja vai ihan oikeita huhuja.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 755
Muistan ainakin lukeneeni viime syksyllä jo, että Odenia oltais viemässä kouvostoliittoon. Sitä en tiedä oliko ne jonkun mutuja vai ihan oikeita huhuja.
Niin siis Markus vai? Joonashan tuossa @Rupture n listassa olikin jo, mutta muistelisin (voi olla valemuisto) nähneeni puhetta myös nuoremman Odenin paluusta Kouvolaan. Myrrän tyylisiä pelaajiahan molemmat on.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Niin siis Markus vai? Joonashan tuossa @Rupture n listassa olikin jo, mutta muistelisin (voi olla valemuisto) nähneeni puhetta myös nuoremman Odenin paluusta Kouvolaan. Myrrän tyylisiä pelaajiahan molemmat on.
Ei kun joo mulla meni nyt Odenit sekaisin. Puhuin vanhemmasta, mutta olisko Markuksesta ollut joskus puhetta jatkoajassa?
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Onkos näistä ensi viikon jatkoista mitään huhuja? Ja huhuttiinko toistakin Odenia jossain kohtaa takaisin Kouvolaan?
Jatkajista ei mitään aavistusta. Veikkaisin että Väisänen, Török ja Barton nyt ainakin jatkavat. Liikonen, Korhonen ja Kukkonen matkaavat muualle.
Puhuin vanhemmasta, mutta olisko Markuksesta ollut joskus puhetta jatkoajassa?
Erittäin kevyellä pohjalla tämä, itse en uskoisi tämän toteutuvan. Huhun lähettäjä sanoi että ei ota vastuuta toteutumisesta. Välillä jotkut asiat vedetään kontekstista pihalle, etenkin palstoilla.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Kaikki paitsi yhden maalin Leskinen oli jo tiedossa.

Pelaajia jotka ovat esiintyneet huhuissa:

Jan-Mikael Järvinen
Akseli Mäkinen
Joonas Oden
Eetu Randelin
Jimi Suomi
Chris Wilkie
Joku kokenut pelaaja HIFK:sta

Itse olen pohtinut jos Joni Ikonen voisi olla yksi mahdollinen palanen. Senttereitä kaivataan. Heikompi kausi Helsingissä. Myrrä tuttuna luotsina.
Leskinen voi olla hyväkin. Hänellä on mennyt nyt hiukan alamäkeä ura, alkaa olla viimeiset hetket kääntää suunta. Varmasti on motivaatiota näyttää.
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Leskinen voi olla hyväkin. Hänellä on mennyt nyt hiukan alamäkeä ura, alkaa olla viimeiset hetket kääntää suunta. Varmasti on motivaatiota näyttää.
Joo siis teki yli 0,5 ppg viime kaudella vaikka kausi meni risoiksi loukkaantumisten takia, joten ihan hyvä suoritus silti. En silti vaan ymmärrä, miten entinen maalipörssin kakkonen voi tehdä 25 peliin yhden maalin.

Toivotaan että ensi kausi olisi parempi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Kukas sieltä on tulossa?

Vai onko tämä Jokke teaser :D
 
Ylös