Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Onko kellään Ilveksen logoa tatuoituna? Ajattelin itse logoa ehostella, mutta hyvä tatulointipaikka hakusessa, itsellä siis löytyy jo logo, mutta sitä voisi vähän ehostella. Onko antaa vinkkiä hyvälle henkilöllle, joka on meidän kannattaja?

Onko kellään Ilveksen logoa tatuoituna? Ajattelin itse logoa ehostella, mutta hyvä tatulointipaikka hakusessa, itsellä siis löytyy jo logo, mutta sitä voisi vähän ehostella. Onko antaa vinkkiä hyvälle henkilöllle, joka on meidän kannattaja?
Ilves ja Ilvekseen liittyvä kyllä, mutta ei logoa. Teetin pikku aivopieruna ulkomailla parisen vuotta sitte, mutta ei sillä, ei kaduta yhtään ja komee tuli. Mun mielestä keskustan alueella tekee monikin Ilves aiheisia että eiköhän korjaus/ehostuskin käy. Kannattaa kysellä useesta paikasta hinta-arviota.
Onko haalistunu ?

Kyllä kaikki Tampereen tatuointi paikat pystyvät kuvaasi ehostamaan. Sen kun laittelet viestiä johonkin firmaan. :)

Luojan kiitos Pennasen Ilves ei kannua voittanut koska lupauduin Antin naaman hakea ihooni jos näin olisi käynyt.

Kyllä kaikki Tampereen tatuointi paikat pystyvät kuvaasi ehostamaan. Sen kun laittelet viestiä johonkin firmaan. :)

Luojan kiitos Pennasen Ilves ei kannua voittanut koska lupauduin Antin naaman hakea ihooni jos näin olisi käynyt.
Olisihan tämä nyt ollut komea:

1000027127.jpg

Ei oo tatuointia itellä, mutta tsekkaa @bonestattoojoonas.

Ilves ja Ilvekseen liittyvä kyllä, mutta ei logoa. Teetin pikku aivopieruna ulkomailla parisen vuotta sitte, mutta ei sillä, ei kaduta yhtään ja komee tuli. Mun mielestä keskustan alueella tekee monikin Ilves aiheisia että eiköhän korjaus/ehostuskin käy. Kannattaa kysellä useesta paikasta hinta-arviota.
Onko haalistunu ?
On joo päässy haalistumaan, tuossa ollut sen +20v

Ilves97 olis kyllä äärettömän tärkeä saada takaisin. Foorumilta löytyy yllinkyllin mun kaltaisia paskapostaajia ja aivan liian vähän "asia" kirjottajia.
No et sääkä mikää paskapostaaja sentään ole. Ekkä ennen kaikkea rölli tai rolli. Joku "poika" vaan muitten seassa.
Kaikkee tänne lopulta mahtuu, ehkä turhan päiväset provot kuka sormella osottamatta tekeekä, vois lopettaa.

• Tykkää
Reactions: M22
Tänne voi kirjoittaa omia mielipiteitään kyseisestä sodasta.
-Israel/USA on tappanut tehokkaasti noita terroristeja ja niiden ylintä johtoa
- Iran/terroristit on taasen räiskinyt pitkin maita ja mantuja ohjuksiaan ja dronejaan

Mielestäni tässä on todella pahat ainekset isompaakin sotaan, joka taatusti vaikuttaa kaikkeen täällä turvallisessa Suomessakin
Keskustelu on vapaa.

Mielestäni tässä on todella pahat ainekset isompaakin sotaan, joka taatusti vaikuttaa kaikkeen täällä turvallisessa Suomessakin
Keskustelu on vapaa.
Ja tämä on levinnyt jo muualle Lähi-itään. Sentään moraalittomat ihmisoikeusrikkomuksia tukevat näihin paikkoihin matkustajat saavat nyt maksaa kalliisti. Mutta tottakai toivomme nyt, että tilanne rauhoittuu vaikka ennusmerkit on huonot ja tästä vuodesta voi jalkapallon mm kisojenkin varjolla tulla poliittisesti aikamoinen sotku.

Kohta iltalehdessä:

"Iran ja USA lähellä rauhasopimusta"
Lähde: Ilvesfoorumi
Santtu Silvennoinen
torstai 5.3.2026 klo 12:00

Tampereella on reilun viikon kiertänyt niin sanottu ”varma tieto”, että rauhansopimus on lähellä.

Spekulaatiot rauhansopimuksiin voidaan tällä erää lopettaa, sillä USA:n presidentti Donald Trump vahvistaa Iltalehdelle, että maa jatkaa sodan loppuun Iranissa.

– ”Uncle Sam” on nyt pelikunnossa ja soti hyvin edellisessä sodassa. Mitään puhetta ei ole ollut, että rauhansopimus olisi lähellä, Trump sanoo.

Vaikken itse pidä Trumpista niin kyllähän tuossa satavarmasti olisi tilanne se että media ja ihmiset olisivat aivan hiljaa jos demokraatit olisi tämän tehnyt. Trump kun on trump ihan sen vuoksi tätäkin vastustetaan. Sikäli hauskaa kun Iranilaiset juhlii tuota jenkkien väliintuloa ja samalla asijan tuntiat somessa hyvesignaloi.

• Tykkää
Reactions: OTP
Takaisin