Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Ymmärrän että lupapalveluita karsitaan mutta eniten minua ihmetyttää se miksi Pirkanmaalta valitaan toiseksi paikkakunnaksi Ikaalinen? Tampere nyt oli itsestäänselvä mutta että Ikaalinen? Lainaus jutusta:

Traficom perustelee​

Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin osastopäällikkö Henna Antila puolustaa muutosta. Hän sanoo, että palvelupisteverkostoa karsimalla tavoitellaan tuottavuusohjelman mukaisia säästöjä.

Muutosta perustellaan myös sillä, ettei kyseessä ole päivittäispalvelu. Antila lisää, että 43:n paikkakunnan liikenneympäristöt täyttävät paremmin ajokorttidirektiivin vaatimukset, mikä takaa esimerkiksi riittävän haastavat liikenneympäristöt ajokokeen suorittamiselle.
Ikaalisten liikenneympäristö on sitä että siellä on kolme liikenneympyrää sekä nolla risteystä liikennevaloilla. Todella erikoinen päätös toiselle toimipisteelle.

Tämä tuntui ehkä luontevimmalta, ei välttämättä oikein ketju. Asiaan, olen käynyt suvun henkilöitä läpi ja vastaan tullut Pekka Myllylä, joka täälläkin ketjussa esiintynyt aiemmin. Olen käsityksessä, että Pekka olisi vielä elossa. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa tästä? Olisi viimeisiä tahoja, joka voisi varhaisempia suvun vaiheita ehkä valaista. Tietoa voi laittaa myös yksityisviestillä.

Takaisin