raipe jyrää
Vakiokokoonpanossa
Voisiko olla että kaikki alkusarjan chl-pelit pelataan ensikaudella hakametsässä niin se osasyynä tähän muutokseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Runkosarjassa läpsyttelyn päälle ihan sopiva lisä, joissa on nähnyt uusi joukkueita, pelaajia ja pelityylejä. Ei ole suurelle yleisölle harmi kyllä avautunut, itse siellä mieluummin käynyt kuin liian monissa kotimaisten joukkueiden pelailuissa.Eikö se vaan ole hyvä, ettei tarvitse maksaa merkitsemättömistä CHL-läpsyttelyista kausikortin hinnassa?
Kunhan ensin näkee kausikortin hinnan ensiksudelle..Eikö se vaan ole hyvä, ettei tarvitse maksaa merkitsemättömistä CHL-läpsyttelyista kausikortin hinnassa?
Juuri näin. Muutoksien lähtökohtanahan on aina yleensä jokin TARVE ja tähtäin, mihin muutoksilla pyritään. Tässä kohdin se on täysin hämärän peitossa, eikä minun mielikuvitukseni riitä kertomaan mikä se voisi olla?Toivottavasti tällainen muutos kausikortissa näkyy sitten hinnassa! Vaikka en ole mitenkään sydämenasiana CHL:ää pitänytkään, niin on me ne käyty kattomassa, kun ovat korttiin kuuluneet ja koska Ilves. Sitä myöden toki antanut rahallistakin arvoa niille.
Ja näen omalta osaltani asian nyt niin, että kohtuu kaukaisena on se että maksaisin kausikortin päälle ekstraa CHL:stä. Harmi homma Ilvekseltä.
Ja näitä voisi aina etunojalla tulla norsunluutornista kertomaan, että miksi.
Katsotaan nyt se kausikortin hinta ennen kuin aletaan tekeen mitään lopullisia johtopäätöksiä. Itse näen tämän (riippuen kausarien hinnasta toki) positiivisena muutoksena. Nyt CHL-pelit (oletus) pelataan Hakametsässä ja jos nyt on normaalikausari niin hyöty on aika marginaalinen noihin peleihin (ei nimettyjä paikkoja). Toki harkkapeleihin olisin odottanut pääseväni kausarilla. Jos kausarien hinta nousee niin sitten mielestäni huono uudistus koska nuo puuttumiset pitää näkyä niin, että hinta ei ainakaan nouse (jos noi olisi mukana niin varmasti nousisi hinnat)Juuri näin. Muutoksien lähtökohtanahan on aina yleensä jokin TARVE ja tähtäin, mihin muutoksilla pyritään. Tässä kohdin se on täysin hämärän peitossa, eikä minun mielikuvitukseni riitä kertomaan mikä se voisi olla?
Ainiin joo se kysely, tuli itsekin vastattua. Kai se sitten sen pohjalta on päätetty...CHL-pelien poisjäänti ei välttämättä ole täysin Ipasta kiinni. Tulee mieleen viime kaudella ollut CHL-kysely kysymyksineen. Kysymyksiä oli lipun hintaan liittyen ja siihenkin tulisiko peleihin päästä kausarilla. CHL:n kannalta paha. Jos yleisömäärät vielä laskee, niin sarja on kohta kuopattu.
Ei muuten pääse Tapparankaan kausarilla CHL-pelejä katsomaan![]()