Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Ika Lehkonen on tuosta jauhanut, mutta jos kaksikko olisi laittanut tuon summan junioriurheiluun niin olisi ollut silläkin rahalla parempaa käyttöä toisin kuin TPSn musta aukko. Mutta heidän rahojaan, heidän päätöksiään.
Lehkonen on ärsyttävästä tyylistään johtuen nostettu johonkin helkkarin messiaan asemaan.

Omakin kupeitteni hedelmä on päässyt nauttimaan Paanasen ja Kodisojan hyvästä tahdosta luoda hyvinvointia yhteiskuntaan täällä Lehkosen kotikylässä Helsingissä. Lapsille järjestettyä ohjelmaa ja aamupalat veloituksetta. Sinne on hyvä mennä esimerkiksi päihdeongelmaisten lapsen tai yksinäisen vanhemman pienen lapsen kanssa tapaamaan/tutustumaan.

Hassatkoon Töpseliin, kun siihenkin riittää.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 226
Olin tänään työhaastattelussa ja kerrankin jälkikäteen sai yllättyä positiivisesti, kun kutsu kävi toiselle kierrokselle. Haastattelun yhteydessä saatu palaute ei mairitellut ja tekniikka vielä prakasi, jonka myötä meni useampi minuutti hukkaan. Ehkäpä mä pelastin tilanteen sillä, kun läväytin tapaamisen loppuun leveän hymyn hyvää viikonloppua toivottaessani.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 698
Tämän päivän teesit.
Screenshot_2023-09-10-09-22-00-51_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 698
Tämä "ÄLÄ HUOMIOI" toiminto ei ole kyllä ihan aukoton.

Kyllähän tässä on liipasin sormi herkässä, mutta vielä en ole hairahtunut ja klikannut "näytä sisältö"
Screenshot_2023-09-15-08-18-40-38_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Auttakaa osaamatonta. Millä helkkarilla pystyn lukemaan twiittien lainauksia, kun nyt on myös tämä X:n selainversio päivittynyt?

Ja nyt myös selaineversiolla kopioidessa twiitin linkin tulee se muotoon x.com, eli esikatselut ei toimi.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 724
Auttakaa osaamatonta. Millä helkkarilla pystyn lukemaan twiittien lainauksia, kun nyt on myös tämä X:n selainversio päivittynyt?

Ja nyt myös selaineversiolla kopioidessa twiitin linkin tulee se muotoon x.com, eli esikatselut ei toimi.
Kolme pistettä -> view post engagements -> Quotes
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Tänään tuli taas vuosia täyteen. Ahdistaa. 30 lähestyy kovaa vauhtia. Saisko palstan vanhemmilta vähän vertaistukea ja vahvistusta siihen että ei se elämä siihen lopu?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 698
Tänään tuli taas vuosia täyteen. Ahdistaa. 30 lähestyy kovaa vauhtia. Saisko palstan vanhemmilta vähän vertaistukea ja vahvistusta siihen että ei se elämä siihen lopu?
Onneksi olkoon! Tuosta se alamäki vasta on alkamassa huoli pois :)

Itse täytän noin viikon päästä 35 ja jonkinlainen etappi sekin. Yhtä monta vuotta siihen kun olin 20 kuin siihen, että olen 50 :eek:
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 226
Vedonlyönnistä tuli tällä viikolla niin hyvin voittoa, että noilla voisi nyt viimein toteuttaa sen unelman, että tilaisi tuon Ilveksen fanipaidan. Nyt vaan mietin, ottaisiko tuon Masinin vai Palveen nimellä ja numerolla...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 698
Vedonlyönnistä tuli tällä viikolla niin hyvin voittoa, että noilla voisi nyt viimein toteuttaa sen unelman, että tilaisi tuon Ilveksen fanipaidan. Nyt vaan mietin, ottaisiko tuon Masinin vai Palveen nimellä ja numerolla...
Picsart_23-09-12_11-50-30-643.jpg
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Tänään tuli taas vuosia täyteen. Ahdistaa. 30 lähestyy kovaa vauhtia. Saisko palstan vanhemmilta vähän vertaistukea ja vahvistusta siihen että ei se elämä siihen lopu?

Itse täytän noin viikon päästä 35 ja jonkinlainen etappi sekin. Yhtä monta vuotta siihen kun olin 20 kuin siihen, että olen 50 :eek:
Mikä ihmeen junnupaniikki täällä on menossa. Elätte elämänne parasta aikaa ainakin tulevat 40 vuotta.
Terveisin yksi 58 vuotias
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 226
Onneksi olkoon! Tuosta se alamäki vasta on alkamassa huoli pois :)

Itse täytän noin viikon päästä 35 ja jonkinlainen etappi sekin. Yhtä monta vuotta siihen kun olin 20 kuin siihen, että olen 50 :eek:
Ollaan melkein ikätovereita siis. Olen vuoden ja kolme viikkoa nuorempi.

Iästä sinällään voi sanoa, että ei tunnu ainakaan vielä ihan missään, vaan olo on fyysisesti suunnilleen samanlainen kuin kymmenen vuotta sitten. Toivotaan, että tämä tunne säilyy mahdollisimman pitkään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 698
Iästä sinällään voi sanoa, että ei tunnu ainakaan vielä ihan missään, vaan olo on fyysisesti suunnilleen samanlainen kuin kymmenen vuotta sitten. Toivotaan, että tämä tunne säilyy mahdollisimman pitkään.
Itselläni olo on tällä hetkellä huomattavasti parempi niin henkisesti kuin fyysisesti nyt kuin kymmenen vuotta sitten. Toki siihen on syynä nuorena tehdyt huonot valinnat ja nyt aikuisiällä tehdyt hyvät valinnat.
Niinhän sitä sanotaan, että elämä on valintoja täynnä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös