Kevin Czuczman

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kieltämättä oli yksi isoista tasonnostajista. Toivottavasti sama jatkuu, koska harjoituskausi ei ollut hyvä.
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Tasaista hyvää suorittamista läpi pelin, mutta hieman arkaili uloslähdön kanssa ja helposti kääntyi ”ringette-viivalla” takaisin ja oman maalin taakse. Hieman rohkeutta niihin nousuihin ja kaverille vauhtiin kiakko lapaan vaa!
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Minä manasin hieman samaa. Ainakin pari kertaa oli isommin pulassa sen aloitussyötön kanssa. Puolustaminen häneltä kyllä sujuu mallikkaasti.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Voi olla. En muista niin tarkkaan. Ei hän kuitenkaan mikään sateentekijä heti alusta lähtien ollut. Luotan siihen, että Czuczman parantaa tästä peli peliltä
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Voi olla. En muista niin tarkkaan. Ei hän kuitenkaan mikään sateentekijä heti alusta lähtien ollut. Luotan siihen, että Czuczman parantaa tästä peli peliltä
Muistaakseni hankintaa jopa ihmeteltiin ja sopimuksen kestoon oltiin tyytyväisiä. Olen ollut käsityksessä, että Tillukin alkuun oli mieltä yhden kauden riittämisestä hyvin.

Rautaisia ammattimiehiä ovat molemmat.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 322
Ehkä odotin enemmän kiekolliseen suuntaan, mutta täyttää Elorinteen paikan. Mielestäni paljon oli, jalalla punaselle ja siittä kiekko päätyyn, ehkä se ottaa sen 10 peliä, että tiedostaa, kuinka liikkuvana pitää Liigassa olla jatkuvasti.
 

Paatelainen

Guest
Täyttää varmasti paikkansa. En odottanit sateentekijää eikä sellainen olekaan, mutta pelasi parinsa kanssa todella hyvän pelin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Ei tehnyt kiekolla ihmeitä, mutta itse pidin isosti sitä, että oli äärimmäisen kiekkovarma. Ei väkisin yrittänyt jotain toivotaan toivotaan avausta, vaan veti kiemuran taakse jonka jälkeen antoi helpon syötön. Ei siis menettänyt kiekkoja eikä antanut harhasyöttöjä
Tykkäsin. Perushuippuvarmaa suorittamista
 
Viimeksi muokattu:

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Tämäkin uusi kaveri alkaa päästä jyvälle, mitä on Myrräkiekko... hienoa, saadaan hyvä vahvistus tästäkin.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Ehkä odotin enemmän kiekolliseen suuntaan
Ihan mielenkiintoinen odotus, kun tilastoja lukemalla tällaisia osviittoja ei ainakaan minun mielestäni ollut nähtävissä. Viisi ja kuusi kautta sitten ylittänyt AHL:ssa 30 pistettä, muuten tilastoja lukemalla ei ole pisteillä mässäillyt. Eikä tuo 30-35 pistettä AHL:ssa ole mikään kovin kummoinen suoritus. Jos omasta joukkueesta hakee vertailukohtaa niin Parikka olisi varmaan hyvä ja vielä puolustavampana versiona.

Eilen pelasi jämäkästi ja itsekin aluksi hieman turhauduin, kun teki kaarrokset takaisin omiin eikä jatkanut kiekkoa eteenpäin. Ässät kuitenkin otti mielestäni syöttölinjat hyvin kiinni keskialueella eikä Czuczman lähtenyt pakottamaan kiekkoa eteenpäin. Kaarros omiin ja kokeillaan uusiks. Ei lähtenyt yrittämään liikoja, jos taidot ei riitä. Hyvä suoritus eilen ja odotettavissa on, että parantaa otteitaan kun kausi etenee ja pääsee peliin paremmin sisään.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kyllä tämä vaikuttaa niin oman pään isännältä kuin vain voi. Ilmeisesti 4-5 vuotta sitten oli avuja vielä ylöspäinkin, mutta iän myötä muuttanut peliään.
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Parantaa kyllä kun sika juoksuaan, itse varmuus tänään.
 
Ylös