Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Jokohan jonain päivänä Helsingis korvataan hälytysajoneuvot polkypyörillä.

 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Duunit jatkuu myös kesän yli. Sain kuitenkin uuteen määräaikaiseen sisällytettyä ehdon, jolla saan vaihtaa työpaikkaa kuukauden irtosanoutumisajalla. Hyvä puolustusvoitto tuli siis otettua.

Mukavan rentoa nyt tämä työnteko, kun "päällikkö" on poissa säätämästä oikeastaan koko kesän ajan. Ensin puolitoista kuukautta vanhempainvapaalla ja myöhemmin vielä kesälomalla (ai miten niin työelämä suosii vanhempia).

Mitähän tässä muuta kertoisi. Pari ihmistä on työpaikalla noteerannut, että paino on pudonnut melkoisesti. Molemmat ulkomaisia miehiä. :D Tuohon se 68 kilon pintaan on juminut. Nyt on siinä mielessä helppo myös ylläpitää tätä, sillä klo 18 jälkeen on helppo olla syömättä, kun ei tule enää nälkä samalla tavalla kuin aiemmin.

Olin tuon dieetin ajan kokonaan treenaamatta, mutta nyt olen sitten tehnyt niin, että juoksen niinä päivinä kun en kulje pyörällä duunissa ja muuten painotan sitten lihaskunto- ja voimapuoleen.

Ihan hiukkasen olen ylpeä tavoitteeseen pääsystä ja siitä, että pystyin alle puolessa vuodessa palaamaan ainakin lähelle sitä mitä joskus olin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Nyt on kyllä erittäin hyvä Sporttimeisterit jakso!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Muistatko ku Kalpa paidas Mikael Seppälä selätti Yonkmanin ja ois ollu paikka tyrmätä mut tuomarit tuli väliin?
Jos meinaat tätä tapausta niin kyllä mää väittäisin Yonkmanin tämän painin voittaneen vaikka Seppälä lopussa päälle jääkin.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 495
Jos meinaat tätä tapausta niin kyllä mää väittäisin Yonkmanin tämän painin voittaneen vaikka Seppälä lopussa päälle jääkin.

Juu ei kyl pysty sanoo Yonkmanin voittaneen ku alakynteen jäi lopulta. Lisäks Yonkmanilta tollane puolirottamainen lyönti jäässä olevaan. Tosta Seppälä olis tyrmänny Yonkmanin lopussa vastaavalla rottailulla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Juu ei kyl pysty sanoo Yonkmanin voittaneen ku alakynteen jäi lopulta. Lisäks Yonkmanilta tollane puolirottamainen lyönti jäässä olevaan. Tosta Seppälä olis tyrmänny Yonkmanin lopussa vastaavalla rottailulla.
Eihän Yonkman edes lyönyt tosissaan tossa :D
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Jos meinaat tätä tapausta niin kyllä mää väittäisin Yonkmanin tämän painin voittaneen vaikka Seppälä lopussa päälle jääkin.

Helvetti kun Suomen tilanne on mikä on verrattuna Ruotsiin. Sinne se Seppäläkin paino kurmuttamaan paikallisia Yonkmaneita
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 541
Moro, eka viesti tähän ketjuun ja tarvisin palstalaisilta apua ongelmaan.

Eli siis tein yhdestä autosta kännykällä rekisterihaun ja jälkeenpäin rupesin miettimään saako auton omistaja mun hausta ilmoituksen.

Rekisteritiedothan ovat julkisia mutta silti
Ei saa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Eihän Yonkman edes lyönyt tosissaan tossa :D
Näytti siltä että enne kaatumisia Seppälä oli vaan selviytymässä tossa. Muistin ton muuten, mutten sitä mistä kaikki alko. Jostain se Yonkman syyn sai lähtee möyhentään Seppälää. Hyvin Seppälä kyllä onnistu välttään selkäsaunaa.

Aina ku puhutaan gooneista ni heidät melki täytyy laittaa erilohkoihin. Raskasta sarjaa Suomessa esiintyneistä Yonkman ja Shelley ainaki ehdottomasti
Seuraavas olis Heleniusta,Nielikäistä,Vopatia jne.
Kolmannes vois olla Kankaanperää ja semmosia, keiltä käytännös puuttuu tappelut raskas sarjalaisia vastaan, jossei paria turpasaunaa lasketa.

Gregoirelle en lohkoa osannu laittaa, mutta toivottavasti pysyy kentällä ja pelotteena oleminen riittää.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Onpa ollut kerrassaan raskas viikko. Ottanut oikeastaan jo pidemmän aikaa "vähän kaikki" päähän omalla työpaikalla. Ehkä eniten kaikesta johtaminen: neljästä isosta herrasta ainoastaan yksi ymmärtää jotain tästä alasta ja loput ovat rehellisesti sanottuna pelkästään kalliita riippakiviä. Itse puolestaan olen koko ajan jojon jatkona ja lisäksi oma esihenkilö on sekä huomattavasti itseäni nuorempi että vähemmän pätevä.

Tähän on vielä kiva lyödä päälle kaikki taloyhtiön hallituksen vastuutehtävät sekä lähestyvä korontarkastuspäivä. Euribor kolmeen päästiin vaihtamaan pienellä kustannuksella ja ilman marginaalin nousua, mutta onhan tuo siitäkin huolimatta toisena vuotena taas helvetisti kalliimpaa lyhentää lainaa, kun kokonaiskorko kipuaa aiemmasta reilusta yhdestä prosentista lähes neljään. Tässä justiin mietinkin, että löisikö tähän väliin 20-30 tonnia omaa rahaa lainan lyhennykseen ja nauttisi edes hiukan pienemmistä lyhennyksistä myös jatkossa.

Vaimoonhan tätä kaikkea sitten purkaa omalla kiukuttelulla ja se on aina ikävää. Keskiviikkoiltana oli pitkästä aikaa ihan tosi synkkiä ajatuksia ennen nukkumaanmenoa ja mietinkin siinä ääneen, että miksi oman elämän pitää aina olla tätä taistelua ilman hetken rauhaa, kun taas jotkut tuntuvat aina putoavan jaloilleen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Ylös