Kevin Czuczman

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Ei todellakaan ole hidas, mutta sama ongelma mikä Baptistella oli alkukaudesta, eli ei kerkeä kun on kujalla pelitavasta ja ei osaa pysyä liikkeessä kokoajan.
Baptistehan taisi mainita tästä siinä Texasin poikien haastattelussa. Suurin syy miksi moni pohjoisamerikkalainen näyttää hitaalta, on juuri tuo ettei tajuta pysyä liikkeessä. Isossa kaukalossa on vaan pakko olla kokoajan liikkeessä tai on oikeastaan aina myöhässä.

Sitten kun moni vielä pelannut koko ikänsä dump and chase lätkää. Ei ole ihan liian helppoa varmasti päästä sisälle Ilveksen pelitapaan.

Alkukaudesta tekee itsensä hyödylliseksi alivoimalla ja harjoittelee pelitapaa/isoa kaukaloa. Karjala-turnauksen jälkeen sitten voidaan olettaa näkyvän parannuksia 5vs5-pelissä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Joo ihan paska, luiskaan vaan! ;)

Antaisin tälle kaverille sen reilun mahdollisuuden ennen kun alkaa isommin tuomitsee.
Uskon, että tästä kaverista on paljon iloa meille.
Mahdollisuuden varmasti saa ja ei tässä kukaan ole luiskaan tiputtamassa. Otantaa on kuitenkin jo sen verran, että jonkinnäköisiä mielipiteitä varmasti saa jo esittää. Tällä hetkellä sanoisin, että ollut kokonaisuudessa harkkapelejen heikoimmain näköinen puolustaja jos ei Ahoa lasketa. Ja tämä ei ainakaan ketjun viestejen perusteella ollut oletusarvo edes kättelyssä.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 499
Itse kattelin naapurin peliä yhden erän niin Ben Thomas oli todella paljon aktiivisempi kun Kevin.
Ehkä Kevin kokeneena pelaajana yrittää pelata yksin kertaisesti ja varmasti kunnes pääsee pelitapaan sisälle mutta koska itse odotin TOP4 puolustajaa niin nyt lähinnä kilpailee Horsen kanssa kumpi mahtuu kokoonpanoon.
Thomas nyt on kuitenkin jo totutellut kauden verran ison kaukalon metkuihin, että sikäli huonohko vertailukohde. Lisäksi taitaa olla pelityyliltäänkin hieman erilainen.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 216
Huoli pois, pian se syksy koittaa ja vapahtajamme Antero Mertaranta sen meille sivistymättömille kertoo kuinka nimi oikeaoppisesti lausutaan.
Onnea tästä myös Kevinille, olisi ollut kurja elää koko elämänsä tietämättä miten oma nimi oikeasti lausutaan.

Tänään se sitten vihdoin koitti, Kevinin suuri päivä. Onnea onnea onnea. :)
Olisiko maali sen kunniaksi?
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Pitikö tän olla jotenki fyysinen?
Ei mun silmiin oo osunu ku tönimistä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Pitikö tän olla jotenki fyysinen?
Ei mun silmiin oo osunu ku tönimistä.
Kyllähän se kiekon sillontällön menettää, tai antaa huonon avaussyötön.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
En heitä luiskaan vielä mutta tähän mennessä ei kyllä paljoa kerrottavaa.
En mäkä luiskaan heittäisi vielä, mutta tosiaan luulin että tää olis vähä niinku kova äijä maalin edessä jne...
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Kyllä tässä pelimies vielä on, kun saa ison kaukalon metkuista kiinni.

Silmiinpistävää on ollut se, että antaa tökkiä ja töniä itseään. Suu käy pelikatkoilla, mutta fyysistä preesensiä ei ole ottanut työkalupakkiin.
 
Ylös