Luikaus
Luottopelaaja
Ihan hyvä poikaTosin Abasi on hieno mies.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvä poikaTosin Abasi on hieno mies.
Piti käydä lunttaamassa. Progemaailma ei se oma "teekupillinen"Ihan hyvä poika. Itse pidän myös Tony MacAlpinesta.
Itsellä isäukko vanha kunnon progeukko niin taisi musiikkimaku tulla lapsena hieman pakotetustiPiti käydä lunttaamassa. Progemaailma ei se oma "teekupillinen"![]()
Ei toimi muidenkaan pelaajien ketjut, ei edes jalkapallo puolellaBalazs Sebokin ketju ei toimi. En tiiä onko erikseen joku ketju mutta kirjoitin tänne.
Mulla toimi ainakin Callen ketju kun testasin sen jälkeen kun totesin tuonEi toimi muidenkaan pelaajien ketjut, ei edes jalkapallo puolella
Ei oikeen wörki nyt..Ei toimi muidenkaan pelaajien ketjut, ei edes jalkapallo puolella
Kävin kokeilemassa Sebokin ketjua ja ainakin itse sain kirjoitettua. Pelaaja ketjut eivät ole lukossa.Ei oikeen wörki nyt..
Erittäin asiallista!Itsellä isäukko vanha kunnon progeukko niin taisi musiikkimaku tulla lapsena hieman pakotetusti.
Soittimia en tosin ikinä opetellut soittamaan erikoisemmin vaikka lahjoja siihen on (setä soitti ammatikseen musiikkia ja isäkin keikkaillut eri pumppujen kanssa). Toki ikinä ei ole liian myöhäistä ja tässä voisi vielä alkaa harjoittelemaan.
Oli niin samaistuttavaa että repesin ihan huolella. Katsotaan jos tässä alkaisi harjoittelemaan jotain käsilläkin soitettavaa jossain kohtaaErittäin asiallista!
Aina voi aloittaa. Eipä itelläkään luonnistu kuin suun soittaminen. Alakoulussa Yamahan nokkahuilu oli hetken kuvioissa, mutta ei jäänyt niihin...
Vitun Till... Siis Vitun TinnuVitun Tino Koskela meemi on syntynyt![]()
Ai että rakastan näitä sun kesälomapäivityksiäSen palaneen Diavolan syöminen oli perseestä, mutta ei kuitenkaan ollut pahin juttu siinä lätyssä. En sano enempää ettei tule mielikuvia
Kerranki ku on aikaa keväisin.Ai että rakastan näitä sun kesälomapäivityksiä![]()
2 mielisillä on aina hauskempaaJännä äänimaailma Kuopiossa
LÄPSLÄPSLÄPS ULIULIULI LÄPSLÄPSLÄPS