Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 234
Eilen olin ihan tyytyväinen että ei ollut turhan mielenkiintoisia pelejä katsottavana niin pystyi keskittymään taas kaikkeen muuhun vähän enemmän, sen verran tullu elettyä tätä Ipan hommaa viime aikoina että alkanu vaimoltakin tuleen palautetta.

Tänään kyllä toivon jo että pääsisi hallille katseleen Ipaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Eilen olin ihan tyytyväinen että ei ollut turhan mielenkiintoisia pelejä katsottavana niin pystyi keskittymään taas kaikkeen muuhun vähän enemmän, sen verran tullu elettyä tätä Ipan hommaa viime aikoina että alkanu vaimoltakin tuleen palautetta.

Tänään kyllä toivon jo että pääsisi hallille katseleen Ipaa.

I feel you, tässä vaiheessa kevättä ei paljoa muuta mielessä pyöri kuin kiakko. Valitettavasti tällä fanaatikon hommalla ei vain itseänsä elätä niin pakko yrittää siirtää fokusta muuhunkin, siinä mielessä muutaman päivän tauko Tapparan matseista on ihan hyvästä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 590
Tulipa kuunneltua ja osin luettua Venla Kuoppamäen kirja "Sun poika kävi täällä". Kertoo omakohtaisen tarinan bipolaarisen poikansa sairastumisjaksosta sekä hoidoista ja elämisestä sen kanssa. Jos kyseiset asiat kiinnostaa niin kannattaa lukea taikka kuunnella, noin 10 tunnin kuuntelu ja lukemisena tottakai lyhyempi. Kertoo kyllä karua kuvaa mielensairaudesta ja miten sitä hoidetaan. Paljon on hyviä ihmisiä alalla ja uskon että kaikki tekevät parhaansa. Mutta parantamisen varaakin olisi. Itsekkäältä tuntuu sanoa näin, mutta onneksi pahempi mielensairauksia ei omassa suvussa esiinny. Ja voimia niille jotka tuossa elää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
Oliskohan se mautonta ottaa täältä nyt eilisen tappion jälkeen nää kaikista räikeimmät luovutus viestit talteen KUN niistä nyt kuitenkin pääsee varmasti kuittamaan yllättävän pian.

Houkutteleva ajatus kyllä :)
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Pakko nostaa hattua Tepsin nais-salibandy joukkuelle, ovat voittaneet kaikki ottelunsa
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Senverran asioista tiedän, että tänään Tepsillä on mestaruus katkolla,Jos kantti kestää niin mestaruus on heitin...
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Kesä ja fribakausi lähestyy, tällä haavaa parasta.

Hölö vie mestaripennasta, ja äijät lähti sarjaa pelaan kuin foorumilaiset kommentteineen (lukekaa niitä heittojanne edellisviikoilta ;-) )

No taistellaan ja kannustetaan nyt kovasti.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 590
Minä en muista tiedä mutta säästän ihan omia hermojani kun en vain mene tiettyihin paikkoihin kuten Jatkoajan otteluseurantoihin tai naapurin palstalle. Tai lukemaan provosoivia Twitter viestejä. Mölyä mahtuu maailmaan rajaton määrä, ja itse en ainakaan jaksa lukea älämölöä määräänsä enempää. Voin suositella myös muille jos ottaa päähän.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 508
Minä en muista tiedä mutta säästän ihan omia hermojani kun en vain mene tiettyihin paikkoihin kuten Jatkoajan otteluseurantoihin tai naapurin palstalle. Tai lukemaan provosoivia Twitter viestejä. Mölyä mahtuu maailmaan rajaton määrä, ja itse en ainakaan jaksa lukea älämölöä määräänsä enempää. Voin suositella myös muille jos ottaa päähän.

Tähän viestiin voi täysin yhtyä ja on tullut myös toteutettua.

Ässät-sarja meni vielä, mutta käynnissä olevan sarjan aikana tulin tulokseen, että jätetään twitter ja Jatkoajassa ottelusarjaa koskevat ketjut hetkellisesti jäähylle. On ollut erittäin hyvä ratkaisu ihan omien hermojen kannalta. Nyt lähinnä Jatkoaikaan tekee vain piipahduksia katsoen, että onko jotain kiinnostavia pelaajahuhuja liikkeellä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 337
Tajusin vasta nyt että tässä foorumissa saa profiilibannerin. Laittakaa tekin joku kuva siihen
Laitettu "aikoja" sitten ja täytyy sanoa, että minulla on toistaiseksi hienoin mitä täälä on vastaan tullut :)
 
Ylös