Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
Juu ja erään joukkueen johtajistoon kuuluva laitettu rautoihin kun järkkäri ei tuntenut niin ei päästänyt kulkemaan. Et aikas kevyt tapahtuma ollut Alvarezin tapaus.
Tuli näistä tarinoista mieleen tämä hauska tarina.
Sattuuhan näitä tälläsiä "vähän" isoimmissakin piireissä :D
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 661
On tämä nykymaailma kyllä erikoinen. Ennen oli luulo että meno internetissä rauhoittuu jos ihmiset vain esiintyisivät omalla naamallaan ja kuvallaan eli ottaisivat vastuun jutuistansa anonyymiuden sijaan. No eipä se tainnut ihan niin mennä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
Nyt tuli taas tämä aika kaudesta eteen.
Picsart_23-10-13_21-35-10-496.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
Mää haluan tälläsen motivaattorin seuraamaan mua melkein jokaiseen paikkaan!
Hyvänen aika paljon mun tuotteliaisuus lisääntyisi! :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
San-Marino SAKSAAN!!! Eikun.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 661
On varmaan parempi kun ei ala tälläin aamusta miettimään miten sää olet tämän löytänyt :D
Noh, noista konkkapesistä saa pätevää tavaraa vähän halvemmalla yleensä niin tulee seurattua. Tämä heteka on kyllä erikoisimpia myyntiartikkeleita mitä olen tuolla nähnyt :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 594
Noh, noista konkkapesistä saa pätevää tavaraa vähän halvemmalla yleensä niin tulee seurattua. Tämä heteka on kyllä erikoisimpia myyntiartikkeleita mitä olen tuolla nähnyt :D
Tuleekohan tämän yhteydessä joku aitoustodistus ja jos tulee mitäköhän se pitää sisällään.

Oma tytär on syntynyt 01.09, että hänelle voisi ostaa ton. Sopis jotenkin teemaan.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 797
Eilen Iso-Britannian Challenge Cupin ottelussa vakavasti loukkaantunut Adam Johnson on kuollut. NHL:ssäkin pari peliä pelannut Johnson sai luistimen viillon kaulaansa ja menehtyi myöhemmin sairaalassa.

Järkyttävä uutinen. Vaikka luin onnettomuudesta heti sen tultua BBC:lle, en osannut odottaakaan, että kaveri menehtyisi.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 219
Kymmenen viikkoa siihen meni, mutta nyt on viimein omalla pöydällä työsopimustarjous, jonka todennäköisesti hyväksyn. Pari muuta mielenkiintoista rekryä hyvällä mallilla myös, mutta voi olla, että en ota enää riskiä ja toivo noiden johtavan maaliin. Tämä varma paikka olisi nyt sellainen, jossa pääsisi kuitenkin sellaiseen työmaailmaan, johon olen halunnut ja tosiaan samalla ensimmäinen yritys, joka näkee minussa ison potentiaalin kyseiselle alalle.
 
Ylös